برترین مستند های جنایی و ترسناک نتفلیکس ؛ برترین واقعیت‌های وحشتناک

نتفلیکس بار‌ها ثابت کرده که در ساخت مستند عالی است. با ما همراه باشید تا به معرفی بهترین مستند های جنایی ترسناک نتفلیکس بپردازیم.

اتفاقات وحشتناک و ترسناک همیشه رخ می‌دهند و برخی از آن‌ها بازخورد خبری بسیار زیادی دارند و بسیاری دیگر، از نگاه مردم دور می‌مانند. سرویس استریم نتفلیکس ، تبحر خاصی در نشان دادن این نوع مستندات ترسناک و جنایی دارد و همیشه برترین مستند های جنایی و ترسناک نتفلیکس می‌سازد.

این نوع برنامه‌ها ساخته می‌شوند که بر روی پرونده‌های مختلف جنایی و ترسناک که رخ داده است، می‌پردازند. اگرچه بسیاری دیگر از این برترین مستند های جنایی و ترسناک نتفلیکس ، به تسخیر روح و احضار کردن می‌پردازند، اما همه معتقد هستند که بر اساس واقعیت می‌باشد. فرقه‌ها، قتل‌ها یا کلاهبرداران، مستندهای هولناک زیادی را به وجود آوردند که بدترین چیزهای بشریت را افشا می‌کند.

بیشتر بخوانید:

500 فیلم ترسناک در دسته‌بندی ژانرهای مختلف که باید ببینید

بهترین مستند های جنایی ترسناک نتفلیکس

  • برترین واقعیت‌های وحشتناک

شما می‌توانید فهرست بهترین مستند های جنایی ترسناک نتفلیکس را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

بهترین مستند های جنایی ترسناک نتفلیکس
بهترین مستند های جنایی ترسناک نتفلیکس

چندین سال است که نتفلیکس به طور خاص، به مستند‌هایی از جنس جنایات واقعی و وحشتناک پرداخته است و مستندهایی وجود دارد که نتفلیکس آن‌ها را به عنوان مستندات ممنوعه اعلام کرده. برخی از این مستندها آنقدر خشن و ترسناک هستند که بینندگان را زیر سوال می‌برند و اساس انسانیت را برای بیننده جذاب جلوه می‌دهند. با ما همراه باشید تا به معرفی بهترین مستند های جنایی ترسناک نتفلیکس بپردازیم.

Don’t F**k With Cats: Hunting An Internet Killer

بهترین مستند های جنایی ترسناک نتفلیکس
بهترین مستند ترسناک جنایی شبکه نتفلیکس

فیس‌بوک، در درجه‌ی اول به عنوان یک سایت و شبکه‌ی اجتماعی شناخته می‌شود. با این حال، در یک چرخش عجیب از سرنوشت، به کاربران عادی فیس‌بوک کمک می‌کند تا پرونده‌ی یک قتل را به اتمام برسانند. این یکی از آن مستندهایی است که با هر افشاگری، بدتر و ترسناک‌تر می‌شود.

این مستند که به عنوان یک ویدئوی مشمئز‌کننده از حیوان آزاری شروع می‌شود به چیزی بسیار شوم تغیر شکل می‌دهد. مردم از سرتاسر جهان وارد سیستم فیس‌بوک می‌شوند و سعی می‌کنند که یک قاتل را دستگیر کنند. کسی که بدترین کار‌های غیرانسانی را انجام داده و این باعث می‌شود که بینندگان از چیزی که تماشا کرده‌اند، حیرت‌زده شوند و این مستند را به بهترین مستند ترسناک جنایی شبکه نتفلیکس تبدیل کند.

Worst Roommate Ever

بهترین مستند های جنایی ترسناک نتفلیکس
بهترین مستند های جنایی ترسناک نتفلیکس

داشتن یک هم اتاقی مرموز، چیزی است که بسیاری از دانشجویان جهان تجربه کرده‌اند. چه در دانشگاه و چه در مراحل بعدی زندگی، هم‌اتاقی‌ها نقش مؤثری در زندگی یک فرد دارند. هم اتاقی‌های یک فرد، که در این مستند قرار دارند، شوم و مرموز بودن یک اتفاق واقعی را نشان ما می‌دهد.

قتل، دروغ و کلاهبرداری در مرکز این مینی سریال مستند‌وارانه قرار دارند. بازماندگان این هم‌اتاقی‌ها در مورد تجربیات خود صحبت می‌کنند و اینکه چقدر می‌توانسته ترسناک به‌نظر را بیان می‌کنند. برخی از این داستان‌ها به قدری آزاردهنده هستند که تأثیری ماندگار بر بیننده می‌گذارند. این مستند، سریالی است که بینندگان را غافلگیر می‌کند و در ابتدا به نظر نمی‌رسد که مستند آنقدرها بد باشد، اما طبق روند طعودی که دارد، بدتر و بدتر می‌شود تا زمانی که به مرزی غیر‌قابل باور برسد.

Conversations With A Killer: The Ted Bundy Tapes

بهترین مستند های جنایی ترسناک نتفلیکس
بهترین مستند های جنایی ترسناک نتفلیکس

این مستند به عنوان همراهی برای چند فیلم معمایی منتشر شده است و به خوبی کار می‌کند تا بیننده را کاملاً منزجر کند. این مستند بینندگان را از طریق زندگی شخصی و جزئیات صمیمی زندگی روزمره زندگی یک قاتل پیش می‌برد و از مصاحبه‌هایی که قبلاً با باندی، در محکومیت اعدام شنیده نشده است استفاده می‌کند.

جنایات تد باندی، برای اکثر طرفداران فیلم‌های جنایی بسیار خوب شناخته شده است. اما این مستند به لیست بی پایان وحشت‌های واقعی که توسط یک مرد مرتکب شده را بیان می‌کند. همه‌ی حقایق این قاتل، به ترتیب زمانی بیان شده‌اند و این مستند می‌تواند شما را به سمت خود جذب کند. این مینی سریال، دارای 4 قسمتِ شصت دقیقه‌ای است که می‌تواند زمان کمی را از شما بگیرد.

The Confession Killer

بهترین مستند های جنایی ترسناک نتفلیکس
بهترین مستند های جنایی ترسناک نتفلیکس

هنری لی لوکاس یکی از بدنام‌ترین قاتلان زنجیره‌ای می‌باشد که به قتل بیش از 100 نفر اعتراف کرده است. با این حال، پلیس تنها توانسته است 12 قتل را به او نسبت دهد و ثابت کند.

مجریان قانون تگزاس نیز، جزو قربانیان هنری لی لوکاس بودند، آن‌ها به دروغ و دستکاری اطلاعات او افتادند و اعترافات او را باور کردند. این مستند به دلایل متفاوتی نسبت به اتفاقات ترسناک پرداخته است و خودش را به یکی از برترین مستند های جنایی ترسناک نتفلیکس تبدیل کرده. این مستند، حفره‌های سیستم قضایی آمریکایی را نشان می‌دهد و اینکه چگونه بسیاری از قربانیان هرگز عدالتی را که شایسته آن هستند دریافت نمی‌کنند.

American Murder: The Family Next Door

بهترین مستند های جنایی ترسناک نتفلیکس
برترین مستند های جنایی ترسناک نتفلیکس

این مستند، پرونده‌ی جنایات واقعی را به شکلی مستند‌گونه در سرفصل‌ها و اخبار‌ها بیان می‌کند و یکی از قوی‌ترین مستند‌های جنایی ترسناک می‌باشد. کریس واتس، برای اکثر آمریکایی‌ها، به علت کشتن خانواده‌اش از جمله دو دختر خردسال و همسر باردارش شناخته می‌شود و یکی از تراژدیک‌ترین قاتل‌های آمریکا به‌شمار می‌رود.

این مستند، نشان می‌دهد که واتس واقعا چقدر روانی بوده و چگونه این قتل را از ماه‌ها پیش برنامه‌ریزی کرده بوده است. او بسیار باهوش می‌باشد او برای این قتل، نقشه‌ای ترتیب داده بود که نتوان آن را حتی حدس زد. هیچ جنبه‌ی سرگرمی در این مستند وجود ندارد و همه‌ی فیلم‌های واقعی از این پرونده هستند که آن‌را بسیار ترسناک‌تر می‌کند.

Night Stalker: The Hunt For A Serial Killer

بهترین مستند های جنایی ترسناک نتفلیکس
بهترین مستند های جنایی ترسناک نتفلیکس

ریچارد رامیرز، یکی از پرکارترین قاتلان زنجیره‌ای کالیفرنیا در دهه‌ی 80 میلادی بود. او قربانیان خود را به وحشیانه‌ترین و خشن‌ترین شیوه‌ها شکار، شکنجه و به قتل می‌رساند. این مستند بیننده را در جریان تحقیقات رامیرز قرار می‌دهد و به قربانیان قاتل، توجه ویژه‌ای دارد.

در این مستند از جنایاتی که رامیرز مرتکب می‌شود به عنوان یکی از مستند های برتر ترسناک جنایی نتفلیکس یاد شده است. مستندهایی که با موضوع قاتلین سریالی روایت می‌شوند و از شبکه‌ی نتفلیکس نیز پخش شده‌اند می‌توانند به علت رعایت نکردن قوانین سانسوری، بهترین چیز را تحویل مخاطب بدهند. یکی از مواردی که در این مستندات به خوبی می‌نشیند، عوامل منزجر‌کننده‌ای قتل، و اتفاقات ترسناک حول محور آن است.

Keep Sweet: Pray And Obey

بهترین مستند های جنایی ترسناک نتفلیکس
بهترین مستند های جنایی ترسناک نتفلیکس

مستندهایی که از گروه‌ها و فرقه‌های مذهبی پیروی می‌کنند اغلب ترسناک‌ترین هستند. آنها وحشت‌هایی را که مردم در زندگی روزمره‌ی خود با آن‌ها سروکار ندارند را آشکار می‌کنند. وارن جفز، که خود را رهبر کلیسای بنیادگرای عیسی مسیح آخرالزمانی می‌دانست که شاخه افراطی جریان اصلی مورمونیسم می‌باشد. این مستند، در ویدئوهایی که تا به حال ندیده‌اید نشان داده می‌شود و دروغ‌های آن زن و آسیب‌هایی را که در پی خود به جا گذاشته است، آشکار را می‌کند.

این مستند عالی، نگاهی آهسته و روان است که به ظهور و آموزه‌ها و در نهایت رسوایی می‌انجامد. درک اینکه چگونه مردم با این موضوع کنار می‌آیند سخت است و حتی سخت‌تر این می‌باشد که چگونه یک مرد و زن، بر این همه آدم تسلط دارند.

Unsolved Mysteries

بهترین مستند های جنایی ترسناک نتفلیکس
بهترین مستند های جنایی ترسناک نتفلیکس

اگرچه این مستند سریالی، راه‌اندازی مجددی از مجموعه‌های کلاسیک دهه‌ی 80 و 90 میلادی است، اما نسخه‌ی نتفلیکس کمی وهم‌انگیزتر و دلهره آور تر می‌باشد. جدا از تجربیات وهم‌انگیز ماوراءالطبیعه، برخی از وحشت‌های عجیب نیز در این سریال نهفته است.

قتل‌های حل‌نشده و ناپدید شدن‌هایی وجود دارند که هنوز حل نشده‌اند، همه‌ی این‌ها چیزی است که بیشتر بینندگان از آن می‌ترسند. موضوع اصلی که بیان می‌شود، از دست دادن شخصی و هرگز کشف نکردن حقیقت است. دلشکستگی عزیزانی که بدون پاسخ مانده‌اند، از طریق صفحه‌ی نمایش نتفلیکس احساس می‌شود و تماشای آن را فوق‌العاده دشوار می‌کند. این مستند، بسیار آزاردهنده است و بینندگان را پس از پایان یک قسمت به احساس مالیخولیایی می‌کشاند.

Girl In The Picture

بهترین مستند های جنایی ترسناک نتفلیکس
مستند های برتر ترسناک جنایی نتفلیکس

پس از اینکه جسد یک زن جوان، پس از یک تصادف، به شکلی تصادفی پیدا می‌شود، محققان متوجه می‌شوند که او بلایی بد یرش آمده و آن چیزی نیست که به او گفته شده است. این مستند، که برگرفته از کتاب‌هایی در مورد همین پرونده، به نام، مت بیرکبک در جستجوی شارون و یک کودک زیبا است، فراتر از یک اثر ترسناک پیش می‌رود.

این نمایش، بدترین سناریو و یک کابوس واقعی را نشان می‌دهد که بسیاری از مردم، از اتفاقات حول محور آن می‌ترسند. در واقعیت، 20 سال طول کشید تا هویت واقعی این زن فاش شود و 20 سال جهنم و بن‌بست برای کسانی که جواب می‌خواستند.

Abducted In Plain Sight

بهترین مستند های جنایی ترسناک نتفلیکس
بهترین مستند های جنایی ترسناک نتفلیکس

این مستند که در کریسمس سال 2017 منتشر شد، توانست کل دنیا را به کابوس بکشاند و آنسال را با طوفان آغاز کند. مردم در ابتدا نمی‌توانستند آنچه را که تماشا می‌کردند، باور کنند و درک نمی‌کردند که ماجرا چقدر پیچیده و وحشتناک می‌باشد.

این داستان، چگونگی نابودی خانواده‌ی بروبرگ توسط همسایه‌شان را روایت می‌کند که وسواس زیادی به دختر 12 ساله‌شان، داشت. این مستند پیچ ​​و تاب‌های دلخراشی را نشان می‌دهد و بررسی می‌کند که سیستم قضایی، چقدر برای حمایت از قربانیان جوانِ جنایات جنسی ضعیف ضعیف عمل می‌کند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین مستند های جنایی ترسناک نتفلیکس سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


One thought on “برترین مستند های جنایی و ترسناک نتفلیکس ؛ برترین واقعیت‌های وحشتناک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *