دیالوگ های برتر درکس در دنیای سینمایی مارول ؛ کمدی ترین شخصیت نگهبانان کهکشان

درکس یکی از اعضای جدا نشدنی تیم نگهبانان کهکشان می‌باشد. همراه ما باشید تا به بهترین دیالوگ های درکس در دنیای سینمایی مارول بپردازیم.

تیم نگهبانان کهکشان در سال 2014 در فیلم اختصاصی خود معرفی شدند. این فیلم به کارگردانی جیمز گان ساخته شد و یکی از آثار فوق العاده دنیای سینمایی مارول می‌باشد. این فیلم وقتی اکران شد به شدت موفق بود و در بین طرفداران محبوبیت زیادی پیدا کرد. این فیلم شروع کننده راه این تیم ابرقهرمانی بود و به خوبی توانست از پس اینکار بر آید.

یکی از اعضای اصلی تیم نگهبانان کهکشان (بهترین کمیک های نگهبانان کهکشان) درکس می‌باشد. درکس در ابتدای اولین فیلم نگهبانان کهکشان معرفی شد و به این تیم کمک کرد تا از زندان فرار کنند. درکس در نگاه اول یک شخصیت بسیار خشن و پرقدرت به تصویر کشیده شد، اما طولی نکشید تا بینندگان متوجه شوند درکس شخصیت بسیار کمدی و غیر جدی‌ای دارد.

شخصیت درکس توسط دیو باتیستا در دنیای مارول به تصویر کشیده شد. دیو باتیستا اغلب به دلیل حضور در دنیای کشتی کج شناخته می‌شود. او این نقش را به خوبی ایفا می‌کند و در بین طرفداران محبوبیت زیادی پیدا کرده است. در این نوشتار قصد داریم تا بهترین دیالوگ های درکس در دنیای سینمایی مارول را به شما معرفی کنیم.

بیشتر بخوانید:

500 سریال جذاب و برتر در دنیای ابرقهرمانی

500 تا سریال های برتر MCU

بهترین دیالوگ های درکس در دنیای سینمایی مارول

  • کمدی ترین شخصیت نگهبانان کهکشان

شما می‌توانید فهرست بهترین دیالوگ های درکس در دنیای سینمایی مارول را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

بهترین دیالوگ های درکس در دنیای سینمایی مارول
بهترین دیالوگ های درکس در دنیای سینمایی مارول

درکس در دنیای سینمایی مارول، دیالوگ‌های کمدی زیادی دارد و در اکثر موارد بار طنز سکانس را به دوش می‌کشد. قسمت سوم نگهبانان کهکشان در سال 2023 اکران خواهد شد و درکس با ایفای نقش دیو باتیستا در آن حضور دارد. آخرید حضور درکس در دنیای مارول به فیلم ثور: عشق و رعد مربوط می‌شود. تا انتهای این نوشتار با فیگار همراه باشید تا به بهترین دیالوگ های درکس در دنیای سینمایی مارول بپردازیم.

درکس (1) – انتقام جویان: جنگ ابدیت

من مطمئنم که نا مرئی هستم.

بهترین دیالوگ های درکس در دنیای سینمایی مارول
دیالوگ های برتر درکس در دنیای Marvel

یکی از بهترین دیالوگ های درکس در دنیای مارول در فیلم انتقام جویان: جنگ ابدیت می‌آید که ظاهراً یک ساعت کاملاً بی‌حرکت در حال تماشای استارلرد و گامورا ایستاده بود و از صمیم قلب فکر می‌کرد که کاملاً نامرئی است. این سکانس هر بیننده‌ای را به خنده وادار می‌کند.

البته، این لحظه فقط زمانی خنده دارتر می‌شود که مانتیس وارد شد و گفت: “سلام درکس” و ثابت می‌کند که او واقعاً نامرئی نیست. متأسفانه، او به دور از مخفی کاری و پنهان کاری است و به عنوان یک جاسوس مانند بیوه سیاه یا هاکای خوب عمل نمی‌کند، اما این واقعاً چیزی می‌باشد که تماشای این شخصیت را بسیار سرگرم کننده خواهد کرد.

درکس (1) – نگهبانان کهکشان 1

از چاقوت خوشم اومد. نگهش می‌دارم.

بهترین دیالوگ های درکس در دنیای سینمایی مارول
برترین دیالوگ های درکس در دنیای سینمایی مارول

درکس هرگز هر چیزی را که می‌گوید، پنهان نمی‌کند. او صریح و رو راست خواهد بود، از جمله زمانی که تصمیم به سرقت چاقوی زندانی دیگری می‌گیرد. چیزی که لحظه را خیلی خنده‌دار (بهترین فیلم های کمدی ترسناک 2021) می‌کند این است که او این کار را با هیچ سوء قصدی انجام نداد. او فقط یک چاقو دید، از آن خوشش آمد، آن را گرفت، و این تمام چیزی بود که برای او اتفاق افتاد.

استعداد غیرمنتظره درکس این است که بتواند تنش‌ها را کاهش دهد و تقریباً در هر موقعیتی به جدی‌ترین و صادقانه‌ترین شکل ممکن اهانت کند. اگر داستان درکس با قسمت سوم نگهبانان کهکشان به پایان برسد، دنیای مارول یکی از بهترین شخصیت‌های خود را از دست خواهد داد. این دیالوگ او جزو بهترین دیالوگ های درکس در دنیای سینمایی Marvel قرار می‌گیرد.

درکس (2) – نگهبانان کهکشان 2

دو نوع موجود در جهان وجود داره، اونایی که می‌رقصن و اونایی که نمی‌رقصن.

بهترین دیالوگ های درکس در دنیای سینمایی مارول
بهترین دیالوگ های درکس در MCU

مانند بهترین شخصیت‌های دنیای سینمایی مارول، در میان تمام شوخی‌ها و شوخی‌هایی که درکس در صحنه‌های خود به ارمغان می‌آورد، او هیچ‌گاه از کمدی منحصربه‌فرد خرد دور نشده است. این مورد در قسمت دوم فیلم نگهبانان کهکشان وقتی او چند توصیه عاشقانه به استارلرد می‌کند. البته، درکس در حین انجام این کار به استارلرد نیز توهین می‌کند و او را رقت‌انگیز خطاب کرد.

جالب اینجاست که این یک نگاه کوتاه به نوع شخصیتی است که همسر درکس بود. او یک رقصنده نبود، حتی یک اینچ برای هیچ موسیقی حرکت نمی‌کرد و برای درکس، این فوق العاده زیباست. در بین تمام کمدی‌های درکس، دیالوگ‌هایی وجود دارد که عمق تجربه درکس از عشق را به نمایش می‌گزارد. این دیالوگ جزو بهترین دیالوگ های درکس در MCU قرار می‌گیرد.

درکس (2) – نگهبانان کهکشان 1

خوبه که یک بار دیگه در جمع دوستان باشیم.

بهترین دیالوگ های درکس در دنیای سینمایی مارول
بهترین دیالوگ های درکس در دنیای سینمایی Marvel

نکته خوب در مورد رو راست بودن درکس این است که متحدان و دشمنان او هرگز نیازی به شک در اعتقاد یا صداقت او ندارند. این مورد در نگهبانان کهکشان، زمانی است که درکس خوشحالی خود را برای بودن در جمع دوستان ابراز می‌کند. این در بین برترین دیالوگ های درکس در دنیای سینمایی مارول قرار می‌گیرد.

این یک لحظه مهم برای درکس بود. از زمانی که همسر و دخترش توسط رونان به قتل رسیدند، او در مأموریت انتقام (بهترین کمیک های انتقام جویان) و خونخواهی بود. با این حال، پس از ملاقات با گروت، راکت، استارلرد و… او شروع به یافتن هدف جدیدی می‌کند. نتیجه هرچه باشد قسمت سوم نگهبانان کهکشان، به گفته جیمز گان، ممکن است آخرین باری باشد که درکس با دوستانش در یک مأموریت همراه می‌شوند.

درکس (2) – انتقام جویان: جنگ ابدیت

من یه سوال بهتر دارم، چرا گامورا؟!

بهترین دیالوگ های درکس در دنیای سینمایی مارول
بهترین دیالوگ های درکس در دنیای مارول

این دیالوگ ممکن است به عنوان خنده دارترین دیالوگ‌ها در کل دنیای سینمایی مارول قرار بگیرد. این کاملاً مضحک است و مطلقاً هیچ معنایی ندارد و درکس با تمام وجودش این سوال را به زبان می‌آورد. این دیالوگ یکی از دیالوگ های برتر درکس در دنیای Marvel می‌باشد.

این همچنین با ادعاهای او همراه است که می‌تواند از لیزر مرد آهنی که مستقیماً به صورت او اشاره می‌کند جان سالم به در ببرد که نشان از اعتماد بیش از حد و عدم آگاهی کامل او دارد. نکته جالب این بود که این دیالوگ در ابتدا به صورت بداهه ساخته شد و آنقدر خوب کار کرد که در نسخه نهایی فیلم به نمایش گذاشته شد.

درکس (3) – نگهبانان کهکشان 2

پوست هیولا انقدر ضخیمه که نمیشه اونو از بیرون سوراخ کرد! من باید باید از داخل سوراخش کنم.

بهترین دیالوگ های درکس در دنیای سینمایی مارول
بهترین دیالوگ های درکس در دنیای سینمایی مارول

از آنجایی که درکس اغلب دنیا را به شکل ساده‌ای که به نظر می‌رسد می‌بیند و عمیقاً در مورد چیزها فکر نمی‌کند، او به طرز باورنکردنی احمق است و واقعیت را نمی‌بیند. این دیالوگ (بهترین دیالوگ های انیمه بلیچ) در ابتدای قسمت دوم نگهبانان کهکشان گفته می‌شود. در حالی که تمام افراد تیم با یک هیولای بزرگ درگیر شده‌اند، درکس به این فکر می‌افتد که هیولا را از درون بکشد.

گامورا و استارلرد به طور طبیعی فهمیدند که پوست جانور از درون به همان اندازه بیرون نفوذ ناپذیر است، بنابراین اقدامات او به هیچ وجه کمکی نکرد. با این حال گامورا نقطه ضعف هیولا را پیدا کرد و او را از بین برد، اما درکس در انتها با تمام وجود به این باور داشت که خودش هیولا (هیولاهای ترسناکی که به معشوق تبدیل شدند) را کشته است.

درکس (4) – نگهبانان کهکشان 2

وقتی زشتی و کسی تورو دوست داره، می‌دونی که تورو واسه چیزی که هستی دوست داره.

بهترین دیالوگ های درکس در دنیای سینمایی مارول
بهترین دیالوگ های درکس در دنیای سینمایی مارول

عاقلانه ترین لحظه درکس وقتی است که در قسمت دوم نگهبانان کهکشان با مانتیس در مورد مفهوم عشق (بهترین فیلم های تخیلی عاشقانه 2022 و 2021) صحبت می‌کرد. این بهترین نگاه به جنبه نرم‌تر و آسیب پذیرتر درکس می‌باشد که او دختر جوان و بی گناهش را به یاد می‌آورد، در حالی که هنوز این کار را به روش خودش انجام می‌دهد و مانتیس را وحشتناک می‌خواند، اما به روشی خوب از او تعریف می‌کند.

جالب اینجاست که در کمیک‌ها (بهترین کمیک های مارول 2022)، درکس در واقع با شخصیتی به نام هدر داگلاس آکا موندراگون، یک قهرمان تله‌کینتیک که می‌تواند در برنامه ویژه تعطیلات آینده ظاهر شود، ارتباط دارد. پدر هدر توسط تانوس کشته شد و سرانجام روح او به جسد درکس وارد شد.

درکس (3) – نگهبانان کهکشان 1

اگر کسی کار آزاردهنده‌ای انجام داد و من تصمیم بگیرم ستون فقراتش را در بیارم چی؟

بهترین دیالوگ های درکس در دنیای سینمایی مارول
بهترین دیالوگ های درکس در دنیای سینمایی مارول

درکس به عنوان بخشی از فرهنگ خود، رابطه متفاوتی با خشونت (خشن ترین سکانس های تاریخ سینما) و خونریزی نسبت به شخصیت‌هایی مانند استارلرد یا سپاه نوا زاندار دارد. به نظر می‌رسد جنگیدن برای او زبان دوم است و بنابراین اولین غریزه او حل تقریباً هر مشکلی با خشونت می‌باشد. در حالی که سپاه نوا به استارلرد در مورد اعضای تیمش به او هشدار می‌دهد، او فقط به طور جدی می‌پرسد که آیا اجازه دارد این کار را انجام دهد؟

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین دیالوگ های درکس در دنیای سینمایی مارول سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *