وضعیت جاده فیروزکوه ؛ تردد روان در محورهای شمالی + [عکس]

وضعیت جاده فیروزکوه . آخرین وضعیت فیروزکوه هم اکنون به تهران و ساری امروز ۱۳ مرداد ۱۴۰۱. در ادامه مطلب جاده فیروزکوه وضعیت همراه فیگار باشید.

براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲۶۴۱ ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل ۵.۱ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

وضعیت جاده فیروزکوه

تردد روان در محورهای شمالی + [عکس]

جاده فیروزکوه وضعیت
جاده فیروزکوه وضعیت

براساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های ترددشمار و گشت‌های شعب راهداری سراسر کشور، در حال حاضر به‌استثنای محورهای مسدود و ممنوع ذیلاَ ذکر شده، مابقی محورهای مواصلاتی کشور باز و تردد در آنها به روال عادی در جریان است. طی شبانه روز گذشته، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲۶۴۱ ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل ۵.۱ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

وضعیت جاده فیروزکوه

جاده فیروزکوه وضعیت
جاده فیروزکوه وضعیت

همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین ۱۴.۸ درصد، اوج تردد بین ساعات ۱۹ الی ۲۰ و کمترین تردد بین ساعات چهار الی پنج صورت پذیرفته که هموطنان عزیز با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسب‌تری را برای سفر انتخاب نمایند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار وضعیت جاده فیروزکوه سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *