طلاق مهران غفوریان از همسرش + [استوری جنجالی همسرش]

طلاق مهران غفوریان از همسرش علنی شد. همسر مهران غفوریان با انتشار استوری در صفحه اینستاگرامی خود خبر طلاق خود با مهران غفوریان را علنی کرد.

استوری همسر مهران غفوریان حواشی زیادی در فضای مجازی ایجاد کرده است. گفته می‌شود این استوری مهر تاییدی برای خبر طلاق ایشان است. در ادامه همراه با جزئیات این خبر همراه ما باشید.

طلاق مهران غفوریان از همسرش

جدایی مهران غفوریان

خبر طلاق مهران غفوریان
خبر طلاق مهران غفوریان

مهران غفوریان بازیگر محبوب و کم حاشیه در فضای مجازی است.


بیشتر بخوانید:


سفر به ترکیه برای مهران غفوریان باعث بوجود آمدن شایعه مهاجرتش شد.

مهمترین اتفاقی که برای مهران غفوریان افتاد سکته این بازیگر و جراحی که انجام داد به طوریکه بسیاری از کاربران معتقدند که لاغری شدید مهران غفوریان باعث سکته او شده است.

استوری همسر مهران غفوریان

استوری همسر مهران غفوریان
استوری همسر مهران غفوریان

زندگینامه مهران غفوریان
مهران غفوریان در سوم شهریور 1353 در خیابان مولوی تهران به دنیا آمد و بزرگ شده تهرانسر و محله دریا میباشد.

مهران غفوریان بازیگر، کارگردان، کمدین و فیلم نامه نویس ایرانی سینما و تلویزیون و رادیو است. مهران غفوریان فارغ التحصیل رشته ی نقاشی – نقاشی عمومی در دانشگاه آزاد واحد تهران مرکز میباشد.

بازیگری را با مجموعه طنز جنگ 39، به کارگردانی داریوش کاردان آغاز کرد؛ و خیلی زود به عرصه کارگردانان تلویزیونی پیوست.

از سال 1376 بود که برنامه گل ها را ساخت و پس از آن حرف تو حرف، سپس در برنامه 1377، با مهران مدیری هم بازی شد، سپس این چند نفر را کارگردانی کرد که در بین مردم به نام هژیرها معروف شده بود.

بعد از آن هم، زیر آسمان شهر را ساخت که آغازی شد برای پخش هر شب سریالها در تلویزیون. با موفقیت این مجموعه وی مبادرت به ساخت سری دوم و سوم آن نمود.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار طلاق مهران غفوریان از همسرش سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *