تاریخ اکران فیلم منو (The Menu) + [اولین تریلر رسمی فیلم]

تاریخ اکران فیلم منو (The Menu) معلوم شد. به تازگی همراه با اعلام تاریخ اکران فیلم The Menu تریلری از این فیلم منتشر شده که در ادامه به آن میپردازیم.

تریلر رسمی فیلم منو (The Menu) با بازی آنیا تیلور-جوی، رالف فاینز و نیکلاس هولت منتشر شد. در ادامه همراه با جزئیات خبر اکران و تریلر رسمی این فیلم همراه ما باشید.

تاریخ اکران فیلم منو (The Menu)

تریلر فیلم The Menu

تیزر فیلم The Menu
تیزر فیلم The Menu, اولین تریلر فیلم The Menu

صورت‌غذا یا مِنو (The Menu) یک فیلم ترسناک کمدی سیاه آمریکایی به کارگردانی مارک مایلود و تهیه‌کنندگی آدام مک‌کی و بتسی کخ از طریق بنر تولیدی آنها در هایپرآبجکت اینداستریز است.

آنیا تیلور-جوی و نیکلاس هولت در نقش زوج جوانی هستند که برای صرف غذا در یک رستوران منحصر به فرد به جزیره‌ای دورافتاده سفر می‌کنند.

در این فیلم همچنین گروهی متشکل از ریف فاینز، هانگ چائو، جان لگویزمائو، جانت مک‌تیر، جودیت لایت، رید برنی، راب یانگ و ایمی کاره‌رو حضور دارند.

کارگردان: مارک مایلود
تهیه‌کننده‌: آدام مک‌کی، بتسی کخ
بازیگران: آنیا تیلور-جوی، نیکلاس هولت، ریف فاینز، هانگ چائو، جان لگویزمائو، جانت مک‌تیر، جودیت لایت
شرکت تولید: هایپرآبجکت اینداستریز
کشور: ایالات متحده
زبان: انگلیسی

سرچ‌لایت منو را ۱۸ نوامبر در سالن‌های سینما اکران می‌کند.

تریلر فیلم منو

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار تاریخ اکران فیلم The Menu سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *