بهترین مینی سریال های نتفلیکس 2022 + [جدیدترین و بهترین‌های تمام دوران]

برخی ترجیح می‌دهند اوقات فراغت خود را با تماشای سریال‌های کوتاه سپری کنند. فهرستی از بهترین مینی سریال های نتفلیکس 2022 در این نوشتار تهیه شده است.

جدیترین مینی سریال های نتفلیکس 2022

امروزه نتفلکس مهم‌ترین و شناخته‌ شده‌ترین سرویس استریم فیلم و سریال است. هر سال تعداد زیادی فیلم و سریال در نتفلیکس ساخته می‌شوند که با رکورد شکنی‌های بسیار زیاد، مخاطبان زیادی را جذب می‌کنند.

بهترین سریال‌ های نتفلیکس را ترکیبی از سریال‌های جنایی تا عاشقانه تشکیل می‌دهند که توانسته نظر طیف گسترده‌ای از مخاطبان این پلتفرم که تولید کننده محتوای سرگرم کننده است را جلب کند.

مقاله‌های مکمل:

بهترین مینی سریال‌های نتفلیکس

سریال‌های برتر نتفلیکس که قبل از مرگ باید دید

بهترین مینی سریال های نتفلیکس 2022

بهترین مینی سریال های نتفلیکس 2022
بهترین مینی سریال های نتفلیکس 2022

به طور کلی، مینی سریال به سریال‌هایی گفته می‌شود که تنها یک فصل بوده و بسیار کوتاه هستند. با این حال، گاهاً پیش می‌آید که به دلیل موفقیت یک مینی سریال، فصل جدیدی برای آن ساخته شده و عنوان مینی سریال به سریال تغییر می‌کند. برترین مینی سریال های نتفلیکس 2022 می‌توانند گزینه مناسبی برای افرادی باشند که زمان کافی برای تماشای یک سریال کامل را ندارند.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم‌های نتفلیکس 2023 که قبل از مرگ باید دید

خفن‌ترین و بهترین سریال‌های بین‌المللی نتفلیکس

Inventing Anna

بهترین مینی سریال های نتفلیکس 2022
بهترین مینی سریال های نتفلیکس 2022

آنا دلوی نام مستعار و جعلی آنا سوروکین است. آنا سوروکین یک مهاجر روسی بود که به صورت غیر قانونی وارد خاک آمریکا شده و تبدیل به یک سلبرتی اینستاگرامی شده بود. او با کلاهبرداری نام خود را بسیار مشهور کرده و زمان زیادی را صرف خوش‌گذرانی و خود نمایی کرده است.

هنگامی که کلاهبرداری آنا دلوی مشخص شد، او به جرم کلاهبرداری به 12 سال حبس محکوم شد. اما او ادعا کرده است که از این‌ کارها پیشمان نشده و تمام آن‌ها را برای رسیدن به قدرت انجام داده است. پس از این جنجال‌های بزرگ، نتفلیکس اعلام کرد که قصد دارد تا بهترین مینی سریال نتفلیکس 2022 را براساس زندگی آنا دلوی بسازد. جولیا گارنر نیز در نقش آنا دلوی به ایفای نقش در این سریال خواهد پرداخت.

نقد سریال Inventing Anna

The Pentaverate

بهترین مینی سریال های نتفلیکس 2022
بهترین مینی سریال های نتفلیکس 2022

جدیدترین مینی سریال نتفلیکس 2022 با نام The Pentaverate براساس فیلم So I Married an Axe Murderer محصول سال 1993 ساخته خواهد شد. داستان یک روزنامه‌نگار کانادایی که درگیر ماموریتی می‌شود تا حقیقت را کشف کند و حتی در این مسیر ممکن است خودش دنیا را نجات دهد روایت می‌کند.

Devil In Ohio

بهترین مینی سریال های نتفلیکس 2022
بهترین مینی سریال های نتفلیکس 2022

شیطان در اوهایو نام یک رمان اثر داریا پولاتین است که جدیدترین مینی سریال نتفلیکس 2022 براساس آن ساخته خواهد شد. البته لازم به ذکر است که خود این رمان نیز براساس داستانی واقعی نوشته شده است.

در سریال Devil In Ohio، ما شاهد یک روانپزشک هستیم که در بیمارستان خدمت می‌کندو اما او در ادامه به یک فراری مرموز از فرقه‌ای شیطانی پناه می‌دهد و این اتفاق سبب تغییر دنیای او برای همیشه می‌شود. تماشای روانپزشکی که با فرقه‌های شیطانی سر و کار دارد می‌تواند برترین مینی سریال نتفلیکس 2022 را به وجود آورد.

The Woman in the House Across the Street from the Girl in the Window

بهترین مینی سریال های نتفلیکس 2022
بهترین مینی سریال های نتفلیکس 2022

شاید سریال “زن در خانه آن سوی خیابان از دختری در پنجره” یکی از بهترین سریال های ترسناک نباشد؛ با این حال این سریال می‌تواند تبدیل به بهترین مینی سریال نتفلیکس 2022 در ژانر ترسناک شود.

داستان این مینی سریال در رابطه با زنی دلشکسته است که الکل اعتیاد داشته و هیچ انگیزه‌ای برای زندگی ندارد. اما در ادامه، او شاهد یک قتل بسیار وحشتناک از پنجره خانه‌اش است که باعث می‌شود تا عقل خود را از دست بدهد.

The Witcher: Blood Origin

بهترین مینی سریال های نتفلیکس 2022
مورد انتظارترین مینی سریال های نتفلیکس 2022

The Witcher نام یک مجموعه از بازی‌های ویدیویی است که در سال‌های اخیر، به دلیل ساخت اقتباسی سریالی براساس آن شهرت یافته است. با این حال، یک اسپین آف از این مجموعه با نام “ویچر: منشأ خون” یکی از جدیترین مینی سریال های نتفلیکس 2022 خواهد بود.

داستان منشأ خون ۱۲۰۰ سال قبل از وقایع مجموعه تلویزیونی محصول نتفلیکس جریان دارد و خلق اولین ویچر را به تصویر می‌کشد. همچنین به تمدن باستانی الف‌ها قبل از مرگشان خواهد پرداخت.

Anatomy of a Scandal

بهترین مینی سریال های نتفلیکس 2022
جدیترین مینی سریال های نتفلیکس 2022

یکی دیگر از مورد انتظارترین مینی سریال های نتفلیکس 2022 نیز براساس یک رمان ساخته خواهد شد. سریال Anatomy of a Scandal براساس رمانی به همین نام درحال ساخت است. این سریال به شکلی است که در هر قسمت، شاهد داستانی متفاوت خواهیم بود که یک بخش مشابه در تمامی آن‌ها وجود دارد.

سریال Anatomy of a Scandal قرار است تا به ماجرای رسوایی تعداد زیادی از افراد مشهور بریتانیا بپردازد. همچنین لازم به ذکر است که تاکنون تعدادی از بازیگران این مینی سریال از جمله سینا میلر، میشل داکری، روپرت فرند و نائومی اسکات معرفی شده‌اند.

Worst Roommate Ever

بهترین مینی سریال های نتفلیکس 2022
برترین مینی سریال های نتفلیکس 2022

سریال Worst Roommate Ever یکی از جدیترین مینی سریال های نتفلیکس 2022 است که در اوایل سال 2022 منتشر شد. لازم به ذکر است که این مینی سریال نه به صورت داستانی، بلکه به صورت یک مستند ساخته شده است.

افراد زیادی هستند که در دوران جوانی به دلیل مشکلات مالی، برای تامین خرج خانه با شخصی غریبه هم‌خانه می‌شوند. برخی از هم‌خانه‌های می‌توانند بسیار بد اخلاق باشند و تحمل آن‌ها کمی سخت باشد. با این حال، مینی سریال مستند Worst Roommate Ever پا را فراتر گذاشته و به هم‌خانه‌هایی می‌پردازد که با ظاهری کاملاً عادی، نقشه‌های بی‌رحمانه و خشونت آمیز خود را بر سر هم‌خانه‌های خود پیاده می‌کنند. این مستند می‌تواند برترین مینی سریال نتفلیکس 2022 مستند نام بگیرد.

Boo Bitch

بهترین مینی سریال های نتفلیکس 2022
بهترین مینی سریال نتفلیکس 2022

Boo Bitch برترین مینی سریال نتفلیکس 2022 است که در تاریخی نامشخص در سال 2022 منتشر خواهد شد. این سریال داستان یک نوجوان را روایت می‌کند که همانند اکثر نوجوان‌ها، زندگی را جدی نگرفته و اهمیتی به آینده خود نمی‌دهد.

در ادامه می‌توانیم نوجوان ذکر شده را مشاهده کنیم که برای اولین بار تصمیم می‌گیرد تا با تغییر نگرش خود به جهان، زندگی بهتری ساخته و در آن زندگی کند. با این حال، تنها یک روز بعد، او متوجه می‌شود که مرده و اکنون تبدیل به یک روح شده است! همچنین لازم به ذکر است که این سریال جزو مورد انتظارترین مینی سریال های نتفلیکس 2022 نیز قرار می‌گیرد

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین مینی سریال های نتفلیکس 2022 سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

برترین مینی سریال های نتفلیکس 2022

پرسش‌های متداول

معیار انتخاب بهترین مینی سریال های نتفلیکس 2022 چیست؟

ما در فیگار تلاش کرده‌ایم تا لیست بهترین مینی سریال های نتفلیکس 2022 را متنوع و متشکل از مینی سریال‌هایی در سبک‌های متفاوت، از مینی سریال‌های ترسناک تا مستند، برای شما تهیه کنیم تا این لیست با اکثر سلیقه‌ها متناسب باشد.

چرا باید مینی سریال‌های جدید را تماشا کنیم؟

مینی سریال‌ها در اکثر مواقع، تنها متشکل از یک فصل هستند. پس افرادی که زمان کافی برای تماشای یک سریال کامل را ندارند، تماشای یک مینی سریال می‌تواند گزینه بهتری باشد. با این حال، مینی سریال‌ های نتفلیکس در سال 2022 می‌توانند گزینه‌های مناسبی برای تماشا باشند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *