تمایل ریدلی اسکات به کات چهار ساعته فیلم ناپلئون

روز گذشته در مصاحبه‌‌ای از طریق رسانه ورایتی، تمایل ریدلی اسکات به کات چهار ساعته فیلم ناپلئون که فیلم جدید او می‌باشد منتشر شد.

چند سالی است که کمپانی‌های مختلف برای اعمال سانسور و حتی کم شدن زمان فیلم‌ها، دست به کات‌های فراوان در فیلم می‌اندازند. به این منطور، ریدلی اسکات درخواست کرد که بتواند کات 4.5 ساعته فیلم ناپلئون را به انتشار برساند.

تمایل ریدلی اسکات به کات چهار ساعته فیلم ناپلئون

کات 4 ساعته ریدلی اسکات

ریدلی اسکات، در کات کارگردان اصلی فیلم ناپلئون که با 270 دقیقه زمان به پایان می‌رسد، از جزئیات دریغ نکرده است. اسکات هرگز از ساخت حماسه‌های طولانی دوری نکرد. کارگردان اکنون 85 سال سن دارد، اما با جدیدترین پروژه‌اش، ناپلئون، به نظر می‌رسد که او مانند همیشه آماده این چالش می‌باشد و می‌توان گفت جاه‌طلبانه‌ترین فیلم خود را تا به امروز ساخته است.

بیشتر بخوانید:

تریلر، بیوگرافی بازیگران و داستان فیلم ناپلئون

رسمی: تاریخ اکران فیلم Napoleon مشخص شد !

اسکات در صحبت با مجله ورایتی، گفت که ناپلئون فیلمی کاملاً روان با تقریباً 4.5 ساعت زمان است. اکران ناپلئون در سینما در حال حاضر با 157 دقیقه زمان تایید شده. بنابراین اسکات روی پلتفرم اپل، اپل برای انتشار بعدی نسخه اصلی خود در سرویس استریم خود حساب باز می‌کند.

کات ریدلی اسکات برای ناپلئون

تمایل ریدلی اسکات به کات چهار ساعته فیلم ناپلئون
کات ریدلی اسکات برای ناپلئون

انتشار کات فیلم ناپلئون

حماسه تاریخی ریدلی اسکات که ناپلئون نامیده می‌شود، 158 دقیقه طول می‌کشد. این اتفاق به این معنی است که حداقل دو ساعت دیگر برای اسکات باقی می‌ماند تا در کات اصلی خودش لحاظ کند. روز گذشته، اسکات فاش کرد که یک کات فوق‌العاده از فیلم دارد که تقریباً چهار ساعت و نیم طول می‌کشد.

همانطور که توسط Empire گزارش شده است، کات کارگردان نزدیک به 270 دقیقه است که بیشتر از زندگی جوزفین قبل از ملاقات با ناپلئون را نشان می‌دهد. اسکات گفت که دوست دارد اپل (که بودجه فیلم را تامین کرده است) در نهایت آن کات را نمایش دهد. ناپلئون برای اولین بار در 22 نوامبر (1 آذر 1402) در سینما اکران خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص تمایل ریدلی اسکات به کات چهار ساعته فیلم ناپلئون چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *