بهترین فیلم ها درباره بیسبال ؛ 10 فیلم دیدنی درباره ورزش بیسبال

اگر به فیلم و سریال و همچنین ورزش دوست‌داشتنی بیسبال علاقه دارید، با فیگار بمانید تا بهترین فیلم ها درباره بیسبال را به شما معرفی کنیم.

با فرا رسیدن فصل بهار، فصل جدید بیسبال دوباره آغاز می‌شود. با بازگشت بازیکنان بیسبال به زمین بازی در آینده‌ای نه چندان دور، فکر نکردن به بهترین فیلم های ورزش بیسبال که در طول تاریخ ساخته شده‌اند غیرممکن است. پس اگر علاقه زیادی به فیلم‌های بیسبالی دارید، می‌توانید لیست برترین فیلم های بیسبال را در این نوشتار مشاهده کنید تا به معرفی بهترین فیلم های ورزش بیسبال بپردازیم.

بهترین فیلم ها درباره بیسبال

10 فیلم دیدنی درباره ورزش بیسبال

شما می‌توانید فهرست بهترین فیلم ها درباره بیسبال را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم ها درباره بیسبال
بهترین فیلم ها درباره بیسبال, بهترین فیلم های ورزش بیسبال

در بسیاری از کشور‌ها فیلم‌های بیسبال همیشه جزء رایج‌ترین فیلم‌های ورزشی می‌باشند. در وبسایت ویکی‌پدیا نوشته شده است که اولین فیلم بیسبالی در سال 1898 با نام  The Ball Gameمنتشر شد. با گذشت بیشتر از 120 سال از شروع این ژانر، هنوز فیلم‌های بیسبالی توانسته‌اند طرفداران زیادی داشته باشند.

42

بهترین فیلم ها درباره بیسبال
بهترین فیلم ها درباره بیسبال, برترین فیلم های بیسبال

42 جدیدترین فیلم در لیست بهترین فیلم های درباره بیسبال است. باز با این حال به لطف داستان عالی و قدرتمند خود توانسته است میراث ماندگاری را به جا بگذارد. این فیلم سفر جکی رابینسون در شکستن سد نژادی MLB و نژادپرستی که بازیکن افسانه‌ای بیسبال با آن روبرو می‌شود را به تصویر می‌کشد.

در 42 چادویک بوزمن است که نقش جکی رابینسون را بازی می‌کند. همین فیلم بود که باعث مشهور شدن چادویک بوزمن و دیده شدن او در هالیوود شد.

Bull Durham

بهترین فیلم ها درباره بیسبال
بهترین فیلم ها درباره بیسبال, معرفی بهترین فیلم های ورزش بیسبال

Bull Durham فیلمی درباره تاریخ (بهترین سریال های تاریخی 2021) بیسبال است که امتیاز 97٪ را در Rotten Tomatoes دارد و به عنوان بهترین فیلم بیسبال شناخته می‌شود. این فیلم توسط کارگردان باتجربه سینمای ورزشی، ران شلتون ساخته شده است که فیلم مردان سفید نمی‌توانند بپرند و جام حلبی را نیز کارگردانی کرده است.

Bull Durham دارای سه اجرای به یاد ماندنی از تیم رابینز، سوزان ساراندون و کوین کاستنر می‌باشد. کاستنر همچنین نام خود را در دنیای فیلم‌های ورزشی با حضور در بسیاری از فیلم‌های دیگر ثبت کرد.

Field Of Dreams

بهترین فیلم ها درباره بیسبال
بهترین فیلم بیسبال

یکی دیگر از فیلم‌های بیسبال کوین کاستنر که شهرت زیادی دارد، میدان رویاها می‌باشد. داستان Field Of Dreams درباره یک کشاورز اهل آیووا است که صدایی را می‌شنود که به او می‌گوید مزرعه ذرت خود را به یک زمین بیسبال تبدیل کن که باعث ظاهر شدن ارواح بازیکنان حرفه‌ای بیسبال می‌شود.

MLB این فیلم را در سال 2021 با اجرای یک بازی بیسبال در یک مزرعه ذرت در محل فیلم‌برداری این فیلم معروف در دایرسویل، آیووا به واقعیت تبدیل کرد. آنها قصد دارند این ایده محبوب را برای دومین بار در آگوست 2022 بازگردانند.

The Bad News Bears

بهترین فیلم ها درباره بیسبال
بهترین فیلم ها درباره بیسبال, معرفی بهترین فیلم های درباره بیسبال

The Bad News Bearsفیلمی کلاسیک و بداخلاق کودکانه درباره یک بازیکن بیسبال بدبخت است که برای مربیگری یک تیم از لیگ‌های کوچک بازمی‌گردد. این فیلم یکی از دو فیلم بیسبال خانوادگی عالی است که باید در لیست معرفی بهترین فیلم های درباره بیسبال قرار می‌گرفت.

یکی از برجسته‌های این فیلم، طراح تولید پولی پلات است که در بسیاری از فیلم‌های کلاسیک خود با پیتر بوگدانوویچ همکاری کرده است. والتر ماتائو که نقش اول این فیلم را بازی کرده است، توانسته است نقش خود را به نحوی عالی بازی کند.

The Sandlot

بهترین فیلم ها درباره بیسبال
بهترین فیلم ها درباره بیسبال

فیلم The Sandlot در زمان اکران خود، نتوانست بسیار موفق باشد. اما داستان این فیلم که درباره گروهی از پسران است که در محل بازی بیسبال در محل خود بیسبال بازی می‌کنند، باعث شده است تا به یک فیلم کلاسیک تبدیل شود. این فیلم خانوادگی نوستالژیک دو دنباله پرطرفدار نیز داشته است و اخیراً اعلام شده که دنباله‌ دیگری نیز در راه است. یک برنامه تلویزیونی Sandlot با حضور بازیگران و کارگردان اصلی اکنون در دست ساخت است و قرار است در دیزنی پلاس منتشر شود.

A League Of Their Own

بهترین فیلم ها درباره بیسبال
بهترین فیلم ها درباره بیسبال

“در بیسبال گریه نیست!”. A League Of Their Own داستانی تخیلی از لیگ بیسبال حرفه‌ای دختران آمریکایی (AAGPBL) را روایت می‌کند. در این فیلم بازیگران با‌استعدادی مانند جین دیویس، مدونا، رزی او دانل و تام هنکس در آن بازی می‌کنند.

A League Of Their Own همچنین یک سریال (بهترین سریال های نتفلیکس 2022) تلویزیونی در راه دارد که قرار است در سایت آمازون پخش شود. گزارش شده است که نیک آفرمن از Parks and Recreation نقش شخصیتی را بازی می‌کند که منعکس کننده شخصیت هنکس از فیلم است.

Moneyball

بهترین فیلم ها درباره بیسبال
بهترین فیلم ها درباره بیسبال

مانی بال، فیلمی که توسط فیلم‌نامه نویسان تحسین شده استیو زیلیان و آرون سورکین نوشته شده است، ظهور تحلیل‌های ورزشی در بیسبال را از طریق داستان تیم دو و میدانی اوکلند در سال 2002 شرح می‌دهد. داستان این فیلم بر اساس کتاب پرفروش نیویورک تایمز از مایکل لوئیس به همین نام می‌باشد.

برد پیت یکی از بهترین بازی‌های خود را به عنوان مدیر کل، بیلی بین، در کنار اجرایی عالی از جونا هیل ارائه می‌دهد. هر دو بازیگر برای بازی‌های خود نامزد اسکار شدند و این فیلم چهار نامزدی دیگر برای جوایز معتبر دریافت کرد. بازی تحسین برانگیز این دو بازیگر و داستان خارق‌العاده مایکل لوئیس، این فیلم را به یکی از بهترین فیلم های ورزش بیسبال تبدیل کرده است.

Speedy

بهترین فیلم ها درباره بیسبال
speedy

Speedy یک فیلم کمدی صامت محصول ۱۹۲۸ است که در اولین مراسم اسکار نامزدی اسکار را دریافت کرد. همچنین این فیلم، آخرین حضور بازیگر مشهور هارولد لوید در یک فیلم صامت بود. داستان فیلم Speedy زمانی که شخصیت لوید، بیب روث را در تاکسی خود سوار می‌کند به داستان بیسبالی تغییر می‌کند. لو گریگ، همبازی روث در نیویورک یانکیز نیز حضور کوتاهی در این فیلم دارد.

Ferris Bueller’s Day Off

بهترین فیلم ها درباره بیسبال
Ferris Bueller’s Day Off

اگرچه Ferris Bueller’s Day Off فیلمی به صراحت درباره بیسبال نیست، این فیلم شامل یکی از مشهورترین صحنه‌های بیسبال در تاریخ سینما است. این صحنه زمانی اتفاق می‌افتد که شخصیت اصلی فیلم مدرسه را رها می‌کند و به عنوان بخشی از ماجراجویی (بهترین فیلم های ماجراجویی 2022) خود در اطراف شهر به بازی Chicago Cubs می‌رود. دلیل مشهوریت Ferris Bueller’s Day Off می‌تواند به خاطر ارائه دادن یک شخصیتی باشد که به خود مطمئن بود، اعتماد به نفس زیادی داشت و شاید باحال‌ترین نوجوان تاریخ باشد.

The Cameraman

بهترین فیلم ها درباره بیسبال
The Cameraman

The Cameraman یک فیلم صامت دیگر در لیست بهترین فیلم های درباره بیسبال با بازی باستر کیتون است. این اولین فیلم کیتون با استودیوی فیلمسازی MGM بود که به گفته سایت Busterkeaton، این کار بدترین اشتباه دوران کاری این بازیگر بود.

این فیلم دارای یکی دیگر از صحنه‌های نمادین بیسبال است. این صحنه نیز زمانی انفاق می‌افتد که کیتون، باید در یک بازی در استادیوم یانکی عکس‌های اکشن بگیرد. با این حال آن تیم در حال بازی کردن در جاده بودند. بنابراین کیتون در نهایت از خودش عکس می‌گیرد و بازیکنان تیم را تقلید می‌کند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین فیلم ها درباره بیسبال سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

پرسش های متداول در رابطه با بهترین فیلم ها درباره بیسبال

اولین فیلم بیسبالی در چه سالی منتشر شد؟

در وبسایت ویکی‌پدیا نوشته شده است که اولین فیلم بیسبالی در سال 1898 با نام The Ball Game منتشر شد.

چه کسانی در فیلم Moneyball بازی کرده‌اند؟

از بازیگران فیلم Moneyball می‌توان از برد پیت، جونا هیل، فیلیپ سیمور هافمن و کریس پرت نام برد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *