ممنوع الخروجی بهرام رادان [+فیلم] عدم خروج من چه مقدار به نفع کشور است؟

ممنوع الخروجی بهرام رادان بازتاب گسترده‌ای داشت که با فیلم بهرام رادان درباره ممنوع الخروج شدنش این بازتاب شدت بیشتری به خود گرفت.

ممنوع الخروج شدن بهرام رادان

سایت همشهری آنلاین با تیتر بهرام رادان ممنوع الخروج شد؟ | واکنش کنایه آمیز بهرام رادان به ممنوع شدن خروج وی را ببینید نوشت:

بهرام رادان گفت:

در فرودگاه قبل از پروازم، دو جوان بیست و چند ساله گفتند نمی توانم از کشور خارج شوم. این دو نفر کارت شناسایی و حکم قضایی هم نشان ندادند.

بیشتر بخوانید:

خبر فوری | پست جدید بهرام رادان در چهلمین روز درگذشت مهسا امینی

ممنوع الخروج شدن بهرام رادان

توضیحات بهرام رادان را نسبت به ممنوع شدن خروجش ببینید:

از طرفی سایت رادار اقتصاد با تیتر داستان عجیب ممنوع الخروجی بهرام رادان گزارش داد:

بهرام رادان اعلام کرد که قصد سفر به یک کشور خارجی را دارد، اما دقایقی قبل از پرواز، دو جوان در مقابل او قرار می گیرند و به بهانه ممنوع الخروجی، پاسپورت او را ضبط می‌کنند و از این بازیگر می خواهند که به مراجع قانونی مراجعه کند.بهرام رادان پس از خروج از فرودگاه به سامانه ثنا مراجعه می‌کند که متوجه می‌شود ممنوع الخروج نیست و حال سوال بزرگی برای این بازیگر مطرح کشورمان به وجود آمده است که آن دو جوان با چه اهدافی این اقدام را انجام دادند؟

سایت پرسون با تیتر بهرام رادان ممنوع الخروج شد نوشت:

یک خبرنگار حوزه سینما از ممنوع الخروجی بهرام رادان خبر داد. به گزارش پرسون، این خبرنگار گفت بهرام رادان پس از چک گذرنامه اش توسط پلیس فرودگاه، بازگردانده شده است. گفته می‌شود بهرام رادان در یک ویدیوی کوتاه، این خبر را تایید کرده است.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *