فیلم سخنرانی بهاره رهنما ؛ بهاره رهنما در مراسم محرم سخنرانی کرد

فیلم سخنرانی بهاره رهنما در فضای مجازی پخش شد. بهاره رهنما شب گذشته در یکی از مراسمات محرم سخنرانی کرده و روضه خوانی کرد.

بهاره رهنما در شب هشتم محرم بر روی منبر رفته و سخنرانی کرد. در ادامه همراه با این فیلم پخش شده از این مراسم همراه ما باشید.

فیلم سخنرانی بهاره رهنما

منبر رفتن جنجالی بهاره رهنما

روضه خوانی بهاره رهنما
روضه خوانی بهاره رهنما

ویدئویی از سخنرانی بهاره رهنما، بازیگر سینما و تلویزیون به مناسبت ایام عزاداری محرم بالای منبر یک هیئت عزاداری در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است.


بیشتر بخوانید:


سخنرانی بهاره رهنما به مناسبت عاشورا در روزهای اخیر حسابی نقل محافل خبری و شبکه‌های اجتماعی شده است.

یکی از پرحاشیه‌ترین سلبریتی‌ها در این روزها خانم بهاره رهنما، بازیگر نام آشنای ایرانی، است.

او در دهه محرم و روزهای سوگواری تاسوعا و عاشورا، با انتشار پست‌های مذهبی از نمایشنامه‌خوانی و تئاترهای مذهبی که بازی کرده، حسابی نگاه کاربران را به خود جلب کرده است.

بهاره رهنما با ویدئوی لایو اینستاگرامی در مکانی مذهبی به خواندن متنی برگرفته از یک نمایشنامه در مورد واقعه کربلا پرداخت.

در ابتدای شروع این برنامه مذهبی زنده که حدود ساعت ۱۶ روز چهارشنبه شروع شد، حدود ۴۰۰ نفر حضور داشتند و در ادامه تا ۷۰۰ نفر و بیشتر هم رسید. او این لایو را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.

بهاره رهنما این اجرا و نمایشنامه‌خوانی خود را به روح پدرش، فرشته طائرپور و ابراهیم اثباتی تقدیم کرد.

نام این نمایش خورشیدهای همیشه بود که خانم رهنما اپیزود حضرت ارباب را برای انتشار در اینستاگرام انتخاب کرده بود.

لازم به ذکر است بهاره رهنما حدود ۴۴ روز پیش پدرش، علیرضا رهنما، را از دست داد و به سوگ او نشست.

صحبت های بهاره رهنما در محرم

بهاره رهنما متولد 10 آذر 1352 در روستای هزاوه اراک است و بهاره رهنما در نهایت سال 1370 وقتی 17 ساله بود در فراخوان تست بازیگری حاضر شد.

بهاره رهنما همسر سابق پیمان قاسم خانی نویسندهٔ مشهور سینما است.بهاره رهنما بازیگر باتجربه سینما و تلوزیون است.

بهاره رهنما بعد از ازدواج با پیمان قاسم خانی و ماجرای طلاقش باز هم ازدواج کرد این بار یک ازدواج جنجالی و باز هم شکست خورد گویا خانوم بازیگر زندگی شخصی سختی دارد.

بهاره رهنما بانوی بازیگر که همسر سابق پیمان قاسمخانی بود بعد از جدایی از همسر اولش حدودا سه سال پیش مراسم ازدواجش با امیرخسرو عباسی مالک یک برند آرایشی بهداشتی را برگزار کرد و با انتشار عکس های مراسمش غوغا کرد.

فیلم سخنرانی بهاره رهنما

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار فیلم سخنرانی بهاره رهنما سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *