معرفی شخصیت سایرن هد یا کله آژیری (Siren Head) ؛ واقعیت چیست؟

Siren Head، که گاهی اوقات Lamp Head نامیده میشود، یک افسانه دشمن محور است که توسط Trevor Henderson خلق شده. با فیگار و نوشتار معرفی شخصیت سایرن هد باشید.

Siren Head یک موجود انسان نما به طول 40 پا با بدنی بسیار نجیف و تقریباً اسکلتی پوشیده از گوشت خشک و مومیایی شده به رنگ فلز زنگ زده است. اندام‌های آن بطور نامتناسب دراز و نازک است، بازوها به اندازه پاها، به دست‌های بزرگ و استخوانی ختم میشود.

معرفی شخصیت سایرن هد

کله آژیری (Siren Head)

فهرست مطالبی که در ادامه نوشتار معرفی شخصیت سایرن هد خواهید خواند به شرح زیر است:

ظاهر

سر و گردن آن به شکل عجیب و غریبی روی این بدن قرار گرفته اند، در واقع یک تیر فلزی نازک با یک جفت آژیر آکوستیک متصل به آن از بین شانه های او امتداد یافته است، و آژیرها را به واسطه سیم های مشکی در اطراف کالبد بی روح آن به بالا تنه وی متصل میکند. این بلندگوها تنها قسمت‌های فلزی بدن آن هستند که توسط حلقه‌های پوست به گردن چسبیده و مانند گردن یک جغد، آن قادر به چرخش کامل در اطراف هستند. برخی از تصاویر بلندگوهای Siren Head را با آرواره های دندان دار، بدون لب و زبانی بلند و نشان می‌دهند.

در برخی از عکس‌ها Siren Head به عنوان یک آژیر یا چراغ خیابانی نشان داده شده است. هر دوی اینها نشان میدهد که Siren Head یا میتواند ظاهر خود را برای ترکیب بهتر با محیط اطراف تغییر دهد، یا اینکه گونه های فرعی Siren Head وجود دارد (که همانطور که Trevor تأیید کرده است، در حال حاضر از بین رفته اند).


بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم ها درباره افغانستان ؛ فیلم هایی بر اساس طالبان

بهترین فیلم و سریال های ممنوعه ایرانی و خارجی


بر اساس نام آن، بلندگوهای Siren Head میتوانند انواع مختلفی از صداهای بلند را پخش کنند، معمولاً آژیرهای حمله هوایی، موسیقی فالش یا پخش برنامه های اضطراری. همچنین می‌تواند صدای حیوانات و صداهای افرادی را که شنیده است تقلید کند؛ معمولاً برای جلب قربانیان انسانی. Trevor Henderson همچنین توضیح میدهد که Siren Head ممکن است با یک نوار کاست شل و یک ضبط صوت در بدن آن شکل گرفته شده باشد. این ممکن است توضیحی باشد که چگونه Siren Head صداهای قربانیان خود و صداهای اطراف را که Siren Head به عنوان طعمه پخش میکند، ضبط می‌کند.

معرفی شخصیت سایرن هد , Siren Head , کله آژیری کیست , کله آژیری , سر آژیری , سایرن هد چیست کله اژیری
معرفی شخصیت سایرن هد , Siren Head , کله آژیری کیست , کله آژیری , سر آژیری , سایرن هد چیست , کله اژیری

اگرچه برخی از نظریه ها از سوی طرفداران می‌گویند که آژیرها و/یا چراغهای Siren Head به طور مصنوعی به بدن آن متصل شده اند نه اینکه بخشی طبیعی از آناتومی آن باشند. اما در 25 آوریل 2020، هندرسون بیانیه ای در توییتر منتشر کرد و توضیح داد که Siren Head یک مرد نیست. Trevor Henderson همچنین توضیح داد که اگرچه Siren Head یک موجود فیزیکی است، ظاهر آن با توجه به هر شاهد متفاوت است. برخی افراد سر سیرن را کمی متفاوت میبینند. اگرچه آناتومی همیشه به طور کلی مشابه است، یک چهره نازک و اسکلتی با انواع و تعداد سر متفاوت.

کله آژیری موجودی از واقعیت ما نیست چرا که بسیار متفاوت از ما است. زیرا توسط قوانین طبیعت ما محدود نشده است. اساساً، سر آژیری یک ظاهر مداوم در حال تغییر است، که تقریباً همیشه در دید قربانی نسبت به سر آژیری آن شکل دیگری را می‌گیرد. همه دانش ما در مورد Siren Head مدام در حال تغییر است، که نظریه های مختلفی را در مورد این موجود باز می کند. مشخص نیست که چگونه Siren Head در گذشته های دور قبل از اختراع آژیرهای واقعی دارای آژیر خطر می شد. اگر قوانین طبیعت، زمان و مکان ما در مورد آن صدق نمیکند. ممکن است کله آژیری موجودی با قدرت نامحدود، دانا و قادر به حرکت در هر جهت از جهان باشد. با این حال، همه اینها در حال حاضر فقط حدس و گمان است.


بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های 2022

بهترین فیلم های 2021


Trevor اخیراً حقایق بیشتری را در مورد Siren Head فاش کرده است. این مسئله در واقع شکل ایستا از یک موجود غیر طبیعی غیرقابل تصور است. علی رغم نداشتن چشم، او قادر است ببیند. همچنین دارای قابلیت دستکاری فناوری با پخش صداها از طریق دستگاه های دیگر است. بیشتر زمان خود را در حالت ایستاده میگذراند، اما توانایی حرکت بسیار سریع را دارد. ظاهراً قربانیان Siren Head با “چشم/پرده گوش/لثه/سینوس ها ترکیده و پشرحه شرحه شده‌اند”. توضیحی که با پیامدهای حادثه اخیر مطابقت دارد. در واقع اکثر آدم‌ها به این ترتیب کشته شده اند.

کله آژیری هرگز یک شخص نبود. نمی‌توان مردم را به نمونه ای از آن تبدیل کرد. تقریباً هرگز در مناطق پرجمعیت مشاهده نشده است. علیرغم دندان‌های موجود در بلندگوهای آن، Siren Head غذا نمیخورد، به این معنی که ممکن است در واقع یک شکارچی به معنای سنتی نباشد. اگرچه شواهد متناقضی در این زمینه وجود دارد.

همچنین گزارش های ضد و نقیضی در مورد اینکه آیا Siren Head یک موجود تنها است یا خیر وجود دارد. جالب اینجاست که به نظر میرسد Siren Head دیگر حیوانات را نمیشناسد و فقط بر روی انسان تمرکز دارد. انگیزه های آن در حال حاضر ناشناخته است و ممکن است برای ما کاملاً بیگانه باشد.

شخصیت

معرفی شخصیت سایرن هد , Siren Head , کله آژیری کیست , کله آژیری , سر آژیری , سایرن هد چیست کله اژیری
معرفی شخصیت سایرن هد , Siren Head , کله آژیری کیست , کله آژیری , سر آژیری , سایرن هد چیست , کله اژیری

Siren Head یک شکارچی تهاجمی، هیولایی و ماهر است، که آن را بسیار خطرناک می‌کند. به نظر می‌رسد به دلیل استفاده از تاکتیک هایی مانند استتار در جنگل ها و تقلید صداها مانند صداهایی برای پنهان شدن و جلب طعمه، تا حدی از هوش برخوردار است. به غیر از این، هیچ چیز دیگری درباره طرز تفکر Siren Head شناخته نمیشود، اگرچه نظریه های تأیید نشده نشان میدهد که این آخرین نوع در نوع خود است و بنابراین ممکن است اراده قوی برای زنده ماندن داشته باشد. این احتمال وجود دارد که این نهاد توانایی های استتار خود را به منظور پنهان شدن از موجودات خطرناک تر توسعه داده باشد، اگرچه این امر تأیید نمیشود.


بیشتر بخوانید:

نقد فیلم شوالیه سبز 2021 ؛ محکوم به لذت

نقد فیلم فری گای 2021


Siren Head بالاتر از این نیست که مردم را با صدای دوستان خود فریب دهد. یک مشاهده نشان میدهد که همچنین فریاد قربانیان بلعیده شده خود را با صداهای دیگر مسدود میکند تا از هرکسی به کمک قربانی جلوگیری کند. Siren Head همیشه قربانیان خود را همانطور که در بازی ویدئویی Siren Head مشاهده میشود مصرف نمیکند.

معرفی شخصیت سایرن هد , Siren Head , کله آژیری کیست , کله آژیری , سر آژیری , سایرن هد چیست کله اژیری
معرفی شخصیت سایرن هد , Siren Head , کله آژیری کیست , کله آژیری , سر آژیری , سایرن هد چیست , کله اژیری

به دلایل نامعلوم، Siren Head بسیاری از مردم یک شهر/محله را با ترکاندن پرده گوش و بافت نرم آن می‌کشد. مشخص نیست که آیا Siren Head صدای خاصی را برای ایجاد چنین جلوه ای تولید میکند یا خیر. این مسئله نشان میدهد که Siren Head کشتن گروههای زیادی از انسانها را بدون هدف آغاز به شکل مداوم در دستور کار خود قرار می‌دهد.

قدرتها و تواناییها

تقلید:

Siren Head توانایی پخش صداهای پخش شده از اخبار، مکالمات انسانی، آژیرها و فریادها را دارد. هنگام تقلید از یک انسان، یک اعوجاج متمایز در صداها همیشه وجود دارد، زیرا صداها به جای آکوردهای صوتی یا سایر وسایل ارگانیک ایجاد صدا از طریق آژیرها پخش میشوند. در یکی از گزارش ها ادعا شده است که Siren Head توانست با تقلید صدای دوست خود گروهی از افراد را بکشد. از طرفی گفته شده است که Siren Head میتواند از پخش آن برای جلوگیری از فریاد قربانیان خود استفاده کند. آخرین مشاهده نشان میدهد که سر آژیری از فرکانس خاصی برای تولید صدا برای خود استفاده میکند تا بسیاری از مردم را از بین ببرد، زیرا آنها با پرده گوش ترک خورده پیدا شده‌اند.

قدرت:

معرفی شخصیت سایرن هد , Siren Head , کله آژیری کیست , کله آژیری , سر آژیری , سایرن هد چیست کله اژیری
معرفی شخصیت سایرن هد , Siren Head , کله آژیری کیست , کله آژیری , سر آژیری , سایرن هد , چیست کله اژیری

اعتقاد بر این است که Siren Head به دلیل اندازه آن بسیار قدرتمند است. Siren Head قادر است درختان یا اجسام سنگین مختلف را به دلخواه خرد کند.


بیشتر بخوانید:

نقد قسمت دوم سریال What If

نقد قسمت اول سریال چه میشود اگر


سرعت:

در یک مشاهده از Siren Head، یک زن و شوهر گزارش دادند که Siren Head می‌تواند فوق العاده چابک باشد. این زوج در حال رانندگی به سمت خانه بودند تا اینکه قبرستان را دیدند. آنها در نهایت قبر را بررسی کردند، جایی که سر سیرن را دیدند. طبق داستان، Siren Head با سرعتی بسیار سریع به سمت آنها شروع به دویدن کرد.

استتار:

برخی میگویند که سر آژیری نسبت قوی تری به درختان دارد، به همین دلیل است که سر آژیری میتواند در داخل جنگل یا پشت درخت به استتار بپردازد. میتواند روزها بی حرکت بماند تا با محیط اطراف خود ترکیب شود، به طوری که Trevor در Tumblr خود ذکر می‌کند که Siren Head گاهی اوقات میتواند به سقف بچسبد تا بدنش با سیمها ترکیب شود و شبیه یک سیستم PA باشد، و اظهار میکند که ممکن است از این تاکتیک برای گرفتن چندین نفر در دیترویت استفاده کرده اند. ترور همچنین اشاره کرد که Siren Head هنگام حرکت صدایی نمیدهد و میگوید “تقریباً کاملاً خاموش است”.

معرفی شخصیت سایرن هد , Siren Head , کله آژیری کیست , کله آژیری , سر آژیری , سایرن هد چیست کله اژیری
معرفی شخصیت سایرن هد , Siren Head , کله آژیری کیست , کله آژیری , سر آژیری , سایرن هد , چیست کله اژیری

تغییر:

به نظر میرسد سر آژیری تغییر شکل میدهد و میتواند سر خود را به آژیرهای فعال و چراغ های خیابان تبدیل کند. Trevor در Tumblr خود اشاره کرد که Siren Head یک بار احتمالاً خود را به عنوان قطعه ای از اثاثیه منزل یا لوله هایی در دیوارها برای ربودن یک خانواده چهار نفره تبدیل کرده است. توانست به نحوی آنها را از خانه خود به شکل جدید خارج کند یا آنها را مجبور به ورود به خانه کند، زیرا تنها علامت ناپدید شدن آنها درب حیاط باز پشت حیاط بود. آخرین مشاهده یک تنوع چند سر را نشان میدهد، که میتواند یک زیرگونه باشد یا همان سر آژیری، آژیرهای بیشتری ایجاد کند تا افراد بیشتری را از بین ببرد. در برخی موارد، Siren Head ممکن است اندام های فردی را نیز برداشته باشد. در پاسخ Trevor به سوالی در توییتر نیز آمده است که ممکن است Siren Head “به طور مداوم تغییر کند” یا ظاهر آن به نوعی برای انسان قابل درک نباشد، بنابراین چشم ما نزدیکترین تقریب را به حالت واقعی خود میبیند.

مبدل:

یکی از منحصر به فردترین ویژگی های Siren Head، توانایی خود را در قسمت های مختلف بافت شهری تخریب میکند. در ترکیب با قابلیت تغییر بدن، میتواند به طرز شگفت آوری در مبدل شدن به چیزهایی مانند تیرهای تلفن و چراغ ها موثر باشد. Trevor گفته است که Siren Head میتواند اندام خود را به سمت بدن خود بکشد، قسمت میانی خود را گسترش داده و حتی بازوهای خود را با سیم بپوشاند تا خود را به عنوان یک تیر چراغ برق در بیاورد و روزها بی حرکت بماند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار معرفی شخصیت سایرن هد سپاس‌گزار هستیم. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


One thought on “معرفی شخصیت سایرن هد یا کله آژیری (Siren Head) ؛ واقعیت چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *