بهترین کمیک های انتقام جویان ؛ مهم‌ترین کتاب های اونجرز در تاریخ مارول

انتقام جویان قدیمی‌ترین و مهم‌ترین گروه ابرقهرمانی مارول است. با فیگار همراه باشید تا بهترین کمیک های را به شما معرفی کنیم.

ابرقهرمانان به تنهایی باعث رشد صنعت کمیک بوک در جهان شدند. اما زمانی که چند ابرقهرمان با همکاری یکدیگر یک گروه را ایجاد کنند، جذابیت آن‌ها می‌تواند تا چندین برابر رشد کرده و داستان‌های آن‌ها را هیجان انگیزتر کند.

بهترین کمیک های انتقام جویان

مهم‌ترین کتاب های اونجرز در تاریخ مارول

شما می‌توانید فهرست بهترین کمیک های انتقام جویان را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

بهترین کمیک های انتقام جویان
بهترین کمیک های انتقام جویان

اغلب ابرقهرمانان زمانی با یکدیگر همکاری می‌کنند که با تهدیدی بزرگتر از توان خودشان مواجه شوند. انتقام جویان نیز برای اولین بار پس از حمله لوکی به زمین تشکیل شدند. اما همانطور که احتمالاً می‌دانید،‌ این تنها آغاز ماجرا بود و انتقام جویان تا همین امروز بزرگ‌ترین و مهم‌ترین گروه ابرقهرمانی در کمیک‌های مارول است.


شاید گروه‌های چون چهار شگفت‌انگیز و مردان ایکس اعضای نسبتاً مشخصی داشته‌ باشند، اما انتقام جویان به نحوی است که در کنار اعضای اصلی، ابرقهرمانان زیادی در بازه‌های زمانی مختلف به آن‌ها می‌پیوندند. اگر شما نیز به انتقام جویان علاقه دارید، می‌توانید تا انتهای این نوشتار با فیگار همراه باشید تا به برخی از بهترین کمیک های اونجرز بپردازیم.

Avengers Disassembled

بهترین کمیک های انتقام جویان
بهترین کمیک های انتقام جویان, خرید کتاب کمیک انتقام جویان

بدون شک کمیک Avengers Disassembled یکی از غم‌انگیزترین و بهترین کمیک بوک های انتقام جویان است. در این کمیک، اعضای زیادی از انتقام جویان از جمله مرد مورچه‌ای، ویژن و مرد مورچه‌ای در نبرد با کری‌ها کشته شدند. اما اتفاق شوکه کننده کمیک Avengers Disassembled در پایان آن بود.

در پایان کمیک Avengers Disassembled مشخص شد که کری‌ها هیچوقت به زمین حمله نکردند. بلکه تمام این اتفاقات، توسط اسکارلت ویچ انجام شده بود. واندا که به تازگی از وجود نداشتن فرزندانش با خبر شده بود، از شدت خشم افراد زیادی را کشت. او حتی آگاتا هارکنس را نیز به قتل رساند. همچنین این رویداد منجر به ایجاد یکی از بهترین کمیک های اسکارلت ویچ، به نام خاندان ام شد.

بیشتر بخوانید:

Attack on Avengers

بهترین کمیک های انتقام جویان
بهترین کمیک های انتقام جویان, کتاب های اونجرز

شاید نتوانیم کمیک حمله به انتقام جویان را بهترین کمیک انتقام جویان محسوب کنیم، اما بدون شک این کمیک یکی از بهترین‌ها و متفاوت‌ترین‌ها برای طرفداران مانگا است. اگر شما پرفروش ترین مانگا های تاریخ را خوانده‌اید و اکنون به دنبال چیزی جدید و متفاوت هستید، کمیک حمله به انتقام جویان بهترین گزینه برای شما است.

همانطور که از نام کمیک حمله به انتقام جویان پیدا است، این کمیک یک کراس اور میان دنیای مارول و دنیای حمله به تایتان است. این بار انتقام جویان باید با تایتان‌های غول آسای ژاپن بجنگند. مرد عنکبوتی با دو تایتان کوچک درگیر می‌شود و در همین حال، هاکای، بیوه سیاه و کاپیتان آمریکا درحال مبارزه با یک تایتان زرهی هستند. از سوی دیگر نیز مرد آهنی به همراه هالک، درحال درگیری با یک تایتان ماده هستند. اگر به طور همزمان به دنیای مارول و مانگاهای ژاپنی علاقه دارید، پیشنهاد می‌شود که به خرید کتاب کمیک انتقام جویان و تایتان‌ها بپردازید.

بیشتر بخوانید:

The Infinity Gauntlet

بهترین کمیک های انتقام جویان
بهترین کمیک های انتقام جویان, کتاب های اونجرز

احتمالاً اگر در اینترنت به دنبال دانلود کمیک انتقام جویان جنگ بی نهایت باشید، متوجه می‌شوید که کمیکی با این نام وجود ندارد. درواقع فیلم تحسین شده انتقام جویان: جنگ بی‌نهایت، براساس کمیک بوکی به نام دستکش ابدیت اقتباس شده است. پس بهتر است تا به جای دانلود کمیک انتقام جویان جنگ بی نهایت به دنبال کمیک دستکش ابدیت باشید که جزو بهترین کمیک های Avengers نیز محسوب می‌شود.

داستان این کمیک با تانوس آغاز می‌شود. او که به تازگی از مرگ بازگشته است، به ماموریتی جدید می‌رود تا بتواند دل بانوی مرگ را به دست بیاورد. این‌ بار او با استفاده از سنگ‌های ابدیت، نیمی از جهان و نیمی از ابرقهرمانان جهان را نابود می‌کند. اکنون نوبت ابرقهرمانان است تا راهی برای بازگرداندن افراد کشته شده یافته و با تانوس مقابله کنند. دستکش ابدیت یکی از بهترین کمیک بوک های انتقام جویان است که طرفداران دنیای سینمایی مارول نیز از آن لذت خواهند برد.

بیشتر بخوانید:

Avengers The final Host

بهترین کمیک های انتقام جویان
بهترین کمیک های انتقام جویان

کمیک انتقام جویان آخرین میزبان در مقطعی مهم‌ترین داستان انتقام جویان را داشت که تاثیر زیادی بر آینده کمیک‌های مارول گذاشت. داستان این کمیک با سقوط جسد چند سلستیال مرده بر زمین و سپس حمله دیگر سلستیال‌ها آغاز می‌شود. پس کار انتقام جویان آغاز شده و باید باری دیگر زمین را نجات دهند.

در کمیک انتقام جویان آخرین میزبان اعضای جدیدی به گروه انتقام جویان ملحق می‌شوند که اهمیت زیادی در داستان دارند. به طور کلی اگر به داستانی جدید از انتقام جویان نیاز دارید، احتمالاً کمیک انتقام جویان آخرین میزبان بهترین بهترین کمیک انتقام جویان برای شما خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

The Kree-Skrull War

بهترین کمیک های انتقام جویان
بهترین کمیک های انتقام جویان, خرید کتاب کمیک انتقام جویان

نژاد کری‌ها و اسکرول‌ها بیش از یک میلیون سال است که در جنگ با یکدیگر هستند. در طی این سال‌ها، جنگ کری اسکرول پای خود را به بهترین کمیک بوک های اونجرز نیز باز کرده است. در این کمیک، نژاد کری تصمیم گرفت تا یکی از بهترین مامورانش را به عنوان جاسوس به زمین بفرستد. اما این جاسوس، همان کاپیتان مارول بود و تصمیم گرفت تا روی زمین بماند و به زمین وفادار شود.

این رویداد اهمیت زیادی در داستان انتقام جویان داشته و برای اولین بار این گروه را به سطح کیهانی می‌رساند که تاکنون تجربه نکرده بود. هنگامی که انتقام جویان وارد جنگ کری اسکرول می‌شوند، مجبورند تا با هر دو گروه بجنگند تا سیاره خودشان  را نجات دهند.

بیشتر بخوانید:

Civil War

بهترین کمیک های انتقام جویان
بهترین کمیک های انتقام جویان, کتاب های اونجرز

کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی یکی از بهترین فیلم‌های دنیای سینمایی مارول (بهترین فیلم های مارول 2022) محسوب می‌شود. اما باید بدانید که این فیلم، اقتباسی از کمیکی با نام Civil War و یا جنگ داخلی بوده است که جزو بهترین کمیک های Avengers محسوب می‌شود.

داستان این کمیک، در رابطه با قانون جدیدی است که در ایالات متحده تصویب شده است. این قانون جدید، نحوه فعالیت ابرقهرمانان را پوشش می‌دهد و باعث می‌شود تا ابرقهرمانان این اجازه را نداشته باشند تا سر از خود دست به اقدامی بزنند. انتقام جویان و یا هر ابرقهرمان دیگری، تنها می‌تواند بنا به دستورات دولت به فعالیت خود ادامه دهند و در غیر این صورت، مجرم شناخته می‌شوند.

در همین حین، گروهی از ابرقهرمانان به رهبری کاپیتان آمریکا با این قانون مخالفت می‌کنند. افراد موافق نیز در گروه مرد آهنی قرار گرفته و تلاش می‌کنند تا کاپیتان آمریکا را شکست دهند. در حینی که این دو گروه درحال مبارزه هستند، گروه مردان ایکس نیز وجود دارد که بی‌طرف است و باید برای اقدامات خود تصمیم بگیرد. تمام این موارد جنگ داخلی را تبدیل به یکی از بهترین کمیک های انتقام جویان می‌کند که اهمیت بسیار بالایی در داستان‌های مارول دارد.

بیشتر بخوانید:

The Kang Dynasty

بهترین کمیک های انتقام جویان
بهترین کمیک های انتقام جویان, بهترین کمیک بوک های اونجرز

به نظر می‌رسد که یکی از مهم‌ترین شرورهای آینده دنیای سینمایی مارول، کنگ فاتح باشد. اما باید بدانید که این شخصیت‌ پیش‌تر موفق به فتح زمین در بهترین کمیک بوک های انتقام جویان شده است. در این سری کمیک، کنگ به زمین حجوم آورد و اولین فردی بود که به صورت کاملاً موفق، زمین را تصرف کرد.

کنگ چندین شرور از زمین را قانع کرد که به او کمک کنند و به آن‌ها قول داد که اجازه می‌دهد به سرزمین‌هایشان حکومت، و از مردمشان دفاع کنند. این کمیک بسیار به یاد ماندنی است زیرا که ثابت می‌کند کنگ تا چه حد قدرتمند است و می‌تواند به سادگی زمین را شکست دهد.

بیشتر بخوانید:

Avengers Forever

بهترین کمیک های انتقام جویان
بهترین کمیک های انتقام جویان, بهترین کمیک بوک های اونجرز

Avengers Forever یک مجموعه 12 قسمتی در سال 1998 است که با خلاقیت بیسار زیاد، موفق شد تا در لیست بهترین کمیک های انتقام جویان قرار گیرد. ریک جونز مردی است که در این کمیک بوک با سفر در زمان، اعضای انتقام جویان را از زمان‌های مختلف جمع آوری کرده و متقاعد می‌کند تا با او همکاری کنند.

این یکی از بهترین رویدادهای انتقام جویان است که تا به حال نوشته شده زیرا درواقع به بهترین کمیک های اونجرز در 30 سال گذشته اشاره می‌کند. همچنین اگر به دنبال دانلود کمیک انتقام جویان پایان بازی باشید، این کمیک می‌تواند گزینه مناسبی براش شما باشد. درواقع فیلم انتقام جویان: پایان بازی از این کمیک الهام گرفته و شما می‌توانید به دانلود کمیک انتقام جویان پایان بازی بپردازید.

بیشتر بخوانید:

Avengers: Under Siege

بهترین کمیک های انتقام جویان
بهترین کمیک های انتقام جویان, بهترین کمیک های Avengers

به ندرت پیش می‌آید که ابرشرورهای معمولی بتوانند انتقام جویان را شکست دهند. با این حال، این اتفاق در یکی از بهترین کمیک های اونجرز رخ داد. معموعه Avengers: Under Siege را عده زیادی یکی از بهترین کمیک های مارول تاریخ محسوب می‌کنند. ابرشروران این رویداد، گروه اربابان شرارت بودند که توسط بارون زیمو رهبری می‌شدند.

این رویداد یکی از تکان‌ دهنده‌ترین و بهترین کمیک های انتقام جویان را ایجاد کرد. در این داستان انتقام جویان ارابابان شرارت بدون هیچ اخطاری به ابرقهرمانان در عمارت انتقام جویان حمله کردند و تمام آن‌‌ها را شکست دادند. سپس آن‌ها تمام ابرقهرمانان را به غیر از واسپ اسیر کردند و حتی هرکول را به کما بردند. این یکی از بهترین کمیک های انتقام جویان است زیرا ابرقهرمانان در بدترین شرایط ممکن قرار دارند و این بار باید به هر نحوی که می‌توانند با ابرشرورها مقابله کنند و در غیر این صورت، تمام آن‌ها شکست می‌خورند.

بیشتر بخوانید:

The Korvac Saga

بهترین کمیک های انتقام جویان
بهترین کمیک های انتقام جویان, بهترین کمیک انتقام جویان

به سادگی می‌توانیم رویداد The Korvac Saga را در رتبه اول لیست بهترین کمیک های انتقام جویان قرار دهیم. این کمیک باعث شد تا انتقام جویان با یک نیروی کیهانی بسیار قدرتمند به نام مایکل کورواک مبارزه کنند. این مرد چیزی جز ایجاد دنیای اتوپیایی روی زمین نمی‌خواست تا همه در صلح و خوشی زندگی کنند.

با این حال، ایجاد چنین دنیای روی زمین، به قیمت نابودی قدرت اختیار تمام می‌شد. پس انتقام جویان جلوی او ایستادند اما در کمال نا باوری، مایکل کورواک تمام انتقام جویان را کشت و موفق شد. در نهایت این خود کورواک بود که متوجه شد چه کاری انجام داده است و پیش از ترک داوطلبانه زمین، انتقام جویان را بازگرداند. این کار او نشان داد که حتی قوی‌ترین ابرقهرمانان زمین نیز نمی‌توانند بر همه تهدیدات غلبه کنند و حتی آن‌ها نیز آسیب‌پذیر هستند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین کمیک های انتقام جویان سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

پرسش های متداول در رابطه با بهترین کمیک های انتقام جویان

رهبر انتقام جویان کیست؟

تاکنون افراد زیادی مقام رهبری انتقام جویان را داشته‌اند. اما می‌توانیم به کاپیتان آمریکا و مرد آهنی به عنوان دو مورد از مهم‌ترین آن‌ها اشاره کنیم.

سرانجام کمیک Avengers Disassembled چه شد؟

در پایان کمیک Avengers Disassembled، واندا با نابودی بخشی از انتقام جویان، رویداد مهم House of M را ایجاد کرد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *