۵ دلیل برای دیدن سریال لوسیفر ؛ تریلر فصل 6 سریال لوسیفر

این سریال فراز و نشیب های خود را داشته، حالا نتفلیکس آن را از مرگ بازگردانده و در نوشتار فصل ۶ سریال لوسیفر می‌گوییم چرا باید آن را ببینید. با فیگار باشید.

لوسیفر در ذهن طرفدارانش زیست می‌کند. این سریال با تلاش مشترک بین همه طرفداران در زمان لغو پخش فصل چهارمش، آنها را به تکاپو انداخت و باعث شدند تا دوباره جانی دوباره بگیرد برای ادامه داشتن، از این منجلاب ساخته نشدن ادامه‌اش نجات یافت. بنابراین، با نزدیک شدن فصل 6 سریال لوسیفر، ما چند دلیل برای شما می‌آوریم که سریال لوسیفر نه تنها نباید لغو شود بلکه باید همیشه ادامه داشته باشد تا ببینید چگونه شیطان در لس آنجلس زندگی می‌کند. در ادامه با فیگار باشید.

فصل ۶ سریال لوسیفر

۵ دلیل برای دیدن سریال لوسیفر + تریلر

فهرست دلایلی که برای دیدن قطعی و حتمی فصل ششم سریال لوسیفر برای شما آورده ایم را می‌توانید در یک نگاه در لیست زیر ببینید:

  • تام الیس
  • نفی
  • بینش شیطان
  • رابطه او با خواهر و برادرش
  • شخصیت های فرعی

تام الیس

تام الیس در نقش شیطان در سریال لوسیفر
تام الیس در نقش شیطان در سریال لوسیفر

بله، برویم سر اصل مطلب. یکی از دلایل اصلی برای دیدن لوسیفر ، خود تام الیس همچون فرشته‌ای خاص به زمین می‌آید. همچون شیطانی رجیم. چرا؟ زیرا او کافیست در چند ثانیه از به تصویر کشیده شدن چهره‌اش در این سریال به معنای واقعی کلمه روح شیطانی خود را به شما بقبولاند (ما در مورد چهره شیطانی او صحبت نمی‌کنیم، که می‌تواند تن و بدن هر کسی را از بیخ بلرزاند). خیر. او فقط آنقدر در شخصیت خود فرو می‌رود که مواقعی وجود دارد که نمی‌توان تعجب کرد که او واقعاً شیطان نیست. در عین حال، لحظات مهمی در طول سریال لوسیفر وجود دارد که در آن آسیب پذیری های خود را به عنوان یک شیطان به شما نشان می‌دهد و طرح، که به خودی خود کاملاً فوق العاده است، را با زمینی کردن خود آنچنان جذاب و جهان شمول کرده است که حرفی برای گفتن نمی‌گذارد (مخصوصاً با درگیری های خانوادگی در فضاسازی های سریال).


بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های عاشقانه 2021

بهترین سریال های خارجی تمام شده


نفی

حتی کاراگاه هم باور نمی‌کند که شیطان در مقابلش ایستاده است
حتی کاراگاه هم باور نمی‌کند که شیطان در مقابلش ایستاده است

کسانی که قبلاً لوسیفر را دیده اند، متوجه شده اند که برخلاف بسیاری از داستان‌های دیگر، لوسیفر هرگز آنچه را که هست، انکار یا سرکوب نمی‌کند. شما هرگز او را با استفاده از هویت جعلی یا تظاهر به چیز دیگری مشاهده نمیکنید. مشکل این است… هیچکس او را باور نمیکند. و با توجه به جامعه فعلی که در آن زندگی میکنیم، احساس بر این است یک چیز بسیار واقعی در حال وقوع است.

بارها و بارها لوسیفر را میبینیم که میگوید “من شیطان هستم” و در تمام این مواقع میبینیم که شخصی که او را میشنود با اشاره به اینکه دروغ میگوید یا فکر میکند که شیطان است و یا میگوید “بله، مطمئنا”. از این بدتر حتی کارآگاه، شریک او با وجود همه چیز، این مسئله را باور نمیکند. بیایید با آن روبرو شویم، چه کسی باور میکند؟ اگرچه دیدن سرخوردگی آنها خنده دار است.


بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های جنایی کره ای

بهترین سریال های جنایی نتفلیکس


بینش شیطان

شیطان در سریال لوسیفر
شیطان در سریال لوسیفر

مطمعنا همه ما شیطان را با شر مرتبط میدانیم، با موجود بدی که باعث ایجاد موقعیت‌های بد ترکیب در دنیای امروزی میشود. اما وقتی به آن فکر میکنیم، او نیست که کارهای بد انجام میدهد. نقش او، همیشه مجازات کسانی است که مرتکب کارهای ناخوشایند میشوند.

در لوسیفر، او را می‌بینیم که با شخصیت های زیادی سروکار دارد که شاید بدون اینکه بدانند او کیست، شیطان را تجسم همه شرارت ها میدانند. اما وقتی خودش را توضیح میدهد، نمیتوان منکر او شد. آیا او کسی است که همه را وسوسه میکند؟ بله، او به شما میگوید، اما شما مجبور نیستید به حرف وی گوش دهید. تصمیم با خود انسان است. شاید این اصلی ترین دیدگاه نباشد، اما دیدگاهی است که معمولاً پیچیده و اشتباه تفسیر میشود.


بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های ژاپنی 2021

بهترین سریال های آلمانی جدید


رابطه او با خواهر و برادرش

نمایی از فضاسازی روابط شیطان رجیم
نمایی از فضاسازی روابط شیطان رجیم

هنگام صحبت از شیطان در سریال لوسیفر، این واقعیت که او یک فرشته سقوط کرده است اغلب حذف میشود. و قطعا یکی از مسائل مهمی هست که باید در فصل ۶ سریال لوسیفر به آن توجه ویژه ای داشت. در اینجا، در این بینش خاص از بهشت ​​و جهنم، فرشتگان دیگر به عنوان برادران لوسیفر و آنها به همراه خدا به عنوان یک خانواده کمی ناکارآمد معرفی میشوند (خوب، شاید بسیار ناکارآمد). اما این تصور از خدا و فرشتگان به عنوان یک خانواده است که با پیشرفت داستان بیشترین رشد احساسی را از طرف شخصیت ها ایجاد میکند.

این مسئله در رابطه لوسیفر و آمنادریل متمایز است. اولی تصمیم گرفت که روی زمین بماند و آنچه را که دوست دارد انجام دهد زیرا از بردگی پدر خسته شده بود، و دومی نشان دهنده عکس این قضیه بود: پسری که ماند و همه کارها را درست انجام داد، اما بارها و بارها تحت الشعاع پسر ولگردش قرار گرفت. این مسئله یک روند آهسته اما ثابت است که آنها را به این درک میرساند که شاید قرار گرفتن در طرف مقابل بهترین ایده نیست. بدان معنا نیست که آنها میخواهند هر از گاهی یکدیگر را بکشند، به هر حال آنها برادر هستند، اما جالب است که آنها را از دیدگاه سیاه یا سفید خود بیرون می‌آورد و ما با جنبه های مختلف شخصیت‌ها در فصل های مختلف این سریال آشنا می‌شویم. امیدواریم ابعاد مختلفی که تا به اینجای کار برای ما به تصویر کشیده شده است در فصل ۶ سریال لوسیفر هم اتفاق بیافتد.

شخصیت های فرعی

سریال لوسیفر
سریال لوسیفر

راستش ما واقعاً دوست نداریم آنها را اینطور صدا کنیم. اما نکته این است که آنها معمولاً شخصیت هایی هستند که با وجود ارزش های بسیار زیادی که در ساختار روایت برای آن‌ها وجود دارد، اما تمایل دارند بیش از هر چیز شخصیت اصلی را تکمیل کنند. و حتی اگر تا حدی این اتفاق بیفتد، در لوسیفر آنها زیست زیادی برای خود می‌توانند داشته باشند که در طول این سریال به خوبی این پرداخت اتفاق افتاده است.

یک مثال خوب در این مورد ماز است که بیش از یک دیو تبدیل میشود و برای اولین بار باید با احساس کنار بیاید. به خصوص هنگام برخورد با تریکسی، دختر کارآگاه یا بهترین دوست جدیدش، دکتر لیندا مارتین. یا همان کسی که از معشوق لوسیفر و سپس به یکی از معدود انسان هایی تبدیل میشود که به طور قطع از بهشت ​​و جهنم خبر دارد (که تقریباً باعث ایجاد آنوریسم در او شد).

تریلر های سریال لوسیفر

این بخش مربوط می‌شود به تریلر های سریال لوسیفر و توضیحاتی هرچند کم اما مهم در رابطه با هر فصل از سریال لوسیفر که می‌تواند شمای کلی را در رابطه با این سریال مهم، جذاب و هیجان انگیز بدهد. در ادامه با فیگار باشید.

تریلر فصل 1 سریال لوسیفر

در فصل اول سریال لوسیفر ما به دنبال این سوال هستیم که چرا یک پلیس خوب با شیطان هخمکار میشود؟ سوال خوبی است. اگرچه لوسیفر مورنینگ استار به او میگوید که او کیست، اما آن پلیس فکر میکند که او مزاح می‌کند، تا زمانی که شخصیت و جاودانگی اش به تدریج برای او آشکار میشود.

*نقد و بررسی فصل 6 سریال لوسیفر*

تریلر فصل اول سریال لوسیفر

تریلر فصل 2 سریال لوسیفر

در واقع، زندگی میتواند بسیار زیبا باشد! از این گذشته، لوسیفر (تام الیس) به عنوان یک فرشته سقوط شده دارای قدرت های زیادی است، به عنوان مثال او آسیب ناپذیر است و میتواند به دلخواه مردم را از هر لحاظی به بازی بگیرد. به جز یک نفر: کارآگاه کلویی دکر (لورن آلمانی). او هنوز در تلاش است تا این معما را بفهمد، زن مشکل باورنکردنی را برای او ایجاد میکند. شما با این توضیحات قطعا یاد تریلر فصل دوم سریال لوسیفر می‌افتید. فصلی که هیجان و تاملی خاص را می‌‌طلبید.

تریلر فصل دوم سریال لوسیفر

تریلر فصل 3 سریال لوسیفر

فصل سوم سریال لوسیفر افت قابل توجهی در کیفیت داشت، زیرا دو فصل اول با پتانسیل های ماوراءالطبیعه بسیار لذت بخش به تصویر کشیده شده بودند. اما در فصل سوم ما با همان فضا اما کلیشه ای طور روایت را شاهد بودیم. ما شاهد این بودیم که چند نفر دیگر در ساختار داستانهای فرعی متمرکز می‌شوند، اما طرح اصلی شکل خود را از دست می‌دهد.

تریلر فصل سوم سریال لوسیفر

تریلر فصل 4 سریال لوسیفر

یکی از بهترین فصل های سریال لوسیفر فصل چهارم ان است. زیرا در نهایت می‌تواند به طور کامل همه چیز را ساختار مند و منسجم کند و برداشتی از شیطان را که شایسته بینندگان است ارائه دهد. فصل چهارم سریال لوسیفر واقعاً به عنوان راهی عالی برای به پایان رساندن همه چیز عمل کرد. همه چیز روی ساختار روایی داستان متمرکز بود، همه شخصیت ها حس رشد عمیق تری داشتند.

تریلر فصل چهارم سریال لوسیفر

تریلر فصل 5 سریال لوسیفر

قبل از اینکه لینک تریلر فصل 5 سریال لوسیفر را برای شما بگذاریم باید بگویی که فصل پنجم سریال لوسیفر شروع خوبی دارد. در حالی که سرعت روایت کمی آرام است. این ریتم آهسته در شروع هر سریال با پتانسیل بالا فرصت فوق العاده ای را برای معرفی نحوه عملکرد همه شخصیت ها می‌دهد. این نحوه عملکرد از زمان تغییر لوسیفر (تام الیس) است. جایی که همه چیز در ظاهر خوب و رضایت مندانه جلو می‌رود، در نهایت همه چیز دوباره خراب میشود و اکنون شخصیت ها باید با واقعیتی دیگر روبرو شوند.

تریلر فصل 5 سریال لوسیفر

تریلر نیم فصل دوم فصل 5 لوسیفر

تریلر فصل ۶ سریال لوسیفر

در رابطه با فصل ۶ سریال لوسیفر باید بگوییم با توجه به ۵ دلیلی که برای شما آوردیم حتما و قطعا این سریال می‌تواند کشش بسیار بالا و پتانسیل خوبی را برای دیدن داشته باشد. در ادامه می‌توانید تریلر فصل ۶ سریال لوسیفر را ببینید.

لینک یوتیوب تریلر فصل ۶ سریال لوسیفر

مشخصات

  • کارگردان: نیتن هوپ، شروین شیلاتی
  • نویسندگان: مایک درینگنبرگ، تام کاپینوس، سم کیت، کریس رافرتی
  • بازیگران: تام الیس، لورن جرمن، لسلی برندت، کوین آلهاندرو
  • تدوین: لیزی کلهون، برایان دی آگوستین
  • فیلمبرداری: تام کاماردا، کن گلسینگ
  • آهنگساز: بن دکتر، جف روسو

بیشتر بخوانید:

امید است نوشتار فصل ۶ سریال لوسیفر برای شما مفید واقع شده باشد، و با دیدن تریلر فصل 6 سریال لوسیفر و دلایلی که در این مقاله آورده ایم متوجه شده باشید که این سریال می‌تواند خیلی مهم باشد. شما می‌توانید با دانلود این سریال از سایت‌ها و کانال‌های تلگرامی مناسب دانلود (که در مقاله لینک شده معرفی نموده‌ایم)، به تماشای آن بنشینید.

از همراهی شما تا انتهای نوشتار فصل ۶ سریال لوسیفر سپاس‌گزار هستیم. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *