تاریخ انتشار فصل سوم see + تیزر رسمی

سریال دیدن با پخش فصل سوم خود به پایان خواهد رسید. در ادامه با نوشتار تاریخ انتشار فصل سوم see با فیگار بمانید تا از زمان پخش فصل 3 دیدن آگاه شوید.

سریال دیدن یک مجموعه تلویزیونی آنلاین در ژانر علمی تخیلی درام است که اپل تی‌وی پلاس تهیه‌کنندگی و پخش آن را برعهده دارد. این سریال با بازی جیسون موموآ در نقش اصلی همراه است.

زمان پخش فصل سوم see

تیزر فصل 3 سریال دیدن

در اوایل قرن 21 کره زمین آلوده به ویروسی مرگبار می‌شود و جمعیت انسان‌ها به زیر ۲ میلیون نفر کاهش می‌یابد؛ ۲ میلیون نفری که اگرچه زنده مانده‌اند ولی قدرت بینایی خود را از دست داده و کور شده‌اند.

کوری به‌صورت موروثی به نسل‌های بعد انتقال پیدا می‌کند و چند قرن پس از این رویداد، انسان‌ها به زندگی قبیله‌ای بازگشته‌اند. جامعه نو تلاش می‌کند راه‌هایی برای زنده ‌ماندن و شکار در حالت نابینایی پیدا کند.

داستان اصلی سریال سی نیز در مورد جنگجو و رئیس قبیله آلکنی است که باباواس نام دارد. همسر او باردار است و یک دختر و پسر به دنیا می‌آورد و نکته جالب داستان این است که این دو نوزاد نابینا نیستند و می‌توانند ببینند.

تاریخ انتشار فصل 3 see, زمان پخش قصل 3 دیدن
تاریخ انتشار فصل 3 see, زمان پخش قصل 3 دیدن

در آن سو یک قبلیه منفعت طلب به دنبال این دو بچه هستند. باباواس برای محافظت از فرزندان خود و با تکیه بر توانایی‌هایش به دنبال سرنگونی آن قبیله و ملکه ظالمش است.

انسان ها فکر می‌کنند که نابینا شدنشان برای نجات نسل بشر و جلوگیری از نابودی بشر به دست خود است و فرزندان باباواس را تهدیدی برای خود می‌دانند و به دنبال نابودی آنها هستند. بینایی جرمی است نابخشودنی که مرگ تاوان آن است و روشنایی فقط مخصوص خداست.

نخستین تیزر رسمی از فصل سوم سریال See محصول اپل تی وی پلاس و با بازی جیسون موموآ منتشر شد. این سریال با این فصل به اتمام می‌رسد.

تاریخ انتشار فصل سوم see

آغاز انتشار: ۱۴۰١/٠۶/٠۴

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار تاریخ انتشار فصل سوم see سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *