زمان پخش سریال ترکی دوست داری (Seversin) با بازی ایلایدا آلیشان و بوراک یوروک

برای اطلاع از زمان پخش سریال ترکی دوست داری و جزئیات آن در نوشتار جدید فیگار همراه ما باشید. سریال جدید ایلایدا آلیشان به زودی از Kanal D پخش می‌شود.

کلیپ آهنگ اصلی این سریال، با بازی ایلایدا آلیشان و بوراک یوروک و با صدای Aslı Demirer در فضای مجازی منتشر شد و از همان لحظه انتشار بسیار مورد استقبال قرار گرفت.

این قطعه که هزاران نظر در شبکه‌های اجتماعی دریافت کرد، در حال حاضر شروع به پخش از زبانی به زبان دیگر کرده است. سریال ترکی seversin کی پخش میشه ؟ همراه ما باشید تا از زمان و روز پخش سریال دوست داری مطلع شوید.

زمان پخش سریال ترکی دوست داری (Seversin)

با بازی ایلایدا آلیشان و بوراک یوروک

زمان پخش سریال ترکی دوست داری
سریال ترکی seversin کی پخش میشه, روز پخش سریال دوست داری

باریش اردوغان و ایلکر ارسلان فیلمنامه “Seversin” را می‌نویسند و سردار گوزلکلی روی صندلی کارگردانی می‌نشیند. داستان عاشقانه پرنس رمانتیک دختر جوان، بازیگر تولگا تونا (با بازی بوراک یوروک) و دختری زیبا به نام آسیا (با بازی ایلایدا‌ آلیشان) ماجرای این سریال است.


بیشتر بخوانید:


تولگا یک بازیگر جوان در اوج شهرت است اما از شرایط خود رضایت ندارد. در حالی که آسیا در یک مرکز خرید کار می‌کند و آرزوی تحصیل در دانشگاه را دارد. وقتی مسیرهای این دو جوان که نگاه متفاوتی به زندگی دارند، بر اثر تصادف تلاقی می‌کند، دو دنیای متفاوت آن‌ها نیز با یکدیگر برخورد می‌کنند.

زمان پخش سریال ترکی دوست داری
روز پخش سریال دوست داری, سریال جدید ایلایدا آلیشان

در حالی که آسیا به طور اتفاقی خود را در میان زندگی که به آن علاقه ندارد می‌بیند، تولگا، عشق دختران جوان، بهای سنگینی را برای دست کم گرفتن آسیا می‌پردازد.


بیشتر بخوانید:


نرگیس کومباسار، زینپ کانکونده، جرن تاشچی، اوزان داغگز، خلیل ابراهیم کوروم، ایلکین توفکچی، ارگول میرای شاهین، هازال بنلی، آتاکان ییلماز، ییعیت دیکمن، جرن ییلدیریم، الیف چاپکین، یاغمور گورور و نیهایت شاهین، از دیگر بازیگران این سریال خواهند بود. در ادامه برای اطلاع از زمان پخش سریال ترکی دوست داری همراه ما باشید.

تاریخ انتشار سریال جدید دوست داری

زمان پخش سریال ترکی دوست داری
سریال ترکی seversin کی پخش میشه, تاریخ انتشار سریال جدید دوست داری, زمان پخش سریال ترکی دوست داری 
  • نام فارسی: دوست داری
  • کارگردان: سردار گوزلکلی
  • نویسندگان: باریش اردوغان و ایلکر ارسلان
  • ستارگان: بوراک یوروک، ایلایدا آلیشان
  • شبکه: Kanal D
  • تاریخ انتشار سریال جدید دوست داری: از ۱۱ خرداد هر چهارشنبه ساعت 21:30

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار زمان پخش سریال ترکی دوست داری سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *