تریلر جدید انیمه Chainsaw Man ؛ جدید ترین اثر استودیو ماپا + [تاریخ انتشار]

استودیو ماپا تریلر سوم انیمه Chainsaw Man را منتشر کرد. در این نوشتار به جزئیات خبر تریلر انیمه مرد اره برقی خواهیم پرداخت.

MAPPA روز جمعه در جریان رویداد خود برای انیمیشن تلویزیونی مانگای مرد اره برقی اثر Tatsuki Fujimoto، سومین ویدیوی تبلیغاتی، بازیگران و اولین نمایش اکتبر را فاش کرد.

تریلر جدید انیمه Chainsaw Man

جدید ترین اثر استودیو ماپا

تریلر جدید انیمه Chainsaw Man
تریلر جدید انیمه Chainsaw Man, تریلر سوم انیمه Chainsaw Man, تریلر انیمه مرد اره برقی, مانگای مرد اره برقی, تاریخ انتشار انیمه مرد اره برقی

بازیگران اصلی شامل:

  • کیکونوسوکه تویا به عنوان دنجی
  • توموری کوسونوکی به عنوان ماکیما
  • شوگو ساکاتا به عنوان آکی هایاکاوا
  • فایروز آی به عنوان Power

تاریخ انتشار انیمه مرد اره برقی در تاریخ 19 سپتامبر 2022 خواهد بود. Crunchyroll این انیمه را در بیش از 200 کشور و منطقه در سراسر جهان پخش خواهد کرد. این شرکت مرد اره برقی را به زبان ژاپنی با زیرنویس انگلیسی و با دوبله انگلیسی پخش خواهد کرد. این انیمه همچنین دوبله‌های اسپانیایی آمریکای لاتین، پرتغالی برزیلی، فرانسوی و آلمانی خواهد داشت.

Ryū Nakayama کارگردانی انیمه را در MAPPA بر عهده دارد و هیروشی سکو فیلمنامه را می‌نویسد. Kazutaka Sugiyama طراحی شخصیت‌ها را بر عهده دارد و Tatsuya Yoshihara کارگردانی اکشن را بر عهده خواهد گرفت. ماکوتو ناکازونو به عنوان مدیر ارشد فنی خدمت می‌کند. کیوتاکا اوشیاما در حال طراحی شیاطین است و یوسوکه تاکدا کارگردانی این هنر را بر عهده دارد. Naomi Nakano هنرمند کلید رنگ می‌باشد و Yohei Miyahara در حال طراحی صفحه نمایش است. kensuke ushio در حال ساخت موسیقی می‌باشد.

تریلر سوم انیمه مرد اره برقی

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار تریلر جدید انیمه Chainsaw Man سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *