بهترین شخصیت های انیمه ای از نگاه سایت فیگار [قوی‌ترین، جذاب‌ترین، باهوش‌ترین و شرورترین‌ها]

اگر می‌خواهید با بهترین شخصیت های انیمه ای آشنا شوید حتما تا انتهای این نوشتار جامع با ما بمانید تا با انواع شخصیت‌های محبوب انیمه‌ای شما را آشنا کنیم.

در این مقاله شاید کاراکترهایی باشند که کاملا شرور به تصویر کشیده نشوند، اما به شدت در تغییر دادن دنیایی که روی آن زندگی می‌کنند حائز اهمیت هستند. و تصمیماتشان در طول زیست از آن ها یک شخصیت منفی یا قوی ساخته است.

به این دلیل در مقاله شرورترین شخصیت‌های انیمه ای از جذاب ترین شخصیت های انیمه ای هم استفاده می‌کنیم که همه شخصیت‌هایی که انتخاب شده به نوعی جذابیت خاصی را برای کائنات دارند. کائنات مدام با این اشخاص در رد و بدل‌های جدی و مهم احساسی و حیاتی است.

اگر شخصت مورد علاقه شما داخل لیست نبود ناراحت نشوید و او را در بخش کامنت‌های سایت فیگار برای ما معرفی کنید تا بتوانیم در مقالات بعد از آن‌ها استفاده کنیم تا هر روز به کامل شدن خودمان با کمک شما همراهان ببالیم.

بهترین شخصیت های انیمه ای

جذاب ترین شخصیت های انیمه ای

در ادامه نوشتار به قوی ترین و شرور ترین شخصیت های انیمه ای خواهیم پرداخت و شما همراهان عزیز می‌توانید در لیست زیر در یک نگاه محبوب ترین شخصیت های انیمه ای را ببینید:

قوی ترین شخصیت های انیمه ای

شرور ترین شخصیت های انیمه ای

بهترین شخصیت های انیمه با قدرت تغییر شکل

بهترین شخصیت های انیمه با دست مصنوعی

بهترین شخصیت های قاتل زن در انیمه

دنیای انیمه مملو از شخصیت های جذاب و ماندگار است. اما دراین‌میان برخی از شخصیت ها بیش از دیگران توجه و احترام مخاطبان را به خود جذب می‌کنند. سعی ما در تهیه این مطلب این بود که هم به کاراکترهای معروف و محبوب بپردازیم و هم باتوجه‌به فهرست‌های ذکر شده در برخی از سایت‌ها، بهترین‌ها را انتخاب و در قالب این فهرست معرفی کنیم. ممکن است شخصیت مد نظر شما در این فهرست حضور نداشته باشد یا از نظر رده‌بندی در جایگاه مطلوب قرار نداشته باشد.

قوی ترین شخصیت های انیمه ای

انیمه با پوشش شعاع گسترده‌ای از موضوعات و گونه‌های مختلف و با تکیه بر مصالح داستانی و غیرداستانی، به جایگاه مستحکمی رسیده است و کلی شخصیت خیالی قدرتمند و معرکه هم خلق کرده است. همچون کل‌کل بین هواداران DC و مارول بر سر قوی‌ترین ابرقهرمان‌های تاریخ، در دنیای انیمه هم همیشه بحث‌های زیادی بر سر قوی‌ترین شخصیت‌ها درمی‌گیرد. در ادامه در بخش اول این مقاله شما دوستان علاقه‌مند به انیمه را با قویترین شخصیت انیمه ای آشنا می‌کنیم:

Madara Uchiha (مادارا اوچیها)

قوی ترین و شرور ترین شخصیت های انیمه ای
قوی ترین شخصیت های انیمه ای

مادارا اوچیها رهبر افسانه ای قبیله اوچیها (یکی از چهار قبیله اصیل کونوهاگاکوره است که به خاطر ذات سلحشوری و بهره بردن از شارینگان ، به عنوان قوی‌ترین قبیله از این دهکده مشهور است.) و آنتاگونیست اصلی سری ناروتو است. و قبل از دوباره احیا شدن در اواخر انیمه به عنوان با استعدادترین نینجا در تاریخ شناخته می شد.

مادارا مثل ناروتو با مقدار غیرطبیعی خیلی زیادی چاکراه متولد می‌شود. اگرچه او در وهله اول از نینجوتسو استفاده می‌کند. اما هنوز هم وی یک مبارز فوق العاده است. وقتی این ویژگی را به اثبات رساند که با لشکر چهارم نینجا ها مواجه شد و صدها حریف را فقط با تایجوتسو شکست داد. او همچنین یک استاد شارینگان است و به تمام مهارتهای نینجا ها تسلط دارد.

Naruto Uzumaki (ناروتو اوزوماکی)

Naruto Uzumaki (ناروتو اوزوماکی)
قوی ترین شخصیت های انیمه ای

ناروتو اوزوماکی مدت‌ها مورد تحقیر اطرافیانش بود. به هر حال با بزرگ شدنش تمرکز بیشتری روی آموزش خودش گذاشت. ناروتو بدن میزبان شیطان نه دم را دارا است. قدرت آن شیطان در ابتدا غیر قابل کنترل بود. و ناروتو فقط وقتی بسیار عصبانی می‌شد قادر به استفاده از آن بود.

اما وی با اطمینان کامل قدرت کنترل شیطان درون خود را دارد. وقتی ناراتو قدرت آن شیطان نه دم را با ویژگی حکیمانه خودش ترکیب می‌کند کمتر کسی می‌تواند با او با مقابله کند.

Light Yagami (لایت یاگامی)

Light Yagami (لایت یاگامی) 
قوی ترین شخصیت های انیمه ای

یاگامی شخصیت داستانی و شخصیت اصلی مجموعه مانگا ژاپنی دفتر مرگ است. در واقع او تنها فردی در این لیست است که از خودش هیچ قدرتی ندارد. در واقع قدرت او از یک دفتر مرگ ناشی می‌شود.

دفتر مرگی که توسط شینیگامی ریوک از آن برای گرفتن جان آدم‌ها استفاده می‌شود. بعد از رها کردن دفتر مرگ توسط ریوک، دنیای انسان ها در این دفتر به دست لایت میرسد. قانون اصلی دفتر مرگ ساده است انسانی که نامش در دفتر نوشته شود خواهد مرد.

لایت یک نابغه است و تصمیم می‌گیرد که از دفتر مرگ برای اجرای عدالت استفاده کند. در اصل لایت مهربان است. اما در طول استفاده از دفتر مرگ به موجودی بیرحم تبدیل می‌شود.

Saitama (سایتاما)

Saitama (سایتاما)
قوی ترین شخصیت های انیمه ای

وی قهرمان اصلی مجموعه وان‌پانچ‌من است. در دنیای ابر قهرمان ها سایتاما بسیار بالاتر از بقیه قرار دارد. آنقدر قوی است که قدرتش برای او به یک بحران تبدیل شده است. درواقع وی نمی تواند از قهرمان بودن لذت ببرد.

وقتی هر نبرد با یک مشت برای او خاتمه پیدا می‌کند زندگی برای او کسالت آور می‌شود. به گفته خودش او این قدرت را به واسطه ۱۰۰ بار شنا رفتن، صد بار دراز نشست و 10 کیلومتر دویدن در روز به دست آورده است.

سان گوکو

سان گوکو
قوی ترین شخصیت انیمه ای

گوکو قهرمانی در میان قهرمان ها است. خیلی از لحاظ قدرت افسانه‌ای می‌باشد. او بارها نقشه های شیطانی اربابان شرور را خنثی کرده است. بعد از برگزاری مسابقات متوجه شدیم که گوکو سطحی از قدرت را دارا می‌باشد که حتی می‌تواند با خدایان مقابله کند.

این قضیه وقتی ثابت می‌شود که او بر غریزه ماورایی تسلط پیدا می‌کند. و با آن جیرن را مغلوب میکند. سوره ای که گفته می‌شود تا خدایان از رویارویی با او وحشت دارند.
شاید برای شما سوال باشد که چرا گوکو جایگاه پایین‌تری از جیرن دارد. باید به شما بگوییم که گوکو توانایی فعال کردن غریزه ماورایی را ندارد. ولی در حالت غریزی ماورایی کمتر کسی میتواند جلوی گوکو تحمل بیاورد.

حالت ماورایی به حالتی گفته می‌شود که تمام اعضای بدن به شکل ناخودآگاه از حملات حریف مصون هستند و در مقابل آنها جای خالی می‌دهند و به شکل غریزی به دشمن حمله می‌کنند.

جیرن

جیرن یک فانی است که گفته می‌شود قدرتی دارد که می‌تواند با خدایان هم مبارزه کند. قطب مخالف گوکو است. وی قدرت بسیار بالایی دارد و منبع قدرت را میشود به از دست دادن والدین و استادش در کودکی دانست. جیرن معتقد است که تنها راه رسیدن به عدالت قدرت مطلق است. او زندگی می‌کند تا ثابت کند او قوی ترین مبارز است.

بیرس

بیرس گربه ای نیست که همانطور که می‌خواهید بتوانید او را نوازش کنید. او خدای نابودی دنیای هفتم است. او در ابتدا به عنوان یک آنتاگونیست در این مجموعه بود. اما بعداً وی به یکی از شخصیت‌های اصلی تبدیل شد. مثل اکثر گربه ها او هم تنبل است. اما نباید باعث حواس‌پرتی شما شود. بیرس فوق العاده قدرتمند است و کار او حفظ تعادل در جهان می‌باشد. قویترین حرکت او هاکای نام دارد. هاکای به معنای نابودی است.

ویس

ویس یک فرشته قدرتمند است. وی استاد و معلم هنر های رزمی بیرس است. اما فرشته ها را معمولاً بالاتر از خدایان نمی‌دانیم اما در دنیای دراگن بال اوضاع کمی فرق میکند. ویس قوی ترین موجود دنیای هفتم است. او به قدری قدرتمند است که میتواند با یک انگشت جلوی گوکو را بگیرد. این شخصیت حتی قدرت کنترل زمان را هم دارد.

زنو ساما

زنو ساما
قوی ترین شخصیت انیمه ای

بله این کوچولوی بامزه را که میبینید از قدرتمندترین شخصیت انیمه ها و بهترین شخصیت های انیمه ای است. وی که به عنوان پادشاه همه چیز شناخته می‌شود پادشاه همه و خدای خدایان است. او رفتار کودکانه و با مزه ای دارد.

به گفته بیرس در اصل ۱۸ جهان وجود داشت. اما وقتی زنو ساما روحیه بدخلقی داشت شش جهان را نابود کرد. لازم به ذکر است که نام او می‌تواند ترس بر دل تمامی خدایان بیاندازد. با این حال یکی از معدود شخصیت‌های این لیست است که حتی مبارزه هم نمیکند. وی این قدرت را دارد که با یک چشم به هم زدن تمام جهان را نابود کند.

شرور ترین شخصیت های انیمه ای

چه چیزی یک شخصیت شرور و منفی انیمه را بیادماندنی و منحصربه‌فرد می‌کند؟ پاسخ درست و مشخصی برای پرسش بهترین شخصیت های منفی انیمه کدام هستند، وجود ندارد. گاهی اوقات این شخصیت‌ها شروری خطرناک هستند و به معنای واقعی شیطانی عمل می‌کنند. گاهی اوقات شخصیت انیمه ای منفی کسی است که به سادگی دوست دارید از او متنفر باشید، ولی نمی‌توانید او را یک شرور واقعی بدانید.

لولوش ازر مجموعه کدگیاس

شرور ترین شخصیت های انیمه ای
شرور ترین شخصیت های انیمه ای

لولوش شاهزاده بیریتانیا شخصیت اصلی مجموعه کد گیاس هم هست لولوش فوق الاده باهوش است و انگیزه او در ابتدا انتقام از پدرش است. انگار که پدرش دلیل مرگ مادرش است و باعث شده که لولوش و خواهرش نانالی به منطقه 11 تبعید بشوند.

اما هرچی داستان پیش می‌رود انگیزه های لولوش تغییر میکند. لولوش بعد از اینکه فهمید مادرش کشته نشده است و او و خواهرش فقط رها شده‌اند بی وقفه تلاش کرد که همه را از دست امپراطوری پدرش نجات بدهد تا جایی که حتی جان خودش را هم فدا می‌کند. با اینکه کل دنیا از لولوش به عنوان پادشاه ظالم یاد می‌کنند. اما فقط نزدیک ترین افراد به لولوش می‌دانند که او چقدر کاری فداکارانه و ایثاری برای دست یابی به صلح انجام داده است.

ایتاچی از سری ناروتو

جذاب ترین شخصیت های انیمه ای , شرور ترین شخصیت های انیمه ای , قوی ترین شخصیت های انیمه ای
شرور ترین شخصیت های انیمه ای

ایتاچی برادر بزرگتر ساسکه اوچی است. او به عنوان خائن دهکده برگ فردی که تمام اعضای قبیله خودش را به قتل رسانده به گروه شیطانی آکاتسوکی پیوسته. بعدها او بارها و بارها به ناروتو حمله میکند تا شیطان درون ناروتو را تصاحب کند.

اما در واقع ایتاچی شروری نبود که همه ما تصور می‌کردیم او فقط فردی بود که دارای دلسوزی و فداکاری بی حد و اندازه نسبت به دهکده بود. ایتاچی برای صلح مجبور به کشتن پدر مادر و عشق خودش شد. همه از ایتاچی به عنوان مردی بی رحم و قاتل یاد می‌کنند اما در حقیقت او دلیلی برای صلح و آرامش دهکده یود.

زرف از مجموعه فیری تیل

زرف یکی از دو آنتاگونیست اصلی در سری فیری تیل به شمار می‌آید. اون مردی شیطانی بود که شیاطینی بوجود آورد که بسیاری از افراد بی‌گناه را کشتند و بسیاری از کشور ها را هم نابود کردند. زرف به عنوان قدرتمند ترین و شیطانی ترین جادوگر تاریخ فیری تیل شناخته میشود.

اما زرف به انتخاب خودش شرور نبود پس از کشته شدن خوانواده او توسط اژدها، زرف هرنوع جادویی را امتحان کرد تا ناتسو برادر مرده خودش را احیا کند. ولی در طی آزمایش هایی که انجام میداد او با جاودانگی نفرین شد. علاوه بر او هر کسی که به زرف نزدیک بشود جان خودش را از دست میدهد.

زرف برای کشتن خودش آن شیاطین را خلق کرد، اما هیچکدام از آن‌ها قادر به کشتن زرف نبودند و از آنجایی که او نمی‌توانست بمیرد او و عشقش تبدیل به بازیچه ای برای آکنولوگیا پادشاه اژدها ها می‌شوند.

بنابراین او تصمیم گرفت تا از استاد اول فیری تیل استفاده کند تا دوباره زاده بشود و از جاودانگی خودش و به قدرت رسیدن آکنولوگیا جلوگیری کند. زرف به قدری در زندگی خودش عذاب کشیده که واقعا نمیشود با او همدردی یا دلسوزی نکرد. تنها چیزی که زرف میخواست مرگ خودش بود.

استین مای هیرو آکادمی

محبوب ترین شخصیت های انیمه ها , بهترین شخصیت های منفی انیمه
شرور ترین شخصیت های انیمه ای

از بهترین شخصیت های انیمه ای استین ویلن مشهور دنیای مای هیرو آکادمی است. او 17 هیرو حرفه ای را کشته و بیش از 23 هیرو حرفه ای از جمله برادر تن سن ای دای را فلج کرده. استین بسیار خطرناک است؛ به حدی که میتواند به راحتی به شیگاراکی غلبه کند. وی معتقداست که جهان توسط قهمانان تقلبی که فقط به دنبال قدرت و شهرت هستند لکه دار شده.

تنها قهرمانی که استین به او احترام می‌گذارد آلمایز است و او را تنها قهرمان واقعی می‌داند. او افرادی را هدف قرار می‌دهد که فکر میکنند از قدرت خودشان جهت منافع شخصی استفاده می‌کنند. راه و منش استین باعث شده که بسیاری از مردم طرف لیگ شرارت رو بگیرند و از او میشود به عنوان یکی از بهترین شرور های مای هیرو آکادمی یاد کرد.

ناگاتو از مجموعه ناروتو

جذاب ترین شخصیت های انیمه ای , شرور ترین شخصیت های انیمه ای , قوی ترین شخصیت های انیمه ای
شرورترین شخصیت های انیمه ای

مجموعه ناروتو به عنوان یک سری پر از شخصیت های منفی منحصر به فرد و مشهور است. نام اصلی پین ناگوتو است. او بینان گذار گروه شیطانی آکاتسوکی به همراه یایکو و کنان بود. پین یا ناگاتو تنها مسئول مرگ استاد ناروتو جیرای آ بود.

او بعدها در تلاش برای بدست آوردن قدرت ناروتو باعث تخریب بخش عظیمی از دهکده و کشته شدن بسیاری از مردم شد. قبل از اینکه ماجرای ناگوتو فاش بشود او شیطانی ترین شخصیت در مجموعه به حساب می‌آمد. حتی خبیث تر از اورو چیماهو. وی دقیقا مثل ناروتو بود اما مسیر متفاوتی را دنبال می‌کرد. او تمام تلاشش را کرد و هر روشی که میشد و به درد جهان می‌خورد تا صلح را به جهان بیاورد انجام داد.

لایت ناگامی از مجموعه دث نوت

محبوب ترین شخصیت های انیمه ها , بهترین شخصیت های منفی انیمه
شرورترین شخصیت های انیمه ای

دث نوت انیمه مورد علاقه بسیاری از دوستداران انیمه است. و به عنوان دروازه‌ای به عنوان ورود به دنیای انیمه شناخته می‌شود. لایت ناگامی شخصیت اصلی مجموعه دث نوت است. لایت قاتلی که دنیا را مکانی پوسیده و پر از فساد میپندارد که با کشتار افراد جنایت کار سعی در اصلاح آن دارد. حتی اگر لایت غیر اخلاقی باشد بسیاری از مردم جهان دث نوت او را مثل یک خدا می‌دانند و وی را ستایش می‌کنند.

به دلیل وجود لایت و قتل عام های او جرم و جنایت در دنیا بسیار کاهش پیدا میکند. البته ایده آل های لایت تا اخر انیمه تغییر میکند و لایت به فردی بی رحم که فقط به خودش فکر میکند تبدیل میشود. در واقع می‌شود گفت که قدرت زیاد لایت را کور می‌کند و او را از هدفش که ساخت دنیایی سالم و به دور از فساد است دور می‌کند. شاید یکی از بهترین شخصیت های انیمه ای که طرفدار بسیاری را هم دارد همین شخصیت باشد.

بهترین شخصیت های انیمه با قدرت تغییر شکل

The Pack

بهترین شخصیت های انیمه با قدرت تغییر شکل
شخصیت های معروف انیمه

در ابتدای مقاله بهترین شخصیت های انیمه با قدرت تغییر شکل ، در دنیای دیستوپیایی «باران گرگ»، گله متشکل از کیبا، تسومه، هیگه و توبو، در میان آخرین گرگ‌های باقی‌مانده تصور می‌شوند. این موجودات با توانایی تغییر شکل، این توانایی را دارند که خود را به عنوان انسان مبدل کنند تا از دستگیری فرار کنند و با جامعه ترکیب شوند.

تلاش گروه برای یافتن بهشت عرفانی، یک مدینه فاضله افسانه‌ای که در آن گرگ‌ها می‌توانند در صلح زندگی کنند، به سفری پر از خطرات و آزمایش‌هایی تبدیل می‌شود که قدرت، انعطاف‌پذیری و وفاداری آن‌ها را به یکدیگر آزمایش می‌کند. هر یک از اعضای Pack دارای شخصیت و پیشینه منحصر به فردی است که به پویایی آنها به عنوان یک گروه کمک می‌کند.

کیبا، رهبر آرمانگرا و مصمم، به وجود بهشت ایمان دارد و دیگران را در سفر راهنمایی می‌کند. تسومه، در اعتماد به دیگران مشکل دارد، اما به تدریج اهمیت رفاقت را می‌آموزد. هیج، گذشته‌ای مرموز را پنهان می‌کند، در حالی که توبو، جوان‌ترین و ساده‌لوح‌ترین فرد گروه، یاد می‌گیرد که با کمک خانواده‌اش در سختی‌های دنیا عبور کند.

Tamaki Amajiki

بهترین شخصیت های انیمه با قدرت تغییر شکل
شخصیت های معروف انیمه

تاماکی آماجیکی که با نام Suneater نیز شناخته می‌شود، دانش آموز دبیرستان U.A در مجموعه انیمیشن My Hero Academia است. او این توانایی را دارد که بدن خود را به هر چیزی که خورده است تغییر دهد و به او اجازه دهد تا ویژگی‌ها و توانایی‌های فیزیکی مختلف را به دست آورد. توانایی تغییر شکل تاماکی فقط به حیوانات یا موجودات محدود نمی‌شود، زیرا او همچنین می‌تواند اندام خود را به سلاح یا اشیاء دیگر تبدیل کند.

توانایی تغییر شکل تاماکی نه تنها در جنگ، بلکه در زندگی روزمره نیز مفید است. او می‌تواند غذاهای خاصی بخورد تا توانایی‌های مورد نیاز خود برای یک کار خاص مانند شنا یا کوهنوردی را به دست آورد. توانایی تاماکی همچنین به او اجازه می‌دهد در نبرد خلاق و باهوش باشد، زیرا می‌تواند راه‌های منحصربه‌فرد و غیرمنتظره‌ای برای شکست دادن حریفان خود بیابد.

با این حال، خجالتی بودن و عدم اعتماد به نفس تاماکی اغلب مانع از توانایی او در استفاده کامل از قدرتش می‌شود. تاماکی از طریق حمایت دوستان و مربیان خود یاد می‌گیرد بر ترس‌های خود غلبه کند و به یک قهرمان قدرتمند تبدیل می‌شود.

The Zodiac

بهترین شخصیت های انیمه با قدرت تغییر شکل
شخصیت های معروف انیمه

زودیاک گروهی متشکل از دوازده نفر در مجموعه انیمیشنی سبد میوه‌ها است که وقتی توسط فردی از جنس مخالف در آغوش گرفته می‌شوند، می‌توانند به حیوانات زودیاک چینی تبدیل شوند. اعضای زودیاک نفرین شده‌اند و تغییر شکل آنها غیر ارادی و غیرقابل پیش بینی است. این نفرین باعث شده است که آنها از جامعه بیگانه شوند، زیرا می‌ترسند توسط کسی در آغوش گرفته شوند و شکل واقعی خود را نشان دهند.

اعضای زودیاک شخصیت‌ها و مبارزات منحصر به فردی دارند، اما همه آنها بار نفرین خود را به اشتراک می‌گذارند. دگرگونی‌های آن‌ها فقط فیزیکی نیست، بلکه عاطفی نیز هستند، زیرا آنها در طول داستان درد و آسیب‌های گذشته خود را نیز تجربه می‌کنند. دگرگونی زودیاک استعاره‌ای از مبارزه برای پذیرفته شدن و دوست داشتن برای آنچه هستند است.

Mikitaka Hazekura

بهترین شخصیت های انیمه با قدرت تغییر شکل
Mikitaka Hazekura – JoJo’s Bizarre Adventure

Mikitaka Hazekura یک شخصیت مرموز در مجموعه انیمیشن JoJo’s Bizarre Adventure است که ادعا می‌کند یک بیگانه است. او توانایی تغییر شکل به هر شی یا موجودی را دارد، به شرطی که قبلاً آن را دیده باشد. توانایی میکیتاکا در تغییر شکل فقط به تغییر شکل فیزیکی محدود نمی‌شود، زیرا او همچنین می‌تواند صدا و شخصیت فردی که به آن تبدیل می‌شود را تقلید کند.

توانایی تغییر شکل میکیتاکا فقط ابزاری برای بقا نیست، بلکه راهی برای ارتباط او با مردم است. او از توانایی خود برای تغییر شکل به اشیاء و موجودات مختلف برای سرگرم کردن دیگران استفاده می‌کند. میکیتاکا با وجود منشأ بیگانه‌اش، فردی مهربان و دوستانه است که واقعاً به دیگران اهمیت می‌دهد.

Atsushi Nakajima

بهترین شخصیت های انیمه با قدرت تغییر شکل
Atsushi Nakajima – Bungou Stray Dogs

آتسوشی ناکاجیما شخصیتی در سری انیمیشن Bungou Stray Dogs است که توانایی تبدیل شدن به ببر سفید را دارد. دگرگونی آتسوشی فقط یک تغییر فیزیکی نیست، بلکه یک تغییر احساسی نیز می‌باشد. به عنوان یک یتیم سابق و قربانی آزار  و اذیت، آتسوشی با احساس بی ارزشی و شک به خود دست و پنجه نرم می‌کند. با این حال، تبدیل شدن او به یک ببر قدرتمند و باشکوه به او اجازه می‌دهد تا اعتماد به نفس و هدف خود را پیدا کند.

توانایی آتسوشی نه تنها راهی برای مبارزه با جرم و جنایت و محافظت از دیگران است، بلکه راهی برای کشف ارزش خود نیز می‌باشد. تغییر شکل آتسوشی خالی از مشکل نیست، زیرا این توانایی او به انرژی زیادی نیاز دارد و در صورت از دست دادن کنترل آن می‌تواند خطرناک باشد. با این حال، آتسوشی با کمک دوستان و مربیان خود می‌آموزد که توانایی خود را کنترل کند و از آن در نهایت پتانسیل خود استفاده کند.

Haku

بهترین شخصیت های انیمه با قدرت تغییر شکل
Haku – Spirited Away

در انتهای مقاله بهترین شخصیت های انیمه با قدرت تغییر شکل ، هاکو شخصیتی در فیلم انیمیشن Spirited Away است که می‌تواند به اژدها تبدیل شود. دگرگونی هاکو فقط یک تغییر فیزیکی نیست، بلکه نمادی از قدرت و جایگاه او نیز هست. به عنوان یک روح رودخانه، هاکو دارای قدرت و توانایی‌های جادویی زیادی است که از آنها برای محافظت از شخصیت اصلی چیهیرو در برابر خطر استفاده می‌کند.

توانایی هاکو خالی از نقطه ضعف نیست، زیرا او باید هویت واقعی خود را از انسان‌ها پنهان کند تا از شکار و اسیر شدن جلوگیری کند. با این حال، توانایی هاکو همچنین به او اجازه می‌دهد تا با چیهیرو در سطح عمیق‌تری ارتباط برقرار کند، زیرا هر دوی آنها ارتباطی با دنیای ارواح دارند.

بهترین شخصیت های انیمه با دست مصنوعی

Takuma Fudo

بهترین شخصیت های انیمه با دست مصنوعی
بهترین شخصیت های انیمه با دست مصنوعی

انیمه نسبتا مبهم GetBackers مملو از شخصیت‌های انیمه رنگارنگ اما نادیده گرفته شده است، مانند باکادر گینجی آمانو و دکتر شغال/آکابان. در همین حال، تاکوما فودو، شرور خردسال، دو ویژگی کلیدی دارد: دست راست مصنوعی و توانایی دیدن آینده.

تاکوما مانند یک Sir Nighteye شرور است که آینده نزدیک را برای پیش بینی حرکات حریفان خود می‌بیند. سپس فودو با بازوی مصنوعی مرگبار خود می‌تواند بر دشمنان خود غلبه کند و آنها را از هم بپاشد. بازوی مکانیکی او حتی دارای سه تیغه شبیه به دست ولورین است.

Guts

بهترین شخصیت های انیمه با دست مصنوعی
بهترین شخصیت های انیمه با دست مصنوعی

آنتی هیرو محبوب برسرک، گاتز، چیزهای زیادی را پشت سر گذاشته است. گاتس در طول دوران حرفه‌ای خود به عنوان یک مزدور، زخم‌های عاطفی و جسمی بسیاری از جمله بازو و چشم‌های خود را ایجاد کرد. در اوج ارک عصر طلایی، گریفیث دست خدا و بسیاری از حواریون را احضار کرد که گروه شاهین را از هم جدا کردند.

گاتز و کاسکا جان سالم به در بردند، اما با هزینه‌های زیاد. یک شیطان بازوی چپ گاتس را از آرنج به پایین جدا کرد و گاتس نیز چشم راست خود را از دست داد. اکنون گاتس یک دست چپ مصنوعی فلزی دارد و شامل دو سلاح است، یک کمان پولادی با شلیک سریع و یک توپ کوچک برای نبردهای دور.

Violet Evergarden

بهترین شخصیت های انیمه با دست مصنوعی
بهترین شخصیت های انیمه با دست مصنوعی, بهترین کاراکترهای انیمه با دست مصنوعی

ویولت اورگاردن، قهرمان انیمه خوش لباس، تجربه جنگ را دارد، اما صلح را ترجیح می‌دهد. در انیمه کوتاه Violet Evergarden، این قهرمان کودره به عنوان یک عروسک حافظه خودکار، یک نامه نویس حرفه‌ای که مکاتبات شخصی را برای مشتریان تایپ می‌کند، کار پیدا کرد.

ویولت کارش را جدی می‌گیرد و می‌تواند با دست‌های جدیدش سریع و دقیق تایپ کند. او هر دو دست خود را در جنگ از دست داد و اکنون دست‌های مصنوعی دوقلو فلزی براق و نقره‌ای دارد. دست‌های ویولت اکنون فولادی سرد است، اما قلب او گرمتر از همیشه در این کار می‌باشد.

Captain Buccaneer

بهترین شخصیت های انیمه با دست مصنوعی
بهترین شخصیت های انیمه با دست مصنوعی, بهترین شخصیت های انیمه با دست رباتیک

در انیمه Fullmetal Alchemist: Brotherhood، قهرمان داستان، ادوارد الریک، بازوی راست خودکار خود را به عنوان یادآوری گناه خود می‌دید. او همچنین با بازوی خود به عنوان یک ابزار دفاعی برای محافظت از بیگناهان به جای جنگیدن استفاده می‌کند. این او را از کاپیتان Buccaneer متمایز می‌کند که یک بازوی راست مصنوعی نیز دارد.

Buccaneer یک سرباز سرسخت است که هر سلاحی را برای دفاع از مرز شمالی آمستریس می‌پذیرد. بازوی مصنوعی تنومند او اغلب با سلاح‌هایی مانند یک اره برقی کروکودیل مانند مجهز شده است. او بعداً دستی بزرگ با پنجه‌های تیز به دست آورد که از پنجه خرس الگوبرداری شده بود.

Franky

بهترین شخصیت های انیمه با دست مصنوعی
بهترین شخصیت های انیمه با دست مصنوعی, بهترین شخصیت انیمه با دست مصنوعی

در One Piece (باهوش ترین شخصیت های وان پیس)، شانکس مو قرمز به دلیل نداشتن بازوی جایگزین پس از مصدومیت مورد توجه قرار گرفت. فرانکی کشتی‌ساز، با کمال میل هر قسمتی از بدن خود را جایگزین یا ارتقا می‌دهد. فرانکی همیشه به علم و فناوری علاقه داشت و سال‌هاست که بدن خود را اصلاح می‌کند.

فرانکی بعد از یک نقطه دو بازوی فلزی مصنوعی بزرگ داشت که قدرت او را تقویت می‌کرد. ارتقاء فیزیکی مانند آن به فرانکی اجازه می‌دهد تا آسیب‌های شدید، حتی شلیک‌های توپخانه‌ای یا مین‌های زمینی را تحمل کند. هر بازوی مصنوعی در انیمه نمی‌تواند از تیرهای انفجاری از خود دفاع کند، اما بازوی فرانکی قطعا می‌تواند.

Kyoka Izumi

بهترین شخصیت های قاتل زن در انیمه
Kyoka Izumi (Bungo Stray Dogs)

کیوکا ایزومی، از سگ‌های ولگرد بونگو، یک قاتل ماهر و عضوی از آژانس تفنگداران حرفه‌ای است. توانایی او در کنترل موج صوتی و مهارت او در استفاده از چاقو، او را به یک حریف قابل توجه تبدیل می‌کند. داستان دردناک کیوکا و خواست او برای حفاظت از کسانی که به آنها علاقه دارد، او را به یک شخصیت پیچیده و جذاب تبدیل می‌کند.

او در دوران کودکی به دلیل شرایط خانوادگی بسیار سختی را تجربه کرده و این تجربه‌ها باعث شده که شخصیت او رویایی و پر از امید باشد. با این حال، زندگی در جامعه‌ای پر از خشونت و جنگ، او را به سمت قتل و انتقام می‌کشاند. با این حال، کیوکا همچنان به دنبال یافتن آرامش و خوشبختی در زندگی است و در پیشرفت در مسیری که او را به این هدف نزدیک می‌کند، به هیچ کس مساعدت نمی‌کند. با همه اینها، کیوکا ایزومی به یک قاتل جذاب و پرمهارت تبدیل می‌شود که در دنیای انیمه‌ها محبوبیت فراوان دارد.

Irina Jelavic

بهترین شخصیت های قاتل زن در انیمه
محبوب ترین شخصیت های زن انیمه ای

ایرینا جلاویچ، از Assassination Classroom، یک قاتل حرفه‌ای و معلم سابق کلاس ۳-ای است. مهارت او در استفاده از اسلحه‌های شلیکی و ذهن استراتژیک او، او را به یک حریف قابل توجه تبدیل می‌کند. رابطه پیچیده ایرینا با دانش‌آموزانش و اخلاص او به شغلش، او را به یکی از بهترین قاتلان زن در انیمه تبدیل می‌کند.

Akame

بهترین شخصیت های قاتل زن در انیمه
محبوب ترین شخصیت های زن انیمه ای

آکامه، از آکامه گا کیل، یک قاتل ماهر و عضوی از نایت رید است. مهارت او در استفاده از شمشیر و توانایی او در استفاده از محیط اطراف برای شکست حریفان، او را به یک حریف خطرناک تبدیل می‌کند. داستان دردناک آکامه و اخلاص او به هدفش، او را به یک شخصیت پیچیده و جذاب تبدیل می‌کند.

Yor Forger

در انتهای مقاله بهترین شخصیت های قاتل زن در انیمه ، یور فورجر، از خانواده فورجر در اسپای ایکس خانواده، یک قاتل حرفه‌ای و عضو خانواده فورجر است. مهارت او در استفاده از چاقو و توانایی او در خواندن فک و فریب حریفان، او را به یک حریف بی‌رحم و محکم تبدیل می‌کند. داستان پیچیده خانواده فورجر و رابطه یور با آنها، او را به یک شخصیت پیچیده و جذاب تبدیل می‌کند. شاید این خانم از محبوب ترین شخصیت های زن انیمه ای باشد که باید به آن توجه ویژه‌ای کرد.

Mikasa Ackerman

بهترین شخصیت های زن در انیمه
بهترین شخصیت های زن در انیمه

شخصیتی که بر اساس عشق و فداکاری نوشته شده است، وفاداری میکاسا آکرمن به شخصیت اصلی، ارن، یکی از دلایلی می‌باشد که او محبوب‌ترین شخصیت زن در انیمه حمله به تایتان است. این جنبه‌های شخصیتی او می‌تواند به این معنا باشد که او در حاشیه‌های زیادی قرار می‌گیرد. اما این دور از واقعیت است، زیرا او مبتنی بر ذهنیت قوی و توانایی‌های فیزیکی خود می‌باشد.

گذشته غم‌انگیز و شخصیت رواقی اما دلسوز او نیز خصوصیتی می‌باشد که او را در بین طرفداران انیمه بسیار محبوب کرده است. تعداد زیادی از علاقه‌مندان انیمه، میکاسا آکرمن را به عنوان بهترین شخصیت زن در انیمه می‌شناسند.

Nezuko Kamado

بهترین شخصیت های زن در انیمه
برترین شخصیت های زن در انیمه

بدون شک محبوب‌ترین شخصیت زن انیمه، نقش اصلی زن انیمه Demon Slayer می‌باشد. با وجود تبدیل شدن به یک شیطان، طبیعت بامزه و دلسوز او نسبت به برادرش، تانجیرو، او را به شخصیتی بسیار دوست‌داشتنی تبدیل می‌کند. در حالی که او به اندازه شخصیت‌های اصلی دیگر روی صفحه نمایش قرار نمی‌گیرد، وقتی ظاهر می‌شود، تاثیر زیادی در انیمه می‌گذارد. طرفداران انیمه نزوکو را به عنوان بهترین کاراکتر زن در انیمه می‌شناسند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار قوی ترین و شرور ترین شخصیت های انیمه ای سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


43 thoughts on “بهترین شخصیت های انیمه ای از نگاه سایت فیگار [قوی‌ترین، جذاب‌ترین، باهوش‌ترین و شرورترین‌ها]

    1. لایت رو اوردین چون یه دفترچه مرگ داره درست !
      عزیز دلم آینز خود مرگه ! حکمران مرگه !!اصن خود اسم انیمه ارباب مرگه

      یه امپراتوری داره ! قلعه ای پر از تسلیحات و ارتشی شکست ناپذیر اونوقت لایت با یه دفترچه ساده که حتی برای آینز خطری نداره ( چون خودش یه لرد مرگ یا همون شینیگامیه ) اسمش اومده ؟؟؟؟ عجب

      1. چرا چرت میگی این دوتا که گفتی یک دهم قدرت اینایی که توی لیست هست رو ندارن.لایت فقط با دونستن اسمت تو رو میکشه.زنو با یه بشکن یه کهکشان رو نابودکرد.میفهمی یعنی چی؟ یه کهکشان

  1. خداایش ناروتو؟
    ناروتو کجاش در مقایسه با بقیه قویه؟
    ناروتو که از ساسکه هم ضعیفتره! تازه ساسکه خیلی قوی نیست!
    من دیگه رد دادم…

    1. دادا چرا چرت میگی کدوم اسکلی بهت گفته ناروتو ضعیف تره ساسکست؟
      ناروتو بدون باریون مود هم از مادارا و ساسکه قویتره
      ولی آره ناروتو مادرا جاشون تو این لیست نبود

  2. قوی ترین هارو درست کن
    ۱-سایتاما
    ۲-ریمورو
    ۳-انوس
    ۴-خدا
    ۵انتی اسپیرال
    ۶فیدرنه اسمشو نمدونم
    از این لیست فقط سایتاما بود حتی لیست منم دقیق نیست و تقریبیه ولی اینا جزو ده تای برترن

    1. ده تای برتر؟😂فدرین ک از همشون قوی تره توی ۱۵ تای برتر سایتاما ک تو ۸۰ تای برتر آنوس تو ۲۰ برتر ریمورو تو ۳۴ تای برتر انتی اسپرایل هم تو ۲۵ تای برتر

    2. چی میگی آخه😂
      ۱۰تا برتر کجا بود😂
      سایتاما خودش از بین قویارین تو دنیای انیمه شماره هفتم عه اونوقت داری میگی ۱۰تا برتر |:

  3. ویلن های انیمه هایی مثل شیطان کش ، جوجوتسو کایسن و توکیو ریونجرز …
    یا حتی شخصیت اصلیای همین انیمه ها و اتک آن تایتان …
    اینارم میتونین اضافه کنین :”)

  4. ریمورو سندباد زاموس جورنو جوارنا زاموس زنو آنتی اسپریال گیلگمیش کریتور فدرین هاجون آکوتوسای شینرامانگا آنوس اینا از مولتیورس هم فراتر رفتن اون وقت ناروتو و مادارا؟ لوفی با دنده ۵ ناروتو باریون مود رو میزنه

    1. ارن قویه اما
      حتی توی قدرت سنجی ارن و لیوای
      لیوای بالا تر بود
      ارن نیمه انسان
      ولی لیوای انسان
      لیوای کوو؟
      لیوای قوی ترین کاراکتری بود که من تا حالا دیدم
      ارن ولی بگما عالیه ولی به نظر من لیوای قوی تره

  5. من وان پیس فنم حقیقتا
    و هیچ جوره دلم نمی‌خواد قبول کنم که یکی از لوفی قوی تره
    ولی تو آخرین چپتری که از وان پانچ من خوندم
    سایتاما به معنای واقعی کلمه با یه عطسه نصف مشتری و یکی از قمراشو رو منهدم کرد
    دقت کنید
    یکی از قمر ‌‌های سیاره‌ی مشتری
    و نصف خود سیاره
    با یه عطسه
    فقط یه عطسه که از دستش در رفت
    الان دیگه رسما گیر پنجم لوفی هم جلوش کم میاره

  6. خب میتونم یه لیست با هزار کارکتر بیارم که زنو رو میزنند این چرت میگه شما باور نکنید
    ریمورو ، آنوس ، آنتی اسپیرال ، سندباد ، کریتور ، فیدرین ، گلیگمیش و… البته ضعیف تر از اینا هم میزنندش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *