ظاهر عجیب همسر شاهرخ استخری در آرایشگاه زنانه [+عکس]

عکس های همسر شاهرخ استخری در آرایشگاه زنانه تهران حسابی خبرساز شد. همسر شاهرخ استخری چند سالی میشود که بلاگر اینستاگرام است.

عکس‌های همسر شاهرخ استخری در یکی از آرایشگاه‌های تهران را ببینید. در ادامه با خبر استوری همسر شاهرخ استخری همراه فیگار بمانید.

سعید بزمی پور برادر سپیده اکنون ۳۳ ساله شده است و صاحب یکی از بهترین برندهای لوازم آرایشی در تهران است در سال ۱۳۸۰ خانم بزمی پور همراه با پدر و مادر و برادرش تصمیم به مهاجرت به کشور بلژیک را گرفتند و در سال ۲۰۰۲ میلادی در شهر بروکسل ساکن شدند و برای تحصیل در دبیرستان و دانشگاه ثبت نام کرد.

همسر شاهرخ استخری در آرایشگاه زنانه

شاهرخ استخری متولد ۱۴ مهر ۱۳۵۹ در تهران، ( ولی در شناسنامه اش متولد 28 شهریور 1360 می باشد) بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. وی فارغ التحصیل مهندسی صنایع می باشد. شاهرخ استخری فرزند اول خانواده است و ۲ خواهر کوچک تر از خودش دارد.

همسر شاهرخ استخری که چندسالی می شود به عنوان یکی از بلاگرهای اینستاگرامی به محبوبیت رسیده است عکس هایی از خود در یکی از سالن های آرایش تهران منتشر کرده است.

همسر شاهرخ استخری در آرایشگاه زنانه
همسر شاهرخ استخری, استوری همسر شاهرخ استخری

همسر شاهرخ استخری در آرایشگاه زنانه

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار برخورد همسر شاهرخ استخری در آرایشگاه زنانه سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه  کنید.


4 thoughts on “ظاهر عجیب همسر شاهرخ استخری در آرایشگاه زنانه [+عکس]

  1. واقعا این خانم سپیده بزم پور کمبود دارن ؟؟؟این همه عکس دستشویی می‌رفتیم کاش عکس می گرفتین؟یعنی هیچ کس مثل شما زندگی نمی منه؟با هزار عمل جراحی و آرایش .کاش بدون آرایش هم بذارین خانم محترم.بخدا زشته …..شخصیتتون می‌ره پایین.

  2. چقد عقده ای و بی فرهنگ و کوچکن همچین آدمهایی آیا واقعا لازمه آدم اینقد از کوچکترین و جزیی ترین چیز زندگیش عکس بفرسته که همه ملت ببینن .بترسید از دلهای شکسته و آدمهایی که تو زندگی سختی می کشند و اینهمه خوشی خودتون رو به نمایش نگذارید .تازه ممکنه چشم هم بخورید.لاقل به فکر دیگران نیستید به فکر چشم خوردن زندگی خودتون باشید

  3. یروزی از شاهرخ استخری خوشم میومد میگفتم غیرت داره مثه بقیه نیس زنشو به نمایش بزاره
    الان حالم ازش بهم میخوره خیلی خانواده آشغالی هستن همشون بخاطر پول زن و دختراشو تو هر ژستی به نمایش میزاره که ازشون پول در بیاره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *