روز و ساعت پخش فیلم ترکی آتاتورک با بازی آراس بولوت اینملی + فراگمان و داستان

برای اطلاع از زمان پخش فیلم ترکی آتاتورک با بازی آراس بولوت اینملی (Atatürk)، یکی از بهترین سریال های دیزنی پلاس ترکی در نوشتار جدید همراه ما باشید.

زمان پخش فیلم ترکی آتاتورک (Atatürk)

آراس بولوت اینملی در نقش آتاتورک خواهد درخشید. در همکاری جدید ترکیه و دیزنی پلاس، آراس بولوت اینملی نیز حضور خواهد داشت. سریال جدید آراس بولوت اینملی در سال 2023 به نمایش درمی‌آید. در ادامه با تاریخ انتشار سریال آتاتورک همراه ما باشید.

همزمان با لغو پخش سریال ترکی آتاتورک از دیزنی پلاس ، این سریال به صورت یک فیلم سینمایی، از هفتم آبان 1402 در سینماهای ترکیه نمایش داده خواهد شد.

دیزنی ترکیه ماه گذشته اعلام کرده بود که مجموعه آتاتورک در صدمین سالگرد جمهوری ترکیه در ۲۹ اکتبر از دیزنی پلاس پخش خواهد شد. کمیته ملی ارامنه آمریکا دوشنبه از حامیان کمپین خود علیه دیزنی پلاس قدردانی کرد و گفت که مجموعه آتاتورک از این شبکه اینترنتی پخش نخواهد شد.

زمان پخش فیلم ترکی آتاتورک

در بیانیه‌ای که چهارشنبه از شبکه خبری فاکس متعلق به دیزنی پخش شد، این شرکت گفت که آتاتورک به عنوان دو فیلم برای تلویزیون و سینما به ترتیب در ۲۹ اکتبر و ۲۲ دسامبر اکران خواهد شد.

برای تماشای فراگمان فیلم ترکی آتاتورک فیلترشکن خود را روشن کنید:

دانلود فراگمان فیلم ترکی آتاتورک از کانال تلگرامی فیگار

بیشتر بخوانید:

واکنش تند مردم و هنرمندان ترکیه به لغو پخش سریال آتاتورک از دیزنی پلاس

آراس بولوت اینملی

زمان پخش سریال ترکی آتاتورک (Atatürk)
حضور آراس بولوت اینملی در نقش آتاتورک

موفقیت‌های آراس بولوت اینملی را در بسیاری از فیلم‌ها و سریال های ترکی شاهد بودیم. از نمونه‌های برتر و اخیر می‌توان به سریال گودال و فیلم سینمایی معجزه در سلول شماره هفت اشاره نمود.

پروژه جدید وی بازی در سریال آتاتورک، که قرار است از دیزنی پلاس منتشر شود خواهد بود. او که بعد از سریال گودال قرارداد بازی در این سریال را امضا کرد، در حال آماده سازی برای ایفای نقش آتاتورک است.

آراس بولوت اینملی (به ترکی استانبولی: Aras Bulut İynemli) (زاده ۲۵ اوت ۱۹۹۰، استانبول) بازیگر سریال تلویزیونی و فیلم و مدل اهل ترکیه است. وی از سال ۲۰۰۹ میلادی تاکنون مشغول به فعالیت بوده‌است.

اینملی از ابتدای کارش تاکنون افتخارات متعددی را برای بازیگری خود کسب کرده‌است. او بیشتر به خاطر بازی در مجموعه‌های تلویزیونی روزی روزگاری، حریم سلطان، مارال: زیبا ترین داستانم، نفوذی و گودال شناخته شده‌است.

زمان پخش سریال آتاتورک

زمان پخش سریال آتاتورک
زمان پخش سریال آتاتورک, تاریخ انتشار سریال آتاتورک

همزمان با لغو پخش سریال ترکی آتاتورک از دیزنی پلاس ، این سریال به صورت یک فیلم سینمایی، از دوازدهم آبان 1402 در سینماهای ترکیه نمایش داده خواهد شد.


فصل اول این سریال از شش قسمت تشکیل شده است و اولین قسمت آن با آغاز صدمین سال جمهوریت ترکیه 2023 یعنی در هفتم آبان 1402 از دیزنی پلاس منتشر خواهد شد.

  • نام فارسی: آتاتورک
  • ستارگان:
    • آراس بولوت اینملی
    • سارپ آک‌کایا
    • مهمت گونسور
    • اما واتسون
  • شبکه: پلتفرم دیزنی پلاس

بیشتر بخوانید:


2 thoughts on “روز و ساعت پخش فیلم ترکی آتاتورک با بازی آراس بولوت اینملی + فراگمان و داستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *