ببینید: خوشحالی شهاب حسینی از ازدواج دومش! [ساناز ارجمند کیست؟]

ازدواج شهاب حسینی با ساناز ارجمند عکاس و فیلمبردار رسما اعلام شد.شهاب حسینی و همسرش ساناز اولین بار در اکران شین در کنار یکدیگر دیده شدند.

ذوق زدگی باورنکردنی شهاب حسینی در کنار همسر کم سن و سالش باعث شده تا بازتاب به شدت گسترده‌ای را داشته باشد. اما سوال اینجاست که از همسر دوم شهاب حسینی با نام ساناز ارجمند چه می‌دانید؟

ازدواج شهاب حسینی با ساناز ارجمند

اولین حضور دو نفره شهاب حسینی با زن دومش در میان مردم در زمان خودش بسیار جنجال بپا کرد. ساناز ارجمند همسر جدید شهاب حسینی چه کاره است؟ شهاب حسینی در اکران مردمی فیلم شین، برای اولین بار با همسر دومش (ساناز ارجمند) حضور پیدا کرد و بعد از آن هر از چند گاهی باید خبر این دو زوج تازه بهم رسیده را بشنویم و ببینیم.

شهاب حسینی کنار معشوقه قدیمی همسر دومش در مهمانی در فضای مجازی به شدت بازتاب گسترده‌ای داشته. به تازگی عکسی از شهاب حسینی در کنار ساناز ارجمند در فضای مجازی منتشر شده است که حواشی زیادی برای این بازیگر ایجاد کرده است.

همانطور که در عکس بالا می‌بینید… شهاب حسینی در کنار همسر جدیدش ساناز ارجمند می‌باشد که خوشحالی و حال خوشی را در او شاهد هستیم.

ازدواج شهاب حسینی

ساناز ارجمند کیست

به گزارش فیگار:

ساناز ارجمند سال 1369 در شهر مشهد به دنیا آمده و در چند سال اخیر به تهران نقل مکان کرده و در پروژه های عکاسی مدلینگ و آتلیه ها فعالیت می کردشروع همکاری و آشنایی ایشان با شهاب حسینی از عکاسی در برنامه «هم رفیق» شروع شد و بعداً به استخدام شرکت «سون اسکای» آقای بازیگر هم درآمد.

شهاب حسینی کیست

سید شهاب‌الدین حسینی تنکابنی (زادهٔ ۱۴ بهمن ۱۳۵۲) بازیگر، فیلم‌ساز و مجری ایرانی است. حسینی در سال ۱۳۸۷ با بازی در فیلم سوپر استار جایزهٔ سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد جشنواره فیلم فجر را دریافت کرد.

وی در جشنواره فیلم کن ۲۰۱۶ با ایفای نقش در فیلم فروشنده به کارگردانی اصغر فرهادی، توانست جایزهٔ بهترین بازیگر مرد جشنواره فیلم کن را به خود اختصاص بدهد. همچنین او خرس نقره‌ای بهترین بازیگر مرد جشنواره بین‌المللی فیلم برلین ۲۰۱۱ را به‌همراه گروه بازیگران فیلم جدایی نادر از سیمین کسب کرد.

سید شهاب‌الدین حسینی تنکابنی در سال ۱۳۵۲ در تهران به دنیا آمد. او نخستین فرزند خانواده است و یک برادر و دو خواهر دارد. اصلیت او به تنکابن مازندران برمی‌گردد. او چند سالی را نیز در دوران کودکی همراه با خانواده در خرم‌آباد زندگی کرد.

تحصیلات دانشگاهی‌اش در رشتهٔ روان‌شناسی دانشگاه تهران بود که آن را به قصد مهاجرت به کانادا ناتمام گذاشت. حسینی در سال ۱۳۷۴ ازدواج کرد، فرزند نخست او با نام محمدامین در زمستان ۱۳۸۲ و فرزند دوم او به نام امیرعلی در تابستان ۱۳۹۰ به دنیا آمدند. او کار خود در بخش هنر را با تئاتر دانشجویی و سپس، گویندگی در رادیو آغاز کرد.

در ادامه میتوانید عکس ساناز ارجمند را تماشا کنید:

ازدواج شهاب حسینی با ساناز ارجمند
ازدواج شهاب حسینی, همسر شهاب حسینی

شهاب حسینی سوپراستار سینما که مدتی است از همسر اول خود پریچهر قنبری جدا شده، به تازگی برای دومین بار ازدواج کرده است. او در اکران مردمی فیلم شین، برای اولین بار با همسر دومش (ساناز ارجمند) در محافل عمومی حضور پیدا کرد. ساناز ارجمند هنرجو است و در حوزه مدلینگ پوشا فعالیت دارد.

در ادامه میتوانید عکس شهاب حسینی و همسرش را تماشا کنید:

ازدواج شهاب حسینی با ساناز ارجمند
همسر شهاب حسینی, عکس ساناز ارجمند

اخبار بیشتر:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *