تکذیب دیوید شویمر در مورد ارتباط نزدیکش با جنیفر انیستون

تکذیب دیوید شویمر در مورد ارتباط نزدیکش با جنیفر انیستون. در ادامه با فیگار باشید تا سر از ماجرای این دو بازیگر سرشناس دربیاوریم.

پس از دورهمی Friends، گویا شعله ای دوباره فروزان شد. این زوج در برنامه اعتراف کردند که هر دو با یکدیگر درگیر شده بودند اما هرگز کاری در این مورد انجام ندادند زیرا یکی از آنها همیشه در رابطه بود. پس از دیدار مجدد، بازیگران برای شام با هم بیرون رفتند، در خانه جنیفر رفت و آمد کردند و دوباره در شبکه های اجتماعی گپ زدند.

با این حال ، نماینده دیوید این موضوع را رد کرده و همچنین گفته است که آنها زمان زیادی را با هم سپری نکرده اند. اگرچه بیانیه رسمی منتشر نشده است، اما منیجر این بازیگر سرشناس شایعات را درست نمی‌داند.

تکذیب دیوید شویمر در مورد ارتباط نزدیکش با جنیفر انیستون

تکذیب دیوید شویمر در مورد ارتباط نزدیکش با جنیفر انیستون
تکذیب دیوید شویمر در مورد ارتباط نزدیکش با جنیفر انیستون

بسیاری از طرفداران از شنیدن اعتراف هر دو بازیگر در مقابل همدیگر در حین قسمت تجدید دیدار دوستان شوکه شدند. با این حال، بسیاری دیگر برایشان این مسائل بحث برانگیز نبوده، زیرا ارتباط آنها در هنگام به تصویر کشیدن راس و راشل غیرقابل انکار بود.

دیوید می‌گوید:

فصل اول من علاقه زیادی به جن داشتم. و من فکر میکنم هر دوی ما، در مقطعی، به شدت به هم از هر لحاظی فشار می‌آوردیم، اما مانند این بود که دو کشتی در حال عبور بودند زیرا یکی از ما همیشه در رابطه بوده و ما هرگز از این مرز عبور نکردیم. ما به آن احترام گذاشتیم.

وقتی در مورد رابطه آنها در مصاحبه با هاوارد استرن سوال شد، جنیفر گفت:

ما با هم رابطه داشتیم، اما همیشه در زمان نامناسب. زیبایی آن این بود که هر احساسی که داشتیم به معنای واقعی کلمه همه چیز را به راس و ریچل هدایت می‌کردیم و من فکر میکنم شاید به همین دلیل است که حس خیانت در من ایجاد نمی‌شد.

همانطور که اشاره شد، دیوید شویمر شایعه برقراری رابطه نزدیک‌ با جنیفر انیستون همبازی‌اش در سریال دوستان (Friends) را تکذیب کرد. اخیراً گزارش شده بود که این دو بازیگر در منزل انیستون در لس‌آنجلس وقت می‌گذرانند. این گزارش‌ها در حالی منتشر شده که ویژه برنامه دیدار مجدد عوامل سریال «دوستان» (Friends: The Reunion) در ماه ژوئن شایعه رابطه رمانتیک آن‌ها را تقویت کرده بود.

مجله کلوسر به نقل از یکی از منابع نزدیک به این دو بازیگر می‌نویسد:

پس از ویژه برنامه، روشن شد که مرور خاطرات گذشته احساسات هر دوی آن‌ها را به قلیان انداخته و علاقه‌ دو طرفه‌ای که همیشه باید آن را دفن می‌کرده‌اند همچنان زنده است.

در ویژه برنامه‌ای که از شبکه اچ‌بی‌او مکس پخش شد، شویمر هم گفته بود که در فصل‌های ابتدایی سریال در دهه ۱۹۹۰ «علاقه زیادی» به انیستون داشته است. بازیگر نقش «راس» توضیح داد که هیچ‌گاه فرصت با هم بودن نداشته‌اند چون همیشه یکی از آن‌‌ها در رابطه دیگری بوده است.

در بخش دیگری از گزارش «کلوسر» آمده است:

آن‌ها در خانه جنیفر با هم وقت می‌گذرانند، جایی که او شب‌ها شام می‌پزد و از با هم بودن لذت می‌برند، می‌گویند و می‌خندند.

انیستون اخیراً در مصاحبه با مجله «این‌استایل» گفته بود که شویمر پس از پایان فیلمبرداری ویژه برنامه به همراه دخترش به او سر زده و اضافه می‌کند که همبازی سابقش «واقعاً به اینکه ما هرچه بیشتر یکدیگر را ملاقات کنیم متعهد است.» در همین مصاحبه انیستون فاش کرد که با آن دسته از دوستانش که اعتقادی به واکسن ندارند قطع رابطه کرده است.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار تکذیب دیوید شویمر در مورد ارتباط نزدیکش با جنیفر انیستون سپاس‌گزار هستیم. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *