تریلر فیلم Prisoners of the Ghostland 2021 ؛ کیج بعد از خوک

فیلم زندانیان سرزمین ارواح ۲۶ شهریور ماه ۱۴۰۰ توسط آر‌ال‌جی‌ای فیلمز پخش خواهد شد. با تریلر فیلم Prisoners of the Ghostland 2021 همراه فیگار باشید.
فیلم خوک با بازی نیکولاس کیج که در سال 2021 مورد تحسین قرار گرفت و این تحسین گویا تا پاییز با فیلم زندانیان سرزمین ارواح ادامه پیدا می‌کند، که اولین تریلر جدید را منتشر کرده است.

مطمئناً طرفداران کیج به دنبال پول خود خواهند بود. آخرین فیلم از نویسنده خرابکار و دوست داشتنی ژاپنی سیون سونو ، زندانیان سرزمین ارواح، کیج را به عنوان یک سارق بانکی بدنام معرفی میکند که توسط یک جنگ سالار ثروتمند به خدمت گرفته شده است تا در ازای آزادی وی، نوه مفقود شده خود را پیدا کند. این فیلم در جشنواره فیلم ساندنس در اوایل سال جاری به نمایش درآمد.

تریلر فیلم Prisoners of the Ghostland 2021

کیج بعد از خوک

تریلر فیلم Prisoners of the Ghostland 2021
فیلم Prisoners of the Ghostland 2021

این فیلم یک وسترن سوکیاکی است که نیکلاس کیج را به عنوان یک جنایتکار در مأموریت نجات یک دختر فراری از یک زمین بایر پسا آخرالزمانی قبل از انفجار بمب به تصویر می‌کشد.

زندانیان سرزمین ارواح با هیجان تماشای دو هنرمند کاملاً مستقل قرار است کارساز شود و دل همه طرفداران کیج را ببرد. حتی زمانی که هیچ چیز دیگری در فیلم معنا ندارد، اخلاق بدون تغییر در خلقت خود سرنخی را با وضوح طرح کلی به جا میگذارد. عنوان فیلم نیز همینطور است. به همان اندازه که داستان فیلم در مورد هر چیزی است، در مورد شکستن قید و بندهایی است که دست و پاگیر شما شده‌اند.

علاوه بر کیج به عنوان قهرمان فیلم Prisoners of the Ghostland 2021، یکی از بازیگران بین المللی این ساختار است. زندانیان سرزمین ارواح باید به موفقیت های اخیر کیج در سینما ادامه دهد که او را بعنوان یکی از غیرقابل پیش بینی ترین بازیگران امروزی تقویت کرده است.

کیج امسال جوایز زیادی را برای ایفای نقشش به عنوان شکارچی ترافل اورگونیایی در جستجوی خوک محبوبش در فیلم خوک دریافت میکند. RLJE Films فیلم Prisoners of the Ghostland را در سینماها و در صورت تمایل در 17 سپتامبر اکران میکند.

فیلم Prisoners of the Ghostland 2021

جنایتکار بدنامی برای نجات دختر ربوده شده ای که به طرز مرموزی ناپدید شده است، باید یک نفرین شیطانی را در هم‌بشکند. اولین تریلر رسمی را می‌توانید با کلیک بر روی لینک دانلود تریلر فیلم Prisoners of the Ghostland 2021 ببینید.

لینک دانلود تریلر Prisoners of the Ghostland 2021

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار تریلر فیلم Prisoners of the Ghostland با لینک مستقیم سپاس‌گزار هستیم. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *