مدرسه پری دریایی کرج ؛ جنجال افتتاح اولین مدرسه پری دریایی در کرج + [تصاویر +18]

مدرسه پری دریایی کرج . افتتاح اولین مدرسه پری دریایی در کرج جنجال به پا کرد. در ادامه مطلب پری دریایی کرج مدرسه همراه فیگار باشید.

ویدیویی از افتتاح یک مدرسه با موضوع پری دریایی در کرج منتشر شده که در نوع خود بسیار عجیب است تعدادی خانم با پوشیدن لباس هایی شبیه به پری دریایی در کنار یک استخر خود را پری دریایی معرفی کرده که حسابی مورد توجه قرار گرفته است.

مدرسه پری دریایی کرج

جنجال افتتاح اولین مدرسه پری دریایی در کرج + [تصاویر +18]

پری دریایی کرج مدرسه
پری دریایی کرج مدرسه

یک سال بعد از این ثبت رکورد هم سمیه مرکیدی، اولین باشگاه پری دریایی را در البرز افتتاح کرد. اما تغییر عنوان این باشگاه ورزشی به نام مدرسه حالا با انتقاد‌هایی مواجه شده است. باشگاهی که بیشتر جنبه آموزش شنا با لباس‌های فانتزی را دارد وبه اعتقاد کاربران خبری از مدرسه و درس و کتاب در آن نیست.

بیشتر بخوانید:

مدرسه پری دریایی کرج

با فرا رسیدن فصل تابستان مدارس آموزش شنا یکی از کلاسهای مورد علاقه مردم به خصوص دانشجویان و دانش‌آموزان به شمار می آید و بسیاری از مدارس آموزش سعی می کنند با تنوع خاص وانمود کنند که نسبت به سایر مدارس متفاوت هستند به هر حال این مدرسه پری دریایی در کرج دست به ابتکار بسیار عجیب و غریبی زده است و با استفاده از لباس های به سبک پری دریایی به دنبال جذب شرکت کننده و متقاضی می باشد هنوز درباره این مدرسه توسط مسئولان مربوطه اطلاع رسانی نشده است و صرفاً در فضای مجازی مورد توجه قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار مدرسه پری دریایی کرج سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *