نامه دختر افغان برای آنجلینا جولی ؛ پیوستن آنجلینا جولی به اینستاگرام

نامه دختر افغان برای آنجلینا جولی. در ادامه با فیگار باشید تا ببینیم اوضاع از چه قرار است و کاربران بعد از پیوستن آنجلینا جولی به اینستاگرام چه می‌گویند.

آنجلینا جولی در این باره نوشته است: این نامه ایست که از طرف یک دختر نوجوان در افغانستان، برایم فرستاده شده است. هم‌اکنون مردم افغانستان دارند توان خود برای برقراری ارتباط در شبکه های اجتماعی و بیان آزادانه خودشان را از دست می‌دهند. پس من به اینستاگرام آمده‌ام تا داستان های آنها و همچنین صدای آن دسته از مردم جهان که برای حقوق اولیه انسانی‌شان مبارزه میکنند را به اشتراک بگذارم…

نامه دختر افغان برای آنجلینا جولی

صفحه اینستاگرام آنجلینا جولی
صفحه اینستاگرام آنجلینا جولی

آنجلینا جولی، ستاره ۴۶ ساله هالیوود که تاکنون هیچ صفحه ای در شبکه‌های اجتماعی نداشت، دقایقی پیش با ایجاد حساب کاربری در اینستاگرام و انتشار اولین پستش که نامه‌ای از یک دختر افغان بود به اینستاگرام پیوست.

در ادامه نوشته قبلی آنجلینا جولی وی گفته:

من دو هفته قبل از ۱۱ سپتامبر در مرز افغانستان بودم و در آنجا با پناهندگان افغانستانی که از دست طالبان فرار کرده بودند آشنا شدم. این داستان مربوط به بیست سال پیش است.

در ادامه وی با دیدن بلاتکلیفی مردم افغانستان اینطور می‌گوید:

دیدن آوارگان افغانستانی که ترس و بلاتکلیفی تمام کشورشان را فراگرفته بود، بسیار ناراحتم کرد. درک کردن خرج این همه پول و ریختن خون مردم برای رسیدن به این هدفی که طالبان دارد برایم غیر ممکن بود.

نامه ای از دختر افغان برای آنجلینا جولی در صفحه رسمی اینستاگرام آنجلینا جولی منتشر شد
نامه دختر افغان برای آنجلینا جولی

آنجلینا جولی بعد از پیوستن به اینستاگرام در رابطه با برخورد با مهاجران افغان نوشته:

دهه‌ها تماشای نحوه برخورد با مهاجران افغان که تعدادی از آن‌ها از تواناترین مردم جهان هستند آزاردهنده است. دانستن اینکه اگر آن‌ها امکانات و احترام داشتند، چه کارها که نمی‌توانستند برای خودشان بکنند و دیدن دخترانی که نه تنها حق تحصیل کردن می‌خواستند، بلکه برای آن‌ مبارزه می‌کنند. من مانند دیگر کمیته‌های جهان رویگردان نخواهم شد و همچنان به دنبال راه‌های کمک خواهم بود، امیدوارم که به من بپیوندید…

واکنش کاربران

درادامه با فیگار و نوشتار نامه دختر افغان برای آنجلینا جولی با ما باشید تا ببینیم برخی از کاربران در رابطه با پیوستن آنجلینا جولی به اینستاگرام چه می‌گویند.

نامه دختر افغان برای آنجلینا جولی
آنجلینا جولی برای انتشار نامه ی یک دختر افغان به اینستاگرام پیوست

نازنین:

آنجلینا جولی برای انتشار نامه ی یک دختر افغان به اینستاگرام پیوست

امیرصدرا کاربری دیگر از کمبود واکسن با او حرف می‌زنند:

به انجلینا بگید برا ماعم واکسن بخره داریم میمیریم?

و علیرضا در کامنتی دیگر از محبوبیت او و کیانو می‌گوید:

الکی نیست این و کیانو ریوز اینفد محبوبن

در انتها نوشتار آنجلینا جولی برای انتشار نامه ی یک دختر افغان به اینستاگرام پیوست را با کامنتی از کاربری بنام هلن تمام می‌کنیم:

هیچ کاری نمیکنی میگن آدم فروشه. کمک که میکنی فکرمیکنن آدم فیک ای و همش فیلمه.

بیشتر بخوانید:

اگر نظری در خصوص پیوستن آنجلینا جولی به اینستاگرام برای جمایت از افغان ها دارید حتما ما را در بخش کامنت فیگار آگاه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *