اسرائیلی ها به عربستان بدون ملک سلمان چشم دوخته اند ؛ بیماری خطرناک او چیست ؟

ملک سلمان پادشاه عربستان ،‌ یک موسسه اسرائیلی در گزارشی نوشت که بیماری پادشاه عربستان نگرانی در خصوص ثبات عربستان به وجود می‌آورد.

انتشار خبر بستری شدن ملک سلمان پادشاه عربستان در بیمارستان، یک بار دیگر گمانه زنی ها درباره جانشینی وی را مطرح کرده است و در این میان، واکنش اسرائیلی ها بیش از همه جلب توجه می کند. در ادامه با خبر بیماری ملک سلمان همراه فیگار بمانید.

ملک سلمان پادشاه عربستان

ملک سلمان عربستان

ملک سلمان پادشاه عربستان
ملک سلمان عربستان, بیماری ملک سلمان

اسرائیل ملک سلمان

اندیشکده امنیت ملی رژیم صهیونیستی در مطلبی به قلم یوئیل ژوزانسکی در مطلبی به مساله جانشینی پادشاه ۸۶ ساله عربستان پرداخته و نگرانی این رژیم از “تضعیف قدرت بن سلمان ” و قدرت گرفتن مخالفان داخلی وی ابراز کرده است.

در مطلبی که الخلیج الجدید به نقل از این مرکز منتشر کرده، آمده است: «به نظر می رسد از یک سو رویکرد بایدن در ارتباط با بن سلمان ولیعهد عربستان بویژه در سایه قتل جمال خاشقچی و بحران یمن، تلاشی برای تضعیف مشروعیت بن سلمان باشد.

برخی کارشناسان  در ریاض معتقدند که دولت آمریکا دیگر  عربستان را یک متحد  اساسی نمی‌داند و گاهی اوقات به گونه‌ای عمل می‌کند که با منافع اصلی عربستان سعودی در تضاد است، همانطور که در مورد خروج از افغانستان انجام داد.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار ملک سلمان پادشاه عربستان سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *