دلخراش ترین انیمه های ایسکای ؛ 12 داستان تراژیک در جهانی دیگر

ژانر ایسکای طرفداران را به دنیای دیگری می‌برد و گاهی اوقات آن دنیا پر از حوادث غم‌انگیز است. با فیگار بمانید تا با غمگین ترین انیمه های ایسکای آشنا شوید.

انیمه ایسکای شخصیت‌ها را در ماجراجویی‌های ماورایی هیجان‌انگیز می‌فرستد و در عین حال قهرمانان داستان را مجبور می‌کند تا سختی‌های مکرر زیادی را تحمل کنند. در حالی که قهرمان‌های ایسکای اغلب قدرت افسانه‌ای و دوستان صمیمی پیدا می‌کنند، اما همیشه در دنیای جدید خود بهتر نمی‌شوند و اتفاقات خوبی برای آنها نمی‌افتد.

برخی از بدبخت‌ترین شخصیت‌های ایسکای به دلیل قدرت‌ها، فرم‌ها و مسئولیت‌های جدید در شرایط تقریبا غیرقابل تحملی گیر کرده‌اند. در حالی که بسیاری از انیمه‌های محبوب ایسکای زندگی شاد دوباره را به بینندگان خود ارائه می‌دهند، برخی از آنها به موضوعات دیستوپیایی می‌پردازند.

بیشتر بخوانید:

500 انیمه برتر تمام دوران [بر اساس دسته بندی ژانر]

غمگین ترین انیمه های ایسکای

داستانی تراژیک در جهانی دیگر

شما می‌توانید فهرست غمگین ترین انیمه های ایسکای را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

غمگین ترین انیمه های ایسکای
غمگین ترین انیمه های ایسکای

ایسکای شامل انیمه‌های غم‌انگیزی است که جنبه‌های منفی زنده ماندن در دنیای فانتزی را با حداقل اطلاعات و قدرت نشان می‌دهد. برخی از شخصیت‌ها دنیایی را تجربه می‌کنند که از طریق تجربیات نزدیک به مرگ، عدم اطمینان و ناتوانی در دستیابی به اهداف شخصی، آنها را به محدودیت‌های عاطفی و فیزیکی خود سوق می‌دهد.

پس اگر می‌خواهید با بهترین انیمه های ایسکای تراژیک آشنا شوید، در این نوشتار با ما همراه باشید تا به معرفی دلخراش ترین انیمه های ایسکای بپردازیم.

Log Horizon

غمگین ترین انیمه های ایسکای
غمگین ترین انیمه های ایسکای

داستان انیمه Log Horizon بازیکنان را در یک دنیای خطرناک MMORPG به دام می‌اندازد که در آن هیچ بازیکنی از مرگ در امان نمی‌ماند. بازیکنان تازه کار برای هدایت سیستم‌های گیم پلی Elder Tale تلاش می کنند و برای پیشرفت به استراتژیست هایی مانند Shiroe وابسته هستند. کسب تخصص در بازی Elder Tale یکی از راه‌های اصلی برای افزایش لول خود است، اما همین به ناچار بازیکنانی را جذب می‌کند که از دیگران برای منافع شخصی سوء استفاده می‌کنند.

بازیکنان اختصاصی Log Horizon اغلب از Elder Tale و دوستی‌های آنلاین برای فرار از مبارزات واقعی استفاده می‌کنند. موفقیت‌های درون بازی و لحظات صمیمانه بین شخصیت‌ها با ناامیدی اساسی از گیر افتادن در یک محیط تلخ و بدون هشدار همراه است. در برخی از صحنه‌های این انیمه، Log Horizon به یکی از دلخراش ترین انیمه های ایسکای تبدیل می‌شود.

Youjo Senki

غمگین ترین انیمه های ایسکای
غمگین ترین انیمه های ایسکای

با انکار وجود خدا حتی در لحظات مرگش، یک مزدبگیر ناشناس توسط موجودی با نام “X” به چالش کشیده می‌شود که اگر وجود خدا را تصدیق کند او را به بهشت می‌فرستد. X او را بر بدن دختر جوانی با نام تانیا دگوره‌چاف قرار می‌دهد. او با استفاده از دانش گذشته خود، در ارتش نام نویسی می‌کند و با کسب پیروزی‌های بی‌شمار در برابر نیروهای دشمن، به سرعت در رتبه‌های ارتش بالا می‌رود.

صحنه‌های جنگ‌زده یوجو سنکی، همراهی کاملی برای داستان بی‌رحمانه و شخصیت اصلی روان‌پریش مرزی آن است که یوجو سنکی را به یکی از برترین انیمه‌های ایسکای به رهبری زنان تبدیل می‌کند. با استفاده از جنگ به عنوان سوژه، پس‌زمینه یوجو سنکی با چنان جزئیات بدیعی ترسیم می‌شود که تنها راهی که خوانندگان از آن دور می‌شوند طراحی شخصیت‌های شگفت‌انگیز این انیمه است.

That Time I Got Reincarnated As A Slime

غمگین ترین انیمه های ایسکای
غمگین ترین انیمه های ایسکای

ساتورو میکامی پس از اینکه برای صرف غذا به همکارش می‌پیوندد و سپس توسط یک قاتل در حال عبور به صورت تصادفی کشته می‌شود، توانایی ذاتی‌اش (حکیم بزرگ) افکار در حال مرگش را تجزیه و تحلیل می‌کند و او را با توانایی‌هایی که از آن افکار به وجود می‌آید دوباره زنده می‌کند. او که اکنون به‌عنوان ریمورو، یک اسلایم متولد شده است، باید برای زنده ماندن در دنیایی که هیولاهایی مانند خودش در آن شکار می‌شوند، تمام تلاش خود را بکند.

«Time I Got I Got Reincarnated as a Slime» به قهرمان خود Rimuru Tempest این مسئولیت را می‌دهد تا به عنوان رهبر فدراسیون ژورا تصمیمات اخلاقی سختی را بگیرد. قدرت بی‌نظیر ریمورو و گروه قابل اعتماد متحدانش نمی‌توانند جلوی از دست دادن برخی از دوستان خود به دست کشورهای اطراف را بگیرند.

تلاش‌های او برای محافظت از زیردستان خود، ریمورو را با نفرت انسان‌ها از هیولاها روبرو می‌کند. حفظ آرامش فدراسیون ژورا در بحبوحه جنگ بین شیطان لردها هرگز کار آسانی نیست. آرزوی ریمورو برای یک سبک زندگی ایده آل مستلزم کار مداوم و فداکاری‌های غم‌انگیز است.

My Next Life As A Villainess

غمگین ترین انیمه های ایسکای
غمگین ترین انیمه های ایسکای

کاتارینا کلائس که دختری از یک خانواده اشرافی است، روزی را به یاد می‌آورد که در زندگی قبلی خود، یک اوتاکوی بی‌مصرف بوده، و حال او به عنوان نقش منفی یک بازی اوتومه به این دنیا راه پیدا کرده است. او پس از متوجه شدن به اینکه، او یک شرور می‌باشد، سعی می‌کند تغییر کند و به فردی مهربان تبدیل شود.

زندگی بعدی من به عنوان یک شرور، قهرمان داستان خود کاتارینا کلاس را مجبور می‌کند که به عنوان یک شرور با سرنوشت خود مبارزه کند تا شانس زنده ماندن داشته باشد. زندگی کاتارینا در دنیایی که همه به دنبال نابودی او هستند، او را مجبور می‌کند که با احساس ناامیدی کنار بیاید. پیشرفت او در مسیر جستجوی یک فالگیر با عدم اطمینان دائمی در مورد آینده و وضعیت او همراه است.

زندگی بعدی من به عنوان یک شرور، مشکلات زندگی با انتخاب یا کنترل اندک بر رویدادها یا نتایج را نشان می دهد. کاتارینا با ترکیبی از شانس و تمرین مداوم مشکل خود را مدیریت می‌کند. حضور انیمه My Next Life As A Villainess در فهرست بهترین انیمه های ایسکای غم انگیز یک اولویت برای ما بود.

Kanata Kara

غمگین ترین انیمه های ایسکای
غمگین ترین انیمه های ایسکای

نوریکو پس از وارد شدن به دنیایی فانتزی، اکنون گم شده و ترس زیادی از سرگردانی بدون راه بازگشت به خانه دارد. او به زودی توسط ایزارک شجاع نجات می‌یابد، اگرچه آسودگی او دوام نمی‌آورد زیرا او از قدرتش برای باز کردن قدرت‌های تاریک و خطرناکی که درون ایزارک مهر و موم شده‌اند، می‌آموزد و قهرمان سابقش را به طور بالقوه به بزرگترین دشمن خود تبدیل می‌کند.

کاناتا کارا به طرز هوشمندانه‌ای از شخصیت‌های اصلی خود برای جلب توجه خوانندگان خود استفاده کرد. با داشتن نوریکو به عنوان تنها کسی که می‌تواند به ایزارک کمک کند، توجه خوانندگان زن را با داشتن یک شخصیت زن که مانند بسیاری از مانگاها فقط یک دختر در مضیقه نیست، جلب می‌کند. به خوانندگان مرد نیز شخصیت پیچیده ایزارک داده می‌شود که از نظر اخلاقی بسیار خوب نیست. این مانگا که از نظر برخی به عنوان بهترین مانگا ایسکای شناخته می‌شود، توانسه است امتیاز 8.36 را در سایت MyAnimeList کسب کند.

Rising Of The Shield Hero

غمگین ترین انیمه های ایسکای
غمگین ترین انیمه های ایسکای

Rising of the Shield Hero قهرمان داستان خود Naofumi Iwatani را در معرض خیانت غم انگیزی قرار می‌دهد که زندگی او را به پایین‌ترین حد خود می‌رساند. محکومیت ناوفومی توسط پادشاهی که از آن محافظت می‌کند، او را به یک قهرمان متمرکز بر انتقام با حمایت اندک تبدیل می‌کند. تماشای دوستی‌های نهایی او و احیای تدریجی شهرت او پس از درد و رنج عاطفی بسیار سرگرم‌کننده است.

Rising of the Shield Hero جزئیات تجارب خشن و ناامید‌کننده شخصیت‌های دیگری مانند رافتالیا را شرح می‌دهد که برای یافتن جایگاه خود در جهان تلاش می‌کنند. تجربه‌های انزوا و بی‌اعتمادی او با لحظات آرام‌تر این انیمه همراه است.

Grimgar: Ashes And Illusions

غمگین ترین انیمه های ایسکای
غمگین ترین انیمه های ایسکای

Grimgar: Ashes and Illusions اعضای تیم Manato را مجبور می‌کند تا واقعیت خشن زنده ماندن در یک دنیای خیالی خطرناک را تجربه کنند. تیم Manato در مبارزه با اجنه و دیگر هیولاها برای امرار معاش تحت احتمال دائمی مرگ تلاش می‌کند. دانش رزمی و عزم این گروه برای موفقیت در جلوگیری از مرگ دوستان نزدیک خود در این روند شکست خورده است.

Grimgar: Ashes and Illusions دنیایی را نشان می‌دهد که هرگز بقا را تضمین نمی‌کند و ماجراجویان مجبور می‌شوند با غم و اندوه و ناامیدی دست و پنجه نرم کنند. هر یک از اعضا برای حفظ انگیزه و ارتباطات هم تیمی خود در مواقع مهم با سختی‌ها می‌جنگند. انیمه Grimgar: Ashes and Illusions یکی از بهترین انیمه های ایسکای تراژیک است.

Fushigi Yugi

غمگین ترین انیمه های ایسکای
غمگین ترین انیمه های ایسکای

فوشیگی یوگی دو قهرمان خود را مجبور می‌کند تا به عنوان کشیش‌های متضاد در جهان چهار خدا علیه یکدیگر قرار گیرند. مسئولیت‌ها و دخالت میاکا و یویی در سیاست دنیای فانتزی باعث می‌شود که آنها شاهد مرگ متحدان و ویرانی‌های گسترده باشند.

روابط پر از آشفتگی و حسادت بین این دو دوست باعث ایجاد درد عاطفی در طول وقایع داستان می‌شود. فوشیگی یوگی میاکا و یویی را به تحمل سختی‌ها و تجربه سوء استفاده از قدرت برای بازگشت به خانه و نجات هر دو جهان از نابودی هدایت می‌کند. این دو دوست به یکدیگر خیانت می‌کنند که باعث می‌شود ترمیم موفقیت آمیز آنها زمان ببرد.

Re:Zero

غمگین ترین انیمه های ایسکای
غمگین ترین انیمه ایسکای

سوبارو ناتسوکی پس از انتقال به پادشاهی لاگونیکا، باید یاد بگیرد که در این سرزمین جدید بدون غذا، آب و پول زنده بماند. سوبارو پس از ملاقات با  شخصیت “Satella” متوجه می‌شود که نمی‌تواند به همه افراد در این سرزمین جدید اعتماد کند زیرا او در اولین روز زندگی خود در این دنیای جدید کشته می‌شود. Re:Zero به دلیل وحشت روانی و بدنی که سوبارو مدام از طریق مهارت “بازگشت با مرگ” در معرض آن قرار می‌گیرد بسیار محبوب شده است.

Re:Zero قهرمان داستان خود سوبارو ناتسوکی را به چرخه‌ای از رنج محکوم می‌کند که از طریق استیصال سوبارو تأثیری عاطفی بر جای می‌گذارد. سوبارو علیرغم تلاش‌هایش برای اجتناب از مرگ، بارها از تجربه مرگ خود رنج می‌برد. سوبارو یکی از شخصیت‌های است که از نظر روانی بیشتر از همه رنج می‌برد.

Re:Zero نفرین جاودانگی را به سوبارو تحمیل می‌کند که منجر به شکست بیشتر از موفقیت در محافظت از دوستانش می‌شود. سوبارو نسبت به توانایی‌های جدید خود ابراز نارضایتی می‌کند که تنها با صرف زمان او در پادشاهی لوگنیکا افزایش می‌یابد. رضایت شخصیت‌های Re:Zero به قیمت مواجهه با مرگ و موقعیت‌های به ظاهر ناامیدکننده است.

The Twelve Kingdoms

غمگین ترین انیمه های ایسکای
بهترین انیمه های ایسکای غم انگیز

دوازده پادشاهی دیدگاه‌های متعددی را در مورد تنش‌های سیاسی و سختی‌های روزمره پادشاهی‌های مختلف ارائه می‌دهد. طوری که یوکو ناکاجیما برای مدیریت مسئولیت‌های حکومت بر یک پادشاهی ناآشنا و نابودی به جا مانده توسط یوما شیطانی دچار مشکل می‌شود.

اعضای فعلی و سابق اشراف، مانند شوکی، در طول سفر خود با رنج و کینه شهروندان مواجه می‌شوند. رشد یوکو به عنوان یک قهرمان داستان مستلزم آن است که اعتماد پادشاهی خود را از طریق اعمال و تجربیات دست اول خود جلب کند. The Twelve Kingdoms بیشتر بر روی درگیری و تصمیمات دشوار تمرکز می‌کند تا لحظات صمیمانه بین شخصیت‌ها.

Angel Beats

غمگین ترین انیمه های ایسکای
دلخراش ترین انیمه های ایسکای

شخصیت‌های سرکش آنجل بیتز در حالی که با پشیمانی‌های زندگی گذشته خود سروکار دارند، در دنیای پس از مرگ زندگی می‌کنند. هر یک از اعضای Afterlife Battlefront به دنبال انتقام رنجی می‌باشد که روی زمین با مبارزه با موجودات خداگونه تجربه کرده است. فرار از محدودیت‌های زندگی پس از مرگ و تناسخ مستلزم آن است که ساکنان با گذشته خود رابطه بهتری برقرار کنند و رضایت کامل از زندگی قبلی خود داشته باشند.

Angel Beats با مضامین مرگ و اگزیستانسیالیسم از طریق تجربیات مشترک و دوستی‌های شخصیت‌های مختلف مواجه می‌شود. هر یک از اعضای Afterlife Battlefront داستان غم انگیزی دارد که بر سرنوشت دیگر شخصیت‌ها تأثیر می‌گذارد.

Now And Then, Here And There

غمگین ترین انیمه های ایسکای
بهترین انیمه های ایسکای تراژیک

اکنون و سپس، اینجا و آنجا شخصیت اصلی خود، شو را به دنیایی متروک و جنگ‌زده می‌فرستد که فاقد کالاهای اساسی مانند آب است. شو سختی‌های زیادی را تحمل می‌کند، شاهد مرگ‌های بی‌شماری است و تقریباً جان خود را از دست می‌دهد تا از شاهزاده خانم لالا رو در برابر کسانی که به او آسیب می‌خواهند بزنند محافظت کند.

اراده شو برای حل و فصل اختلافات بدون خشونت بی‌مورد او را مجبور می‌کند که با باور‌های خود مقابله کند. اکنون و سپس، اینجا و آنجا پیامدهای استیصال و طمع و تأثیر آنها بر اعمال انسان را بررسی می‌کند. شو در حال حرکت در دنیایی پر از تعارض است که از لحظه ورود او مهربانی یا حمایت کمی را یه او ارائه می‌دهد. از نظر بسیاری از طرفداران انیمه، Now And Then, Here And There غمگین ترین انیمه ایسکای است.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار غمگین ترین انیمه های ایسکای سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *