زمان پخش سریال ترکی بشنو منو ؛ Duy Beni از شبکه ترکیه Star TV

برای اطلاع از زمان پخش سریال ترکی بشنو منو (Duy Beni)، یکی از بهترین سریال های تابستانی ترکی 2022 در نوشتار جدید فیگار همراه ما باشید.

زمان پخش سریال ترکی بشنو منو

سناریو سریال “منو بشنو” به کارگردانی علی بالجی، توسط “مقبوله کسیف” نوشته شده است. برک حاکمن، رابیا سوی‌ترک و جانر توپچو از بازیگران این سریال جدید تابستانی هستند.

بیشتر بخوانید:

جدول پخش سریال های ترکیه 2022

بهترین سریال های ترکی 2022

زمان پخش بشنو منو

زمان پخش سریال ترکی بشنو منو
زمان پخش بشنو منو, روز پخش سریال ترکی بشنو منو

فینال سریال ترکی بشنو منو کی پخش خواهد شد؟

  • نام فارسی: بشنو منو
  • کارگردان: علی بالجی
  • ستارگان:
    • برک هاکمن
    • رابیا سوی‌ترک
    • جانر توپچو
  • شبکه: Star TV
  • زمان پخش سریال بشنو منو: از 16 تیرماه
  • روز پخش سریال ترکی بشنو منو: هر پنجشنبه ساعت 21:30

سریال Duy Beni مرا بشنو که بشنو صدایم را یا صدایم را بشنو ، نیز نامیده می شود اثری درام ترکیه ای با هنرنمایی رابیا سویتورک و برک هاکمن ، داستان دختری جوان از قشر متوسط است که برای اجرای عدالت راهی دشوار را انتخاب می‌کند. این سریال پدیده “قلدری” در میان نوجوانان و جوانان باهوش در یک مدرسه ثروتمند را روایت خواهد کرد.

اکیم و لیلا دو نوجوان هستند که به اندازه دو خواهر صمیمی هستند، آنها زندگی متواضعانه ای در محله ای معمولی دارند اما همیشه به بچه های ثروتمند دبیرستان “دوعرو” حسادت می‌کردند. مدرسه متوسطه ای که برای بچه‌های خانواده‌های ثروتمند است.

زمان پخش سریال ترکی بشنو منو
زمان پخش سریال ترکی بشنو منو

روزی یک شخص با ماشین به لیلا برخورد میکند و از صحنه جرم فرار میکند و به سمت مدرسه می رود و ماشین را در پارکینگ مخفی می‌کند. وقتی خبر پخش می‌شود که دختری بخاطر شخصی از مدرسه بقیه عمرش را روی ویلچر می‌گذراند، مدیر تصمیم می‌گیرد تا به سه نفر از محله لیلا بورسیه تحصیلی بدهد تا خبر را بپوشاند.

اکیم، عایشه و بکیر انتخاب می‌شوند تا زندگی تازه‌ای در دبیرستان دوعرو شروع کنند اما به زودی می‌فهمند که زندگیشان در واقع سخت تر می‌شود و آن‌ها باید برای ادامه زندگی در میان بچه‌های ثروتمند مقابله کنند. علت اصلی ورود اکیم به مدرسه، پیدا کردن شخصی است که با ماشین به لیلا برخورد کرده و اکیم هرکاری از دستش بر بیاد انجام می‌دهد تا این شخص را پیدا کند و انتقام دوستش را بگیرد.

بیشتر بخوانید:

زمان پخش سریال بشنو منو


8 thoughts on “زمان پخش سریال ترکی بشنو منو ؛ Duy Beni از شبکه ترکیه Star TV

    1. سریال‌های ترکی تا جایی که مخاطب داشته باشن نمایش داده می‌شن. این سریال هنوز تموم نشده برا همون نمیتونم بگم چند قسمته!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *