اونای امری سرمربی جدید استون‌ویلا و جایگزین جرارد شد! [+عکس]

سرمربی استون ویلات ؛ باشگاه استون ویلا تصمیم گرفت که سرمربی سابق آرسنال را به عنوان جایگزین استوین جرارد معرفی کند. در ادامه همراه ما بمانید.

استون‌ویلا رسما اعلام کرد اونای امری را به عنوان سرمربی جدید خود منصوب کرده است. او جانشین استیون جرارد می‌شود که روز پنج‌شنبه اخراج شده بود.

سرمربی استون ویلات

  • سرمربی جدید استون ویلات
سرمربی استون ویلات
سرمربی جدید استون ویلات, مربی استون ویلات

مربی استون ویلات

به گزارش منابع خبری:

 گمانه‌زنی درباره جانشین استیون جرارد در استون‌ویلا به پایان رسید و این باشگاه رسما اعلام کرد با اونای امری قرارداد امضا کرده و این مربی اسپانیایی از این پس روی نیمکت ویلا خواهد نشست. دستمزد امری در استون‌ویلا 7 میلیون یورو در سال خواهد بود.

باشگاه استون ویلا تصمیم گرفت که اونای امری را به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب و رسما با او قرارداد امضا کند. این مربی اسپانیایی تصمیم گرفت که بار دیگر راهی لیگ جزیره شود تا این بار هدایت استون ویلا را برعهده بگیرد.

در ادامه میتوانید عکس مربی جدید استون ویلات را تماشا کنید:

سرمربی استون ویلات
سرمربی جدید استون ویلات, مربی استون ویلات

ویلا چند هفته‌ای بود که از نتایج تیم استیون جرارد ناراضی بود و حضور در منطقه سقوط جدول را برنمی‌تابید. در نهایت شکست 3-0 مقابل فولام کاسه صبر مدیران این باشگاه انگلیسی را لبریز کرد تا حکم به اخراج جرارد بدهند. در عدم حضور اسطوره لیورپول روی نیمکت، استون ویلا موفق شد با هدایت آرون دنکس، سرمربی موقت خود، برنتفورد را 4-0 شکست دهد.


اخبار بیشتر:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *