سردار آزمون آبروی امین فردین را برد ؛ آزمون امین فردین را حسابی رسوا کرد! [+عکس]

سردار آزمون و امین فردین ، او در اینستاگرامش استوری به اشتراک گذاشت که از سرنوشت تلخی که در انتظار پاپاراتزی معروف “امین فردین” است خبر داد.

سردار آزمون ، مهاجم تیم ملی ایران که بارها از طرف امین فردین با خبرهای جعلی مورد حمله قرار گرفته بود با انتشار استوری از روزهای شومی که در انتظار این آقای پاپاراتزی است پرده برداشت. در ادامه با خبر امین فردین و سردار آزمون همراه فیگار بمانید.

سردار آزمون و امین فردین

استوری سردار آزمون

سردار آزمون و امین فردین
حکم بازداشت امین فردین, استوری سردار آزمون, امین فردین و سردار آزمون

حکم بازداشت امین فردین

این شخص علیه سردار آزمون دست به افشاگری زد و مهاجم تیم ملی نیز با استخدام وکیلی علیه او اقدام قضایی کرد. حالا سردار آزمون با انتشار دو استوری مدعی شده پلیس اینترپل حکم اعلان قرمز را برای دستگیری این فرد و بازگرداندن او به ایران صادر کرده است. گمانه زنی ها از استوری سردار آزمون بر این است که این فردی شاکی می تواند آقای دکتر امین چلبیانلو همسر آناشید حسینی باشد.

سردار آزمون و امین فردین
دکتر امین چلبیانلو همسر آناشید حسینی, دکتر امین چلبیانلو, همسر آناشید حسینی

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار سردار آزمون و امین فردین سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه  کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *