قطع سراسری اینترنت خانگی و همراه ؛ وزیر ارتباطات از مردم عذرخواهی کرد [+عکس]

عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران با انتشار متنی در اینستاگرام به علت قطعی اینترنت مخابرات و اختلال اینترنتی از مردم عذرخواهی کرد.

بنابر گزارش کاربران کندی و قطعی گسترده اینترنت در پایتخت در ساعات ابتدایی امروز اتفاق افتاده است. در ادامه با خبر اینترنت مخابرات قطعی همراه فیگار

قطعی اینترنت مخابرات

کندی اینترنت همراه

قطعی اینترنت مخابرات
عذرخواهی وزیر ارتباطات از مردم, علت قطعی اینترنت مخابرات

علت قطعی اینترنت مخابرات چیست؟

در روزهای اخیر، سرعت و کیفیت اینترنت با چالش‌های فراوانی روبه رو شد. از یک سو اینترنت همراه اپراتورها با قطعی مواجه شد، امروز اما این کندی و قطعی به اینترنت مخابرات کشیده شده‌است!

قطعی اینترنت مخابرات
کندی اینترنت همراه, اینترنت مخابرات قطعی, اینترنت مخابرات

ین در حالی است که مسئولان و اپراتورها دلیل قانع کننده‌ای برای این کندی و قطعی‌های گسترده نمی‌آورند. وزیر ارتباطات طی پستی از مردم بابت قطعی اینترنت و اختلالات پیش آمده از مردم عذرخواهی کرد. در پست منتشر شده آقای زارع پور دلیل قطعی ها و اختلالات اینترنتی به ویژه در اینترنت شرکت مخابرات را فرسودگی کابل های برق عنوان کرد.

عذرخواهی وزیر ارتباطات از مردم

قطعی اینترنت مخابرات
اینترنت مخابرات قطعی, اینترنت مخابرات

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار  قطعی اینترنت مخابرات سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه  کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *