دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۱ ؛ زمان انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۱ + [عکس]

دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۱ . زمان انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۱ مشخص شد. در ادامه مطلب انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۱ دانلود دفترچه همراه فیگار باشید.

هر یک از متقاضیان گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی، علوم انسانی، هنر و زبان‌های خارجی که مجاز به انتخاب رشته شده‌اند، باید دفترچه راهنمای انتخاب رشته گروه آزمایشی ذیربط را دریافت و مطالعه کنند.

دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۱

زمان انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۱ + [عکس]

زمان انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۱, انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۱ دانلود
زمان انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۱, انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۱ دانلود
تمامی مطالب لازم برای مرحله انتخاب رشته در دفترچه راهنمای شماره 2 کنکور سراسری موسوم به دفترچه راهنمای انتخاب رشته کنکور از طریق سایت سازمان سنجش منتشر می شود. از این رو داوطلبان متقاضی انتخاب رشته کنکور سراسری 1401 پس از دریافت کارنامه اولیه خود می بایست این دفترچه را دانلود و با دقت مطالعه نمایند.
داوطلبان پس از بررسی بخش های مختلف دفترچه انتخاب رشته دانشگاه (لیست رشته محل های ارائه شده در هر کد رشته محل و ظرفیت پذیرش) می توانند 150 کد رشته محل متناسب با علایق خود انتخاب نمایند. توجه داشته باشید که اولویت بندی انتخاب رشته دانشگاه داوطلب در این مرحله از حساسیت بالایی برخوردار می باشد.

دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۱

زمان انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۱, انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۱ دانلود
زمان انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۱, انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۱ دانلود
زیرا نرم افزار سازمان سنجش فرم انتخاب رشته داوطلبان را به ترتیب نمره و رتبه داوطلبان، از بالا به پایین بررسی می کند. دفترچه انتخاب رشته 1401 در رشته های ریاضی، انسانی و ضمیمه پیوست از طریق سایت سنجش منتشر شد، در ادامه دفترچه هر گروه آزمایشی به صورت جداگانه قرارداده شده است تا داوطلبان از ظرفیت پذیرش هر دانشگاه و لیست رشته ها و … مطلع شوند.
زمان انتخاب رشته داوطلبان از عصر دوشنبه_ هفدهم مردادماه_ تا شنبه _بیست و دوم مردادماه_ خواهد بود؛ ضمن اینکه سامانه راهنمای انتخاب رشته مجازی نیز روز پنجشنبه _سیزدهم مردادماه_ فعال خواهد شد.
بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۱ سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *