رتبه بندی بهترین قسمت های پایانی سریال های مارول از نگاه سایت فیگار

دنیای سینمایی مارول از سال 2021 سریال‌های بسیار زیادی را منتشر کرده است. همراه ما باشید تا به رتبه بندی بهترین قسمت های پایانی سریال های مارول بپردازیم.

دنیای سینمایی مارول با سریا‌های خود موفقیت‌های زیادی کسب کرد و موارد بیشتری در سال 2023 در راه است. یکی از کارهایی که همه سریال‌ها به انجام آن تمایل دارند این است که مردم را در مورد نحوه پایان آن وارد صحبت کنند. استودیوی مارول تمایل دارد شخصیت‌های بزرگ و افشاگری‌های بزرگ را در آخرین قسمت هر مجموعه دیزنی پلاس وارد کند، به همین دلیل است که نیمی از قسمت‌های پایانی بالاترین امتیاز را در سایت IMDb دارند.

در حال حاضر مارول سریال‌های زیادی را در دست ساخت قرار داده است. در بین سریال‌هایی که منتشر شد، همواره قسمت‌های پایانی هیجان انگیزترین آن‌ها بودند. در این نوشتار قصد داریم تا به رتبه بندی بهترین قسمت های پایانی سریال های مارول بپردازیم.

رتبه بندی بهترین قسمت های پایانی سریال های مارول

  • بهترین قسمت های پایانی سریال های MCU

شما می‌توانید فهرست رتبه بندی بهترین قسمت های پایانی سریال های مارول را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

رتبه بندی بهترین قسمت های پایانی سریال های مارول
رتبه بندی بهترین قسمت های پایانی سریال های مارول

مارول در حال حاضر سریال‌های خود را از شبکه دیزنی پلاس منتشر می‌کند و تا به حال در اکثرموارد بازخورد خوبی را به همراه داشته است. این سریال‌ها معمولاً در قسمت آخر خود غافلگیری‌های بسیاری برای طرفداران دارند. تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا به رتبه بندی بهترین قسمت های پایانی سریال های مارول بپردازیم.

8 – هالک مونث : وکیل دادگستری (She-Hulk: Attorney At Law)

رتبه بندی بهترین قسمت های پایانی سریال های مارول
بهترین قسمت های پایانی سریال های MCU

سریل شی هالک به تازگی آخرین قسمت خود را به نمایش گذاشت و در آن دیوار چهارم را به طرز عجیبی شکست. او حتی وارد مارول شد و با نویسندگان و کوین فایگی وارد بحث شد. او از سریال خود ناراضی بود و هر طور که توانست از آن انتقدان کرد و در انتها پایان سریال را به خواست خود تغییر داد.

این یک دو دستگی بین طرفداران ایجاد کرد، بعضی از طرفداران این ایده را دوست داشتند که شی هالک دیوار چهارم را تا حد فوق العاده‌ای نابود کرد و بعضی دیگر به هیچ وجه از این پایان راضی نبودند و این سریال را بدترین اثر مارول نام گذاری کردند. این سریال در بهترین قسمت های پایانی سریال های مارول رتبه دهم را دریافت می‌کند.

7 – خانم مارول (Ms. Marvel)

رتبه بندی بهترین قسمت های پایانی سریال های مارول
رتبه بندی بهترین قسمت های پایانی سریال های MCU

مانند سریال شی هالک، سریال خانوم مارول هم به دلایلی با بمب باران نقد‌های منفی رو به رو شد. در بیشتر موارد، قسمت آخر با استقبال خوبی همراه بود، زیرا داستان فصل را به شکلی رضایت‌بخش به پایان رساند و سریال را به فیلم مارولز مربتط کرد.

این قسمت همچنین با چند صحنه پایانی تقویت شد که طرفداران را بسیار هیجان زده کرد. اولین مورد افشای این بود که کامالا کان یک جهش یافته است و در را برای مردان ایکس در دنیای سینمایی مارول باز نمود. این سریال در کل بد نبود، اما حتی قسمت اخر هم نتوانست خطوط داستانی نا منظم و پیچیده این سریال را به هم مرتبط کند. سریال خانوم مارول در بهترین قسمت های پایانی سریال های Marvel ربته هشتم را دریافت می‌کند.

6 – شاهین و سرباز زمستان (The Falcon And The Winter Soldier)

رتبه بندی بهترین قسمت های پایانی سریال های مارول
بهترین قسمت های پایانی سریال های Marvel

در نهایت، فالکون و سرباز زمستان اهمیت زیادی نداشت زیرا به دنیای سینمایی مارول گسترده‌تر متصل می‌شد، زیرا سریال درباره سم بود که با ایده تبدیل شدن به کاپیتان آمریکا دست و پنجه نرم می‌کرد و باکی برای غلبه بر آسیب‌های گذشته‌اش در حال مبارزه بود. قسمت آخر این سریال تنها کاری که انجام داد این بود که طرفداران را با لباس جدید سم آشنا کرد و داستان را برای تبدیل شدن او به کاپیتان آمریکای آینده هموار ساخت.

با این حال، این کار را در یک فرود حماسی انجام داد، زمانی که سم از شیشه طبقه بیستم عبور کرد و ظاهر جدید خود را در قسمت آخر به نمایش گذاشت. این هیجان‌انگیزترین لحظه در این مجموعه بود و در رتبه بندی بهترین قسمت های پایانی سریال های MCU در جایگاه ششم قرار می‌گیرد.

5 – شوالیه ماه (Moon Knight)

رتبه بندی بهترین قسمت های پایانی سریال های مارول
بهترین قسمت های پایانی سریال های مارول

در نهایت، سریال شوالیه ماه بسیار متفاوت‌تر از کتاب‌های کمیک ظاهر شد و به جای اقتباس از یک تصویر خاص از این شخصیت، این سریال تصویرهای متفاوت بسیاری از تصور نویسندگان از این ابرقهرمان است. این موضوع منجر به نتایج متفاوتی شد و همچنین به این معنی است که خطوط داستانی بسیار زیادی وجود داشت که خدایان و هیولاها می‌توانستند در یک قسمت 40 دقیقه ای به پایان برسانند.

در حالی که نمره 7.9 یک امتیاز کاملاً خوب برای یک قسمت از تلویزیون است، در مقایسه با قسمت‌های دیگر فصل نسبتاً پایین می‌باشد، اما کاملاً ناامیدکننده نیست. با این حال، سریال شوالیه ماه مسلما بهترین نقش اسکار آیزاک است و از آنجایی که این بازیگر کارنامه بسیار بسیار خوبی دارد، این نمایش می‌توانست در دست هر بازیگر دیگری بسیار بد باشد. این سریال در بهترین قسمت های پایانی سریال های MCU ربته پنجم را دربافت می‌کند.

4 – هاکای (Hawkeye)

رتبه بندی بهترین قسمت های پایانی سریال های مارول
رتبه بندی بهترین قسمت های پایانی سریال های مارول

بعد از اولین قسمت سریال هاکای، به نظر می‌رسید این سریال به راحتی ضعیف‌ترین سریال دنیای سینمایی مارول باشد، اما هر هفته بهتر می‌شد. این مورد مخصوصاً زمانی است که سریال به طرز شگفت انگیزی ویلسون فیسک را که وینسنت دونوفریو بازی می‌کرد مجددا به تصویر کشید. این شرور در سریال دردویل حضور داشت و به دلیل بازی فوق العاده دون آفریو به شدت محبوب شد.

همه این‌ها این واقعیت را ثابت کرد که دردویل بخشی از دنیای سینمایی مارول است، که هیجان انگیزترین کاری بود که این سریال در آن مرحله می‌توانست انجام دهد. تنها مشکل قسمت آخر این سریال اتمام کلیشه‌ای شاد و خوشحال فیلم‌های ابرقهرمانی است. شخصیتی که تا انتها فکر می‌کردیم شرور بود به شخصیت خوبی تبدیل می‌شود و به ویلسون فیسک در خارج از دوربین شلیک شد که در مرحله اول یک ضد حال بد برای طرفداران بود.

3 – واندا ویژن (WandaVision)

رتبه بندی بهترین قسمت های پایانی سریال های مارول
رتبه بندی بهترین قسمت های پایانی سریال های مارول

پایانی با عنوان هوشمندانه واندا ویژن شاهد اوج گرفتن زندگی واندا از طریق کمدی‌ دوره‌های مختلف بود و متوجه شد که چه کسی واقعاً در تمام مدت این کار را انجام می‌دهد. از آنجایی که سریال واندا ویژن اولین سریال مارول در دیزنی پلاس بود و قسمت اول آن بسیار پیچیده و مبهم به تصویر کشیده شد، طرفداران موجی از تئوری‌ها را در فضای مجازی مطرح کردند.

تئوری بزرگ این بود که شرور مورد علاقه طرفداران، مفیستو، تمام مدت پشت ماجرای وست ویو ایستاده است، اما این نشان می‌دهد که قسمت آخر چقدر عالی بود که وقتی مفیستو ظاهر نشد، مخاطبان خشمگین نشدند. در عوض، این نبرد بین جادوگران، آگاتا و واندا بود و حال و هوای غافلگیرکننده اما خوشایندی را داشت. قسمت آخر این سریال همچنین طرفداران را برای قسمت دوم دکتر استرنج آماده کرد.

2 – چه می‌شد اگر…؟ (What If)

رتبه بندی بهترین قسمت های پایانی سریال های مارول
رتبه بندی بهترین قسمت های پایانی سریال های مارول

سریال چه می‌شد اگر…؟ یکی از بالاترین امتیازات سایت راتن را در بین تمامی سریال‌های مارول دارد. این سریال به وقایعی در دنیای مارول می‌پرداخت که می‌توانست اتفاق بیوفتد و پیامدهای آن را به تصویر می‌کشید. این سریال در 9 قسمت انواع وقایعی که می‌توانست اتفاق بیوفتد را شرح داد.

در قسمت آخر، مخاطبان بسیار بیشتر از قبل شدند، زیرا واچر دکتر استرنج برتر، ثور، پلنگ سیاه، استار لرد و کاپیتان کارتر را برای نبرد تیمی در برابر اولتران استخدام می‌کند. اگر فیلم انتقام جویان: عصر اولتران بیشتر شبیه قسمت پایانی این سریال بود استقبال بسیار بهتری داشت.

1 – لوکی (Loki)

رتبه بندی بهترین قسمت های پایانی سریال های مارول
رتبه بندی بهترین قسمت های پایانی سریال های مارول

بسیاری موافقند که سریال لوکی بهترین اثر مجموعه دیزنی می‌باشد و جای تعجب نیست که بهترین قسمت پایانی را نیز دارد. سریال لوکی یک مجموعه علمی تخیلی سه‌پهلو بود، نوعی که کمتر پیش می‌اید مانند آن ساخته شود. به خصوص با تصاویر فضایی، موسیقی الکترونیکی وهم‌آور که آن را جذاب‌تر هم می‌کرد.

برخلاف تئوری‌های نادرست طرفداران درباره مفیستو در پشت پرده سریال واندا ویژن، این بار، بینندگان دقیقاً پیش‌بینی کردند که کانگ فاتح، آنتاگونیست اصلی لوکی در تمام مدت بود، اما این باعث نشد که دیدن او هیجان انگیز نباشد. در این قسمت کانگ بی وقفه صحبت می‌کند و تمام وقایع را به لوکی و سیلوی توضیح می‌دهد و تمام سوالات سوالات طرفداران در بین حرف‌هایش پایخ داده می‌شود. این قسمت اکشن زیادی نداشت، اما بسیار هیجان انگیز و فوق العاده بود.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار رتبه بندی بهترین قسمت های پایانی سریال های مارول سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *