تاریخ پخش فصل 6 انیمه My Hero Academia [+تریلر]

شبکه Funimation تاریخ پخش فصل 6 انیمه My Hero Academia را تائید و اعلام کرده است. این انیمه حدود 2 ماه دیگر پخش خود را استارت می‌زند.

فصل پنجم انیمه مدرسه قهرمانانه من که در ماه مارس سال 2021 میلادی آغاز شده بود، امروز و با اپیزود 25ام خود که در در مجموع اپیزود 113ام این انیمه است، به پایان رسید. پس از آن نیز به طور رسمی اعلام شد که این انیمه فصل ششمی نیز خواهد داشت.

فصل ششم آرک Paranormal Liberation War از مانگای این اثر به نویسندگی Kōhei Horikoshi را اقتباس خواهد کرد. تیزر منتشرشده از فصل ششم را می‌توانید در ادامه تماشا کنید.

تاریخ پخش فصل 6 انیمه My Hero Academia

زمان پخش فصل 6 انیمه My Hero Academia, تاریخ پخش فصل ششم انیمه My Hero Academia
زمان پخش فصل 6 انیمه My Hero Academia, تاریخ پخش فصل ششم انیمه My Hero Academia

فصل جدید انیمه My Hero Academia قرار است براساس آرک داستانی Paranormal Liberation War تولید و پخش شود. خط داستانی فصل ششم نشان می‌دهد که قرار است شاهد نبردهای زیاد و شدیدی بین قهرمانان و شروران دنیای انیمه آکادمی قهرمان من باشیم.

سریال My Hero Academia اقتباسی از مانگا محبوبی به همین نام اثر کوهی هوریکوشی است. اولین شماره مانگا آکادمی قهرمان من در سال ۲۰۱۴ منتشر شد و همچنان انتشار شماره‌های جدید مانگا این مجموعه ادامه دارد.

تاکنون ۳۱ شماره از مانگا آکادمی قهرمان من منتشر شده است. جالب است بدانید علاوه بر این انیمه سریالی، سه انیمه سینمایی بلد نیز حول محور داستان My Hero Academia در طول سال‌های 2018 تا 2021 با نام‌های انیمه My Hero Academia: Two Heroes، انیمه My Hero Academia: Heroes Rising و My Hero Academia: World Heroes’ Mission منتشر شده که همگی نشان از محبوبیت بالای این مانگا دارند.

دانلود از یوتیوب

تریلر فصل 6 انیمه My Hero Academia

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار تاریخ پخش فصل 6 انیمه My Hero Academia سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


One thought on “تاریخ پخش فصل 6 انیمه My Hero Academia [+تریلر]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *