سکانس لو رفته مبارزه دکتر اختاپوس و اسپایدرمن در no way home ؛ حقیقتی دیگر

قسمت جدید مردعنکبوتی در راه است اما داستانش شبیه رازی پنهان است. در نوشتار سکانس لو رفته مبارزه دکتر اختاپوس و اسپایدرمن در no way home همراه ما باشید.

چیزی تا اکران قسمت جدید اسپایدرمن با نام راهی به خانه نیست، باقی نمانده است. چندی پیش تیزری ابتدایی از این فیلم جذاب و هیجان‌انگیز منتشر شد که افراد مختلفی از روی آن، به تحلیل و بررسی فیلم‌نامه این اثر پرداخته‌اند.

تحلیل‌هایی که تا به تماشای مردعنکبوتی راهی به خانه نیست ننشینیم نمی‌توانیم بگوئیم که صحت داشتند یا خیر. همانطور که می‌دانید تا قبل از پخش تیزر اطلاعی از فیلم‌نامه در دسترس نبود، حتی بعد از مشاهد آن نیز خیلی مشخص نشد که قرار است در این قسمت جدید چه اتفاقاتی رخ دهد.

به تازگی تیزر جدیدی پخش شد که کامل کننده‌ تیزر کوتاه و چند دقیقه‌ای قبلی است. این تیزر کوتاه، سکانس لو رفته مبارزه دکتر اختاپوس و اسپایدرمن در no way home را به شما نشان خواهد داد. با ما در فیگار همراه باشید.

سکانس لو رفته مبارزه دکتر اختاپوس و اسپایدرمن در no way home

حقیقتی دیگر 

مبارزه پیتر پارکر و دکتر اختاپوس
مبارزه پیتر پارکر و دکتر اختاپوس

درست است که درباره فیلم‌نامه این اثر و نحوه و روند داستانش حرفی زده نشده اما به راحتی می‌توان فهمید که باید انتظار چه صحنه‌هایی را کشید.

اگر تیزرهای کوتاهی را که از بخش‌های مختلف فیلم پخش شده است را مانند پازل و جورچین کنار یک‌دیگر بگذاریم می‌توانیم علاوه بر حدس زدن فیلم‌نامه، به تماشای مبارزه پیتر پارکر و دکتر اختاپوس بنشینید.

آنقدر این تیزرها شفاف و گویا بود که انتظار می‌رود بعد از اکرانش از جذابیت صحنه‌های هیجان‌انگیز اثر کم کند. اما با وجود تمام سکانس‌های لو رفته همچنان طرفداران منتظر اکران این فیلم و تماشای نسخه کامل آن هستند.

سکانس لو رفته No Way Home

مبارزه لو رفته مردعنکبوتی و دکتر اختاپوس
مبارزه لو رفته مردعنکبوتی و دکتر اختاپوس

در تیزر جدید از فیلم مردعنکبوتی قسمت راهی به خانه نیست، به تماشای صحنه‌ای جدید و تازه از این اثر خواهیم پرداخت. تیزری که در آن دکتر استرنج خطاب به پیتر پارکر سوالی را مطرح می‌کند: «آیا آماده هستی؟».

در این سکانس، مبارزه لو رفته مردعنکبوتی و دکتر اختاپوس نشان داده می‌شود. مبارزه‌ای که روی پل جایی که پیتر در تلاش است تا از بروز حادثه‌ای جلوگیری کند، به نمایش گذاشته می‌شود.

نکته قابل توجه در این تیزر درست صحنه بعد از این مبارزه است که پیتر با تایید حرف دکتر استرنج او را خطاب قرار می‌دهد و می‌گوید “انجامش بده”. همانطور که متوجه شدید دیالوگ‌های مطرح شده برای صحنه‌ای واحد نیستند و از بخش‌های مختلفی گرفته شده‌ و گرد هم آمده‌اند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار سکانس لو رفته مبارزه دکتر اختاپوس و اسپایدرمن در no way home سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید. به این صورت می‌توانید علاوه بر اشتراک نظرتان در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را در فیگار انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *