تاریخ انتشار فصل 2 سریال The Silent Sea ؛ بازیگران، داستان و موارد دیگر + دانلود فصل 1

سریال دریای خاموش یک سریال تلویزیونی علمی تخیلی رازآلود در کره جنوبی است که در آن گونگ یو، بائه دونا و لی جون بازی می کنند. با نوشتار تاریخ انتشار فصل 2 سریال The Silent Sea همراه فیگار بمانید.

این سریال اقتباسی از فیلم کوتاه The Sea of Tranquility محصول 2014 به نویسندگی و کارگردانی چوی هانگ یونگ است که کارگردانی این مجموعه را نیز بر عهده خواهد داشت. در نتفلیکس در 24 دسامبر 2021 مصادف با شب کریسمس به نمایش درآمد. در ادامه با نوشتار تاریخ انتشار فصل 2 سریال The Silent Sea همراه ما بمانید تا در رابطه با زمان پخش فصل دوم سریال دریای خاموش بیشتر برای شما بگوییم.

تاریخ انتشار فصل 2 سریال The Silent Sea

بازیگران، داستان و موارد دیگر

فهرست مطالبی که در ادامه نوشتار تاریخ انتشار فصل 2 سریال The Silent Sea خواهید خواند به شرح زیر است:

فصل دوم THE SILENT SEA چه زمانی منتشر می شود؟

اگر قبلاً فصل 1 SILENT SEA را تماشا کرده‌اید، مطمئناً در مورد فصل آینده کنجکاو هستید و به دنبال تاریخ پخش فصل 2 SILENT SEA  و تمام جزئیات مربوط به دنباله‌ی فصل 1 SILENT SEA در این مقاله هستید. The SILENT SEA Season 1 به زودی برای فصل بعدی خود آماده می‌شود و می‌توانید از آن در نتفلیکس لذت ببرید. بنابراین، می‌توانید تمام اخبار، به‌روزرسانی‌های مربوط به بازیگران و تریلر مربوط به فصل دوم THE SILENT SEA SEASON را به محض انتشار در همین نوشتار دنبال کنید.

خط داستانی دریای خاموش

در طول یک ماموریت خطرناک 24 ساعته بر روی ماه، کاوشگران فضایی سعی می‌کنند نمونه‌هایی را از یک مرکز تحقیقاتی متروکه غرق در اسرار طبقه بندی شده و غریب بازیابی کنند.

فضاسازی در این سیاره با کمبود آب و غذا شکل عجیب خود را ساختارمند می‌کند. در این سریال یون جائه (گونگ یو) سرباز آژانس فضایی است. او برای یک تیم، بهمراه جی-آن (بائه دو-نا)، برای سفر به ماه انتخاب می‌شود. ماموریت آنها بازیابی یک نمونه مرموز از یک ایستگاه تحقیقاتی متروکه است.

تاریخ انتشار فصل 2 دریای خاموش

باید بگوییم که حقیقتا SILENT SEA SEASON 1 در پایان معماهایی را به جا گذاشت و تعلیق را برای The SILENT SEA SEASON 2 ایجاد کرد. با این حال، هنوز تاریخ انتشار رسمی برای فصل دوم The SILENT SEA اعلام نشده است. همانطور که گفته شد تاریخ انتشار فصل آینده در همین نوشتار به‌روزرسانی خواهد شد و همیشه می‌توانید آخرین اخبار فصل دوم را در این مقاله پیگیری کنید.

بیشتر بخوانید:

The SILENT SEA Season 2 قرار است تا اواخر سال 2022 در نتفلیکس (بهترین سریال های کره ای نتفلیکس 2022)پخش شود، اما این تاریخ انتشار رسمی از سوی سازنده نیست. در نتیجه، این اطلاعات بیشتر تاریخ مورد انتظار برای فصل دوم THE SILENT SEA است. ممکن است به دلیل تأثیر کووید این تاریخ به تعویق بیفتد. همچنین، می‌توانیم به زودی منتظر تاریخ انتشار و تیزر رسمی فصل ۲ THE SILENT SEA باشیم.

بازیگران فصل 2 سریال دریای خاموش

  • گونگ یو
  • بائه دونا
  • لی جون
  • کیم سون یانگ (بازیگر، متولد 1976)
  • لی مو سانگ

دانلود فصل 1 سریال دریای خاموش

دانلود فصل اول سریال دریای خاموش

دانلود فصل 1 سریال THE SILENT SEA

دانلود فصل 1 THE SILENT SEA

دانلود فصل اول THE SILENT SEA

دانلود فصل اول سریال THE SILENT SEA

دانلود فصل اول سریال دریای ساکت

دانلود فصل 1 سریال دریای ساکت

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار تاریخ انتشار فصل 2 سریال The Silent Sea سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *