تاریخ اکران سریال She-Hulk ؛ تنها چند روز مانده به اکران + [جدیدترین تیزر سریال]

تاریخ اکران سریال She-Hulk مشخص شد. طبق اعلام استودیو مارول و پلتفرم دیزنی پلاس، سریال She-Hulk طی چند روز آینده منتشر خواهد شد.

سریال شی هالک (She-Hulk) جدیدترین سریال از دنیای سینمایی مارول به شمار می‌رود که قرار است روی سرویس آنلاین دیزنی پلاس پخش شود. در ادامه با جدیدترین تریلر این سریال همراه ما باشید.

تاریخ اکران سریال She-Hulk

تریلر سریال She-Hulk

تیزر سریال She-Hulk
تیزر سریال She-Hulk

سریال شی‌هالک جدیدترین سریال جهان مارول است که به زودی پخش خواهد شد. این سریال آخرین اثری است که به طور رسمی مرتبط با فاز چهارم جهان سینمایی مارول است. سریال She-Hulk را می‌توان پلی میان فاز چهارم و جهان مارول در فاز پنجم دانست.

اثری که به طور قطع، نقش بسیاری مهمی در شکل‌گیری داستان‌ها و چالش‌های مختلف ابرقهرمانان و همچنین شرورهای این جهان خواهد داشت.

جهان سینمایی مارول، سالیان سال است که با پیشتازی در عرصه سینما، خود را به عنوان یکی از قدرتمندترین مجموعه‌های سرگرمی، به اثبات رسانده است و حال دو سه سالی می‌شود که استودیو مارول عملا با ورود به عرصه سریال‌سازی، خیلی زود موفق به تصاحب این مارکت قوی نیز شده است.

داستان سریال شی‌ هالک چه چیزی را روایت می‌کند؟

داستان سریال شی هالک ، حول محور شخصیتی به نام جنیفر والترز می‌چرخد. جنیفر والترز یک ابرقهرمان خیالی در جهان کمیک‌بوک‌های مارول، شی هالک یا همان نسخه مونث شخصیت هالک است.

جنیفر والترز در این سریال، وکیلی ۳۰ ساله‌ای است که با کشف قدرت‌های جدید خود در پی ایجاد تعادل میان زندگی معمولی و ابرقهرمانی خود است. تخصص والترز در زمینه پرونده‌هایی است که مختص مشکلات حقوقی ابرقهرمانان است.

با این حال مراحل تبدیل شدن والترز به She-Hulk نیز، حکایتی طولانی و هیجان‌انگیزی را روایت می‌کند.

تاریخ انتشار سریال She-Hulk

طبق اعلام استودیو مارول و پلتفرم دیزنی پلاس، سریال She-Hulk در تاریخ ۱۷ آگوست سال ۲۰۲۲ میلادی مصادف با ۲۶ مرداد ماه سال ۱۴۰۱، به طور رسمی منتشر خواهد شد.

این سریال دارای ۹ قسمت ۳۰ دقیقه‌ای است که به صورت هفتگی پخش خواهند شد. تا اکران رسمی این سریال، زمان چندانی باقی نمانده است.

جدیدترین تریلر سریال She-Hulk

دانلود تریلر جدید سریال She-Hulk ازکانال تلگرام فیگار

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار تاریخ اکران سریال She-Hulk سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *