بهترین روایت های داستانی در دنیای سینمایی مارول از نگاه سایت فیگار

کمپانی مارول آثاری را تولید کرده است که روایت داستانی بسیار خوبی دارند. همراه ما باشید تا به بهترین روایت های داستانی در دنیای سینمایی مارول بپردازیم.

دنیای سینمایی مارول (20 تا از انیمیشن های برتر مارول 2021 تا 2024 و تمام دوران) تا به حال آثار بسیار زیادی را به طرفداران کمیک ارائه کرده است و توانسته با روایت داستان‌های فوق العاده ابرقهرمانی، توجه هواداران کمیک را به خوب جلب کند. مارول در اکثر موارد سعی می‌کند تا یک داستان متفاوت را به مخاطب ارائه دهد و تا به اینجا در این کار خوب عمل کرده است.

مارول در بعضی از فیلم‌هایش عملکرد بسیار بهترین نسبت به بقیه آن‌ها داشته و با روایت یک داستان بسیار سرگرم کننده و جذاب، توانست بهترین فیلم‌های کمیکی دنیای سینما را تولید کند. داستان پردازی در هر فیلمی بخش مهمی از کار را تشکیل می‌دهد و باعث می‌شود تا فیلم برای مخاطب خسته کننده نباشد. در این نوشتار قصد داریم تا بهترین روایت های داستانی در دنیای سینمایی مارول را به شما معرفی کنیم.

بهترین روایت های داستانی در دنیای سینمایی مارول

  • بهترین روایت های داستانی در MCU

شما می‌توانید فهرست بهترین روایت های داستانی در دنیای سینمایی مارول را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

بهترین روایت های داستانی در دنیای سینمایی مارول
بهترین روایت های داستانی در دنیای سینمایی مارول

همانطور که گفته شد، روایت داستان در هر فیلمی می‌تواند به کیفیت آن صدمه بزند یا آن را بهتر کند. مارول (بهترین فیلم های مارول (Marvel) 2021 تا 2023 از نگاه سایت فیگار) در اکثر فیلم‌هایش داستان پردازی خوبی داشته است، اما در بعضی از آن‌ها فوق العاده عمل کرد. تا انتهای این نوشتار با فیگار همراه باشید تا به بهترین روایت های داستانی در دنیای سینمایی مارول بپردازیم.

انتقام جویان 1

بهترین روایت های داستانی در دنیای سینمایی مارول
بهترین روایت های داستانی در دنیای Marvel

اولین فیلم انتقام جویان (بهترین کارگردان ها برای فیلم انتقام جویان جنگ های پنهان) در سال 2011 به کارگردانی جاس ویدون اکران شد و توانست امتیازات بسیار خوبی را از سوی منتقدین و طرفداران دریافت کند. داستان این فیلم در مورد حمله لوکی، برادر ثور به زمین می‌باشد و سعی دارد بر آنجا حکومت کند، اما نیک فیوری قهرمانانی را از سرتاسر دنیا دور هم جمع می‌کند و سعی در مقابله با او دارد.

انتقام جویان 1 اولین فیلمی است که ابرقهرمانان محبوب دنیای سینمایی مارول را دور هم جمع می‌کند و با روایت یک داستان فوق العاده سیر تکامل ارتباط و هماهنگی آن‌ها را به تصویر می‌کشد. این فیلم جزو بهترین روایت های داستانی در دنیای سینمایی Marvel قرار می‌گیرد.

کاپیتان آمریکا: سرباز زمستان

بهترین روایت های داستانی در دنیای سینمایی مارول
بهترین روایت های داستانی در MCU

کاپیتان امریکا: سرباز زمستان (بهترین کمیک های کاپیتان آمریکا از نگاه سایت فیگار)، دومین فیلم از مجموعه فیلم‌های این شخصیت است که در سال 2014 به کارگردانی برادران روسو اکران شد. این فیلم داستانی در مورد نفوذ هایدرا به درون سازمان‌های معتبر جهانی از جمله شیلد را نمایش می‌دهد و کاپیتان آمریکا مانند همیشه برای مقابله با آن‌ها وارد مبارزه می‌شود.

داستان پردازی فوق العاده این فیلم به راحتی در طول نمایش حس می‌شود و یک فیلم اکشن (بهترین فیلم های اکشن 2022) و کمدی بی‌نظیر را به شما ارائه می‌دهد. کاپیتان آمریکا: سرباز زمستان یک فیلم اکشن با موضوعیت جاسوسی را به تصویر می‌کشد و به بهترین شکل ممکن روند بازگشت دوست صمیمی استیو راجرز، باکی بارنز را نمایش می‌دهد و جزو بهترین روایت های داستانی در دنیای مارول قرار می‌گیرد.

دکتر استرنج 1

بهترین روایت های داستانی در دنیای سینمایی مارول
بهترین روایت های داستانی در دنیای مارول

اولین قسمت انفرادی از شخصیت دکتر استرنج (10 شخصیت که می‌توانند در MCU شاگرد دکتر استرنج شوند از نگاه سایت فیگار) در سال 2016 اکران شد و یکی از موفقیت‌های مارول به شمار می‌رود. دکتر استرنج یکی از تأثیرگذارترین شخصیت‌های کمیک و دنیای سینمایی مارول می‌باشد و طرفداران زیادی دارد. اولین فیلم دکتر استرنج داستان زندگی قبل از ابرقهرمانی او را به تصویر می‌کشد که یک جراح بسیار ماهر است و غرور و تکبر زیادی دارد.

پس از تصادفی که باعث می‌شود او مهارت خود را در عمل جراحی از دست بدهد، به کامارتاج می‌رود و برای درمان دست خود به یادگیری هنرهای عرفانی می‌پردازد. این فیلم به خوبی سرگذشت دکتر استرنج (هر آنچه که از فیلم دکتر استرنج 3 می دانیم) را برای مخاطب شرح می‌دهد و داستان پردازی فوق العاده‌ای دارد. این فیلم یکی از بهترین روایت های داستانی در MCU را دارد.

نگهبانان کهکشان 1

بهترین روایت های داستانی در دنیای سینمایی مارول
بهترین روایت های داستانی در دنیای سینمایی Marvel

نگهبانان کهکشان (شجاع ترین اعضای نگهبانان کهکشان در دنیای سینمایی مارول از نگاه سایت فیگار) یکی از معدود موفقیت‌های مارول است که به آن می‌توان به چشم یک شاهکار نگاه کرد. جیمز گان کارگردان دو قسمت این مجموعه می‌باشد و در حال حاضر قرار است تا قسمت سوم این فرانچایز را در سال‌های آینده به تصویر بکشد.

این مجموعه از داستان پردازی بسیار فوق العاده‌ای بهره می‌برد و توانست در اولین نمایش خود با یک داستان بسیار جذاب، این گروه ابرقهرمانی (بهترین گروه های ابرقهرمانی) را در دل هواداران جای دهد. این فیلم جزو بهترین روایت های داستانی در دنیای Marvel قرار می‌گیرد.

مرد آهنی 1

بهترین روایت های داستانی در دنیای سینمایی مارول
بهترین روایت های داستانی در دنیای سینمایی مارول

مرد آهنی (چه می‌شد اگر مرد آهنی در فیلم پایان بازی زنده می‌ماند) شروع کننده حماسه دنیای سینمایی مارول بود و بار سنگینی را به دوش می‌کشید. این فیلم توانست با شروع فوق العاده خود، دنیای سینمایی مارول را مورد توجه هواداران کمیک قرار دهد. علاوه بر ایفای نقش فوق العاده رابرت داونی جونیور ین فیلم از داستان بسیار جذابی بهره می‌برد. مرد آهنی (بزرگترین تغییرات مرد آهنی در سینما و کمیک بوک از نگاه سایت فیگار) با اولین حضورش در دنیای مارول به یکی از قهرمانان کلیدی برای تشکیل انتقام جویان تبدیل شد.

ثور: رگناروک

بهترین روایت های داستانی در دنیای سینمایی مارول
بهترین روایت های داستانی در دنیای سینمایی مارول

ثور (بهترین دیالوگ های ثور در دنیای سینمایی مارول) رگناروک سومین و بهترین فیلم از مجموعه فیلم‌های ثور (بهترین لباس های ثور از کمیک های مارول) می‌باشد که باعث شد، این شخصیت چندین برابر بیشتر از قبل محبوب شود. کریس همسورث از ابتدا در نقش خدای رعد ایفای نقش می‌کند و در این فیلم به بهترین حالت ممکن خدای رعد را به تصویر می‌کشد. این فیلنم داستان پردازی فوق العاده‌ای دارد و باعث می‌شود تا قدرت واقعی این شخصیت به رخ مخاطب کشیده شود.

مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست

بهترین روایت های داستانی در دنیای سینمایی مارول
بهترین روایت های داستانی در دنیای سینمایی مارول

مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست (بررسی فلسفی و روانشناختی مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست) یکی از پر انتظارترین فیلم‌های دنیای سینمایی مارول می‌باشد که توانست به یکی از پر فروش‌ترین فیلم‌های این کمپانی تبدیل شود. قبل از انتشار این فیلم شایعاتی مربوط به بازگشت توبی مگوایر و اندرو گارفیلد در نقش مرد عنکبوتی منتشر شده بود و هیجان طرفداران را به بالاترین حد خود رساند.

این فیلم نیاز داشت تا یک داستان قانع کننده به طرفداران برای ورود این دو شخصیت بدهد و توانست با موفقیت این کار را انجام دهد. این فیلم یکی از موفق‌ترین فیلم‌های مارول محسوب می‌شود و سومین قسمت از مجموعه‌ فیلم‌های مرد عنکبوتی می‌باشد.

انتقام جویان: جنگ ابدیت

بهترین روایت های داستانی در دنیای سینمایی مارول
بهترین روایت های داستانی در دنیای سینمایی مارول

سومین قسمت از مجموعه انتقام جویان (بهترین کمیک های انتقام جویان) با عنوان جنگ ابدیت در سال 2018 اکران شد و رکورد فروش تمام فیلم‌های مارول را شکست. این فیلم بدون شک شاهکار باور نکردنی مارول بود که توانست بهترین داستان را برای نبرد ابرقهرمانان با شرور فیلم، تانوس، به تصویر بکشد.

این فیلم شخصیت‌های بسیار زیادی را در خود جای داده است و توانسته به هرکدام نقش موثری را در گوشه و کنار فیلم بدهد. از فیلم انتقام جویان: جنگ ابدیت همواره به عنوان بهترین اثر دنیای سینمایی مارول یاد می‌شود.

انتقام جویان: پایان بازی

بهترین روایت های داستانی در دنیای سینمایی مارول
بهترین روایت های داستانی در دنیای سینمایی مارول

انتقام جویان: پایان بازی، چهارمین فیلم مجموعه انتقام جویان و ادامه فیلم قبلی، یعنی انتقام جویان: جنگ ابدیت می‌باشد. این فیلم پر فروش‌ترین فیلم تاریخ است و پس از اکران تمام رکوردها را پشت سر گذاشت.

این فیلم ادامه داستان جنگ ابدیت می‌باشد و یکی از بهترین روایت‌های داستانی را به بینندگان نمایش می‌دهد. این فیلم بزرگ‌ترین پروژه دنیای سینمایی مارول است و یک داستان حماسی بی‌نظیر و هیجان انگیز را به تصویر می‌کشد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین روایت های داستانی در دنیای سینمایی مارول سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *