بهترین سریال های دیزنی پلاس ترکی +[به همراه معرفی بهترین فیلم ها]

پس از آغاز فعالیت مشترک دیزنی پلاس با صنعت ساخت سریال و سینمای ترکیه، با معرفی بهترین سریال های دیزنی پلاس ترکی در خدمت شما هستیم.

دیزنی پلاس با امضای قراردادهای متوالی و برجسته وارد بازار ترکیه می شود. چند ستاره ترک قراردادهای رسمی با این پلتفرم دیجیتال امضا کردند. فیلمبرداری بیش از ده‌ها پروژه تا چند ماه دیگر آغاز خواهد شد. برخی از آن‌ها در سال 2022 و برخی دیگر با آغاز سال 2023 منتشر خواهند شد. جدیدترین سریال های دیزنی پلاس ترکی در این نوشتار بشناسید.

در ادامه با معرفی بهترین سریال های ترکی دیزنی پلاس و بهترین فیلم های ترکی دیزنی پلاس همراه ما باشید.

بهترین سریال های دیزنی پلاس ترکی

اسامی سریال های ترکی در دیزنی پلاس در یک نگاه:

فهرست بهترین فیلم های دیزنی پلاس ترکی در یک نگاه:

بهترین فیلم ها و سریال های ترکی دیزنی پلاس
بهترین سریال های ترکی دیزنی پلاس

بازیگرانی چون: “آراس بولوت اینملی”، “جان یامان”، “پینار دنیز”، “هانده ارچل”، “حافظه‌نور سانجاک‌توتان”، “انگین آک‌یورک”، “بوعرا گولسوی”، “ادا اجه”، “ایرم حلواجی اوغلو”، “دمت اوزدمیر”، “زررین تکین‌دور”، “جانسو دره”، “ییلماز اردوغان”، “ازگی مولا”، “کیوانچ تاتلی توع”، “بوراک دنیز”و “آسلی انور” با این کمپانی قرارداد بسته‌اند.

Kaçış

اسامی سریال های ترکی در دیزنی پلاس
اسامی سریال های ترکی در دیزنی پلاس

سریال “Kaçış” با نام فارسی “فرار” جدیدترین سریال های دیزنی پلاس ترکی است که در 2022 از پلتفرم دیزنی پلاس منتشر شد. در این سریال “انگین آک‌یورک” و “ایرم حلواجی اوغلو” ایفای نقش کرده‌اند.

این سریال که یک سریال اکشن ترکی است، در 24 خردادماه منتشر خواهد شد. “Yağız Alp Akaydın” کارگردانی “فرار” را برعهده دارد. فصل یک این سریال با هشت قسمت از پلتفرم دیزنی پلاس به نمایش در می‌آید.

انگین آک‌یورک در نقش مهمت، عکاس جنگی است که با گروهی از روزنامه نگاران از کشورهای مختلف برای اهداف تحقیقاتی ارتباط برقرار می‌کند و اولین ایستگاه آنها روستای ایزدی است. این سریال تحول چشمگیر تیم را بعد از دستگیری یک سازمان تروریستی افراطی را حین عبور مخفیانه از مرز دنبال می‌کند.

Dünyayla Benim Aramda

بهترین سریال های دیزنی پلاس ترکی
بهترین سریال های دیزنی پلاس ترکی

دومین سریال ترکی که از این پلتفرم پخش شده است،‌ سریال بین من و دنیا با نام ترکی “Dünyala Benim Aramda” با بازی “دمت اوزدمیر”، “بوعرا گولسوی” و “زررین تکین دور” است. هولیا گزر کارگردانی سریال را برعهده دارد.

دمت در نقش یک طراح مد لباس به نام ایلکین است و بسیار در کارش حرفه‌ایست. او عاشق یک بازیگر معروف به نام تولگا است و با او در یک خانه زندگی می‌کند. بوعرا گولسوی این نقش را بر عهده دارد. آن‌ها بعد از سالها زندگی در کنار یکدیگر، از هم دور شده‌اند. ایلکین در پی کشف درد تولگا، از منشی‌اش می‌خواهد که با یک اکانت مجازی فیک به تولگا نزدیک شود.

تولگا از کار در تلویزیون خسته شده و به نظرش سناریوها تکراری می‌آیند. اما مشکلاتش را نمی‌تواند به ایلکین تعریف کند. وقتی از طرف حساب کاربری فیک که همان ایلکین است به او پیام می‌آید، در دام افتاده و سفره دلش را باز می‌کند. این بازی عشق پایان خوشی ندارد و باعث می‌شود ایلکین با برخی حقایق رو در رو شود.

Atatürk

جدیدترین سریال های دیزنی پلاس ترکی
جدیدترین سریال های دیزنی پلاس ترکی

کمپانی دیزنی+ در ماه ژوئیه فیلمبرداری یک سریال مهم درباره مصطفی کمال آتاتورک، بنیانگذار جمهوری ترکیه را با بازی آراس بولوت اینملی آغاز خواهد کرد. سریال آتاتورک در پاییز 2023 به نمایش در می‌آید.

زمان پخش سریال ترکی آتاتورک

آراس بولوت اینملی، مهمت گونسور، سارپ آک‌کایا، سونگول اودن و اما واتسون از بازیگران این سریال هستند.

Organize İşler

بهترین سریال های دیزنی پلاس ترکی
بهترین سریال های دیزنی پلاس ترکی

یلماز اردوغان سال گذشته اعلام کرد که برای فیلمبرداری و ساخت سریال Organize İşler آماده می‌شود. اردوغان این سریال را برای دیزنی پلاس فیلمبرداری خواهد کرد. دومین فیلم از مجموعه آثار Organized İşler که قسمت یک آن را ییلماز با تولگا چویک و دمت آکباغ کارگردانی کرد و در سال 2005 به اکران درآمد، در ژانویه 2019 به مخاطبان عرضه شد. کیوانچ تاتلیتوگ، ازگی مولا و بنسو سورال از بازیگران آن بودند.

ساخت سریال ترکی Organize İşler

یلماز اردوغان که می‌خواست داستان را به صورت سریال ادامه دهد، مدتی پروژه‌ای نداشت و فیلمنامه آن را نوشت. اردوغان برای این سریال با کیوانچ تاتلیتوگ، ازگی مولا، ادا ایج و جم یلماز ملاقات کرده است. اما هنوز کادر بازیگران قطعی نشده است.

Ben Gri

بهترین سریال های دیزنی پلاس ترکی
بهترین سریال های دیزنی پلاس ترکی

سریال من خاکستری هستم با بازی تیموچین اسن از 16 نوامبر در دیزنی + منتشر خواهد شد. ابرو ازکان، ایلایدا آکدوعان و علیجان یوجه‌سوی از بازیگران این سریال جنایی معمایی هستند.

زندگی فوات، یک وکیل موفق و مورد احترام، زمانی که سرنوشت غم انگیزی برای دخترش رخ می‌دهد، تغییری غیرمنتظره پیدا می‌کند. در حالی که فوات به دنبال انتقام است، پیامی مرموز در تلفن همراه خود دریافت می‌‌کند که عرشه را تغییر می‌دهد و او را مجبور به مقابله با گذشته خود می‌کند.

تریلر سریال من خاکستری هستم را تماشا کنید:

Avci

بهترین سریال های دیزنی پلاس ترکی
بهترین سریال های دیزنی پلاس ترکی

سریال “شکارچی” با بازی پینار دنیز، اوراز کایگیلار اوئلو و تولگا تکین به زودی از دیزنی پلاس پخش می شود. پینار در این سریال نقش یاسمین را بازی می کند که یک بازیگر و در عین حال یک قاتل زنجیره ای است. تولگا تکین نیز نقش بادیگارد و مربی او را بازی می کند.

دیزنی پلاس در خلاصه این سریال نوشته است:

زمانی که تمام نورها بر روی شما باشد، هیچکس متوجه شما نخواهد شد … !

Recep İvedik

بهترین فیلم های ترکی دیزنی پلاس
بهترین فیلم های ترکی دیزنی پلاس

زندگی رجب در روستا به سرعت شروع شد. ماجرای قسمت هفتم سری طنز رجب ایودیک، این بار در یک روستا شکل خواهد گرفت. این فیلم کمدی، در هر قسمتش لحظات شاد زیادی را برای طرفدارانش رقم زده است.

اسم فیلم Recep İvedik از شخصیت اصلی این فیلم گرفته شده و کارگردانی تمام قسمت‌های آن برعهده توگان گوکباکار بوده است. شاهان گوکباکار در نقش شخصیت اصلی این فیلم که همه شما علاقه‌مندان با او آشنا هستید (همان رجب ایودیک) حضور دارد.

رجب ایدویک ۱، در سال ۲۰۰۸ پرفروش‌ترین فیلم ترکیه بود. برخی از طرفداران باور داشتند که این فیلم در قسمت ششم خود به پایان خواهد رسید اما طبق مصاحبه انجام شده با شاهان گوکباکار، متوجه شدیم که فیلم رجب ایدویک ۷ نیز از پلتفزم دیزنی پلاس پخش خواهد شد.

Yılbaşı Gecesi

بهترین فیلم های دیزنی پلاس ترکی
بهترین فیلم های دیزنی پلاس ترکی

شب سال نو فیلمی است کمدی به کارگردانی “Ozan Açiktan” و نویسندگی “Gülse Birsel”. در این فیلم طنز اسامی جالبی حضور دارند که برخی از آن‌ها بهترین بازیگران کمدی ترکیه هستند. افرادی که اصلا نباید یکدیگر را ملاقات می‌کردند، در این شب سال نو با هم هستند.

این فیلم به زودی از پلتفرم دیزنی پلاس منتشر خواهد شد. بوران کوزوم، آلینا بوز، علیجان یوجه‌سوی، ایرم ساک، بشری پکین، شبنم بوزوکلو و فاتیح آرتمان از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم خواهند درخشید.

دیزنی پلاس در ماه آوریل فیلمبرداری 8 سریال دیگر را آغاز خواهد کرد. آنطور که پیداست سریال دیگری با بازی “جان یامان”، توسط “اولوچ بایراکتار” که از سریال‌هایی چون “ازل”و “نفوذی” وی را به خاطر داریم، کارگردانی خواهد شد.

موارد ذکر شده اطلاعات اولیه در رابطه با سریال های ترکی این پلتفرم هستند. به زودی با انتشار اخبار رسمی از طرف این پلتفرم، مطلب بهترین فیلم ها و سریال های ترکی دیزنی پلاس به روزرسانی خواهد شد.

بهترین فیلم ها و سریال های ترکی دیزنی پلاس
بهترین فیلم های دیزنی پلاس ترکی

از همراهی شما تا انتهای نوشتار معرفی بهترین سریال های دیزنی پلاس ترکی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *