دانلود قسمت 8 فصل 2 سریال ویچر ؛ دانلود رایگان The Witcher + زیرنویس فارسی

برای تماشای سریال فانتزی درام ویچر همراه ما باشید. لینک دانلود قسمت 8 فصل 2 سریال ویچر با زیرنویس فارسی در انتهای نوشتار پیوست شده است.

سریال The Witcher یکی از سریال‌های محبوب نتفلیکس است. این سریال که در ژانر درام فانتزی ساخته شده، توسط لورن اشمیت هیسریچ کارگردانی شده است. این سریال با اقتباس از رمانی با همین نام تولید شد. رمان اثری از آندژی ساپکوفسکی نویسنده لهستانی است. برای دانلود رایگان فصل 2 سریال ویچر بر روی لینک پیوست شده کلیک نمایید.

فصل اول سریال ویچر با هشت قسمت در سال 2019 منتشر شد. برای دانلود قسمت هشت فصل 2 ویچر با زیرنویس فارسی در نوشتار دانلود قسمت 8 فصل 2 سریال The Witcher همراه ما بمانید. دانلود فصل 2 سریال ویچر قسمت 8 در این نوشتار امکان پذیر است.

دانلود قسمت 8 فصل 2 سریال ویچر

دانلود رایگان ویچر + زیرنویس فارسی

دانلود قسمت 8 فصل 2 سریال The Witcher, دانلود قسمت 8 فصل 2 The Witcher, دانلود قسمت 8 فصل 2 ویچر, دانلود قسمت 8 فصل 2 سریال ویچر
دانلود قسمت 8 فصل 2 سریال The Witcher, دانلود قسمت 8 فصل 2 The Witcher, دانلود قسمت 8 فصل 2 ویچر, دانلود قسمت 8 فصل 2 سریال ویچر

لینک دانلود قسمت 8 فصل 2 سریال ویچر زیرنویس فارسی نیز دارد. دانلود کنید و به راحتی به تماشای آن بنشینید. سریال ویچر داستانی تخیلی با فضای سرد دارد.

شکارچی‌های هیولا در این سریال با نام ویچر شناخته می‌شوند. گرالت از ریویا شخصیت داستانی اصلی سریال The Witcher است. او در تلاش است تا جای خود را در این دنیای پر از هیولا و آدم‌های ظالم پیدا کند.

اما با توجه به تریلری که از فصل دوم سریال ویچر منتشر شد، به نظر می‌آید که کاراکترهای جدیدی به این سریال اضافه خواهند شد. مخاطبان که بی‌صبرانه منتظر بازگشت کاراکترهای محبوب‌شان هستند، شاهد شخصیت‌های جدید نیز خواهند شد. در ادامه نوشتار دانلود قسمت 8 فصل 2 سریال ویچر همراه ما بمانید.


علاوه بر دانلود قسمت 8 فصل 2 سریال ویچر می‌توانید نگاهی به مطالب ذیل نیز بیاندازید:


The Witcher، سریالی که از نتفلیکس منتشر شد، رویکرد متفاوتی نسبت به داستان‌های اصلی ساپکوفسکی داشت. سه شخصیت اصلی را در مکان‌ها و مقاطع زمانی مختلف دنبال کرد و مسیرهای آن‌ها تا پایان فصل به هم نزدیک شد. این شخصیت‌ها عبارتند از: جادوگر، گرالت از ریویا و جادوگر قدرتمند ینفر ونگربرگ.

دانلود سریال The Witcher
دانلود قسمت 8 فصل دو ویچر با زیرنویس فارسی, دانلود قسمت هشت فصل 2 ویچر با زیرنویس

لینک دانلود قسمت 8 فصل 2 سریال The Witcher در انتهای این مطلب پیوست شده است. با مراجعه به لینک، به تماشای سریال محبوب خود بنشینید.

ضمن دانلود قسمت 8 فصل 2 The Witcher می‌توانید علاوه بر سریال ویچر، سریال‌های همچون سریال مانی هیست، سریال هجوم، سریال چرخ زمان و تیزر سریال‌های ترکی را از کانال تلگرامی فیگار دانلود نمایید:

دانلود سریال The Witcher
دانلود رایگان قسمت 8 فصل 2 سریال The Witcher, دانلود سریال The Witcher قسمت 8 فصل 2, دانلود فصل 2 سریال ویچر قسمت 8

هر هشت قسمت فصل دوم این سریال در یک روز منتشر خواهند شد. با مراجعه به سایت فیگار می‌توانید به لینک دانلود قسمت 8 فصل 2 ویچر دسترسی داشته باشید. پس از معرفی عوامل سریال، لینک دانلود قسمت 8 فصل دو ویچر با زیرنویس فارسی پیوست شده است؛ همراه ما باشید.


بیشتر بخوانید:


عوامل سریال

دانلود سریال The Witcher
دانلود قسمت 8 فصل 2 سریال The Witcher, دانلود قسمت 8 فصل 2 The Witcher, دانلود قسمت 8 فصل 2 ویچر
  • ژانر: خیال‌پردازی تاریک، درام، اکشن
  • سازنده: لورن اشمیت هیسریچ
  • بر پایه: ویچر اثر آندژی ساپکوفسکی
  • نویسنده: لورن اشمیت هیسریچ
  • کارگردان: آلیک ساخارف، کارلوت برندستروم
  • بازیگران: هنری کویل، آنیا چالاترا، فریا آلن، می‌آنا بورینگ، جودی می، آنا شافر
  • آهنگسازان: سونیا بلوسووا، جیونا اوستینلی
  • محصول: آمریکا
  • زبان: انگلیسی, دانلود فصل 2 سریال ویچر قسمت 8
  • تعداد فصل: ۲
  • تعداد قسمت: ۸, قسمت 8 فصل 2 سریال ویچر زیرنویس فارسی
دانلود رایگان فصل 2 سریال The Witcher
دانلود قسمت 8 فصل دو ویچر با زیرنویس فارسی, دانلود قسمت هشت فصل 2 ویچر با زیرنویس, قسمت 8 فصل 2 سریال ویچر زیرنویس فارسی

بیشتر بخوانید:

دانلود رایگان قسمت 8 فصل 2 سریال The Witcher, دانلود سریال The Witcher قسمت 8 فصل 2, دانلود فصل 2 سریال ویچر قسمت 8

دانلود رایگان قسمت 8 فصل 2 سریال The Witcher

دانلود سریال The Witcher قسمت 8 فصل 2

لینک‌های دانلود پس از انتشار سریال و تهیه زیرنویس، در کانال تلگرامی فیگار قرار می‌گیرند.

از همراهی شما تا انتهای نوشتار دانلود قسمت 8 فصل 2 سریال ویچر سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *