باهوش ترین شخصیت های وان پیس ؛ باهوش ترین کاراکترهای وان پیس چه کسانی هستند؟

انیمه وان پیس سرشار از شخصیت‌های مختلف است و در میان آنها افراد باهوش زیادی وجود دارد. با فیگار بمانید تا با باهوش ترین شخصیت های وان پیس آشنا شوید.

این مطلب حاوی اسپویل مانگا وان پیس است!

One Piece (پایان وان پیس در چه زمانی خواهد بود؟) به خاطر ساختار جهان و داستان سرایی با جزئیات فوق العاده خود معروف است. کمتر مانگاکایی وجود دارد که بتواند با هنر Eiichiro Oda برابری کند. به عنوان یک سریال شونن، مانگا آن همچنین مملو از چندین شخصیت قدرتمند (قوی ترین یونکو های وان پیس) است که دارای قدرت‌های بسیار جالبی هستند.

باهوش ترین شخصیت های وان پیس

باهوش ترین کاراکترهای وان پیس چه کسانی هستند؟

شما می‌توانید فهرست باهوش ترین شخصیت های وان پیس را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

باهوش ترین شخصیت های وان پیس
باهوش ترین شخصیت های وان پیس

اکثر این شخصیت‌ها برای برتری بر حریفان به توانایی‌های فیزیکی و میوه شیطانی خود تکیه می‌کنند. چنین شخصیت‌هایی هرگز نمی‌توانند توجه طرفداران را به خود جلب کنند، اما گاهی اوقات قدرت بدنی به تنهایی برای پیروزی در یک مبارزه یا رهایی از یک موقعیت دشوار کافی نیست. در چنین مواقعی، هوشمندی یک شخصیت مطرح می‌شود. نیازی به گفتن نیست که در One Piece شخصیت‌های آگاه زیادی وجود دارد، اما همه آنها باهوش نیستند. پس اگر می‌خواهید با باهوش ترین شخصیت وان پیس آشنا شوید، در این نوشتار با ما همراه باشید تا به معرفی باهوش ترین شخصیت های One Piece بپردازیم.

Monkey D. Dragon

باهوش ترین شخصیت های وان پیس
باهوش ترین شخصیت های وان پیس

Monkey D. Dragon که پدر شخصیت اصلی این انیمه، لوفی است، رهبر ارتش انقلاب می‌باشد. او سال‌ها پیش ارتش انقلابی را در تلاش برای سرنگونی حکومت جهانی تأسیس کرد و با موفقیت توانست به چندین کشور کمک کند تا خود را از چنگ دولت جهانی آزاد کنند.

اژدها شخص بسیار باهوشی است زیرا او توانست سازمانی را به قدری قدرتمند ایجاد کند که بتواند با دولت جهانی مخالفت کند. او توانسته است از چنگ آنها دور بماند و اگر برگس ریش سیاه را به پایگاه قبلی او، بالتیگو هدایت نمی‌کرد پایگاه آنها پنهان می‌ماند.

Sengoku

باهوش ترین شخصیت های وان پیس
باهوش ترین شخصیت های وان پیس

سنگوکو یکی از کهنه سربازان نیروی دریایی است و مدت زیادی به آنها خدمت کرد. سال‌ها قبل از خط داستانی One Piece، سنگوکو موفق شد به سمت دریاسالار ناوگان ارتقا یابد، که به او قدرت مطلق بر تفنگداران دریایی داد. سنگوکو به تنهایی توانسته تاثیر بسیار زیادی در خط داستانی این انیمه محبوب بگذارد.

سنگوکو تفنگداران دریایی را به پیروزی بسیار مهمی بر دزدان دریایی ریش سفید هدایت کرد و این بدون برنامه ریزی او ممکن نبود. او دزدان دریایی ریش سفید را فریب داد و حتی دیوارهای ضد زلزله ایجاد کرد تا قدرت ریش سفید را از بین ببرد. سنگوکو با دیدن اینکه دزدان دریایی ریش سفید موفق به مخالفت با دولت جهانی شدند، حتی سعی کرد زمان اعدام Ace را جلو ببرد.

Trafalgar Law

باهوش ترین شخصیت های وان پیس
باهوش ترین شخصیت های وان پیس

ترافالگار لاو کاپیتان دزدان دریایی قلب و یکی از اعضای بدترین نسل است. پس از گذشت زمان، لاو با دزدان دریایی کلاه حصیری متحد شد. هدف اصلی این اتحاد، سرنگونی Donquixote Doflamingo و سپس قدرتمندترین یونکو، کایدو بود. لاو بیشتر به خاطر هوش زیاد خود شناخته شده است.

لاو می‌دانست که دوفلامینگو هدف آسانی نخواهد بود، بنابراین نقشه‌ای درخشان برای اطمینان از سقوط شیچیبوکای همکارش طراحی کرد. او به تخریب کارخانه پانک هازارد کمک کرد و سپس از لوفی در تلاش برای شکست دادن دوفلامینگو حمایت کرد. با رفتن دوفلامینگو، کایدو قادر به خرید میوه‌های شیطان بیشتر برای خدمه خود نبود. این عملاً سقوط امپراتور بزرگ کایدو را آغاز کرد.

Sanji

باهوش ترین شخصیت های وان پیس
باهوش ترین شخصیت های وان پیس

سانجی شخصیت بسیار باهوشی است و حتی می‌توان او را باهوش‌ترین دزد دریایی کلاه حصیری نامید. او یک نابغه در آشپزی (بهترین آشپزها در انیمه های محبوب) است که در مورد انواع مواد غذایی و فواید آنها اطلاعات زیادی دارد. هوش سانجی در مبارزه و بیرون از آن نیز قابل مشاهده است.

در طول قوس آلاباستا، سانجی موفق شد کروکودیل را فریب دهد که به او زمان کافی برای نجات کلاه حصیری‌ها را داد. او ماشین‌آلات Ark Maxim را نابود کرد، سرعت انل را کاهش داد و به لوفی زمان کافی برای تا شکست او را داد. در حالی که همه در Enies Lobby مشغول مبارزه بودند، سانجی با هوشمندی مکانیسم دروازه‌های عدالت را تغییر داد تا دوستانش بتوانند فرار کنند. اینها تنها چند نمونه از هوشمندی سانجی هستند.

Nami

باهوش ترین شخصیت های وان پیس
باهوش ترین شخصیت های وان پیس

به گفته اودا، نامی بالاترین ضریب هوشی را در بین خدمه کلاه حصیری دارد. او بدون شک در نقشه کشی و ناوبری بسیار ماهر است. هر دوی این موارد نیاز به درک بی‌نظیری از باد، دریا و چندین چیز دیگر دارند. با توجه به گفته اودا، نامی یکی از باهوش ترین کاراکترهای وان پیس است.

در مناسبت‌های مختلف، تفکر سریع نامی به خدمه کمک کرده است تا از موقعیت‌های دشوار خارج شوند. در حالی که با لوفی و دوستانش به جزیره کیک سفر می‌کردند، او توانست متوجه شود که Homieها از کارت Vivre بیگ مام می‌ترسیدند. او همچنین از Clima-Tact خود برای خیس کردن بیسکویت‌های کراکر استفاده کرد و آنها را برای خوردن لوفی نرم کرد.

Crocodile

باهوش ترین شخصیت های وان پیس
باهوش ترین شخصیت های وان پیس

کروکودیل آنتاگونیست اصلی آرک آلاباستا بود. او طرحی باورنکردنی برای خلاص شدن از شر نفرتاری کبرا و بقیه خانواده سلطنتی تدوین کرد. کروکودیل Baroque Works را ایجاد کرد و از این سازمان برای ایجاد نارضایتی در میان مردم آلاباستا استفاده کرد. تمام این نقشه کشی‌هایی که سال‌ها طول کشید هوش زیاد او را نشان می‌دهد.

بهترین چیز در مورد نقشه کروکودیل این بود که او حتی مجبور نبود از وضعیت شیچیبوکای خود برای انجام این نقشه استفاده کند. عقل کروکودیل همچنین او را قادر ساخت تا انجمن صنفی صلیب را ایجاد کند. برای مقابله با تهدید تفنگداران دریایی، کروکودیل شروع به گذاشتن جوایز بر سر آنها کرد. او حتی توانست دراکول میهاوک را متقاعد کند تا به او ملحق شود.

Doflamingo

باهوش ترین شخصیت های وان پیس
باهوش ترین شخصیت های وان پیس, باهوش ترین کاراکترهای One Piece

Doflamingo یکی از بزرگترین شخصیت‌های شرور انیمه (تراژیک ترین شرورها در انیمه) است. او با کاریزمای شیطانی خود توانست طرفداران زیادی را به خود جلب کند. پس از بیرون راندن از ماریجوا، دوفلامینگو قول داد که از اژدهایان آسمانی انتقام بگیرد. او با استفاده از اطلاعاتی که از باج گیری آنها به دست آورده بود، موقعیت شیچیبوکای را به دست آورد.

دوفلامینگو با دقت نقشه خود را برای تصرف کشور Dressrosa با استفاده از میوه شیطان خود اجرا کرد. قدرت میوه شیطان او را قادر ساخت تا شاه ریکو و دیگران را کنترل کند تا به مردم عادی که معتقد بودند پادشاه دیوانه شده حمله کنند. برای فریب دادن مردم عادی، دوفلامینگو بر حمله شاه ریکو مداخله کرد و ریکو را از کشتن غیرنظامیان باز داشت. پس از اینکه دوفلامینگو به پادشاهی رسید، از قدرت شکر برای سرکوب مخالفان خود استفاده کرد.

Blackbeard

باهوش ترین شخصیت های وان پیس
باهوش ترین شخصیت های وان پیس, باهوش ترین کاراکترهای وان پیس

بسیاری از مردم بر این باورند که ریش سیاه آخرین حریف لوفی خواهد بود و او نشانه‌های زیادی از شرور نهایی (آیا شنکس شرور اصلی وان پیس است؟) بودن را به نمایش گذاشته است. تاکنون، ریش سیاه هر حرکت خود را با شیوایی برنامه ریزی کرده است، و تلاش خود را برای دور زدن هر گونه مشکل ممکن کرده است. او زمانی که یکی از خدمه دزدان دریایی ریش سفید بود کار خاصی انجام نمی‌داد. اما، به محض اینکه تاچ به Yami Yami no Mi رسید، ریش سیاه هیچ وقتی را برای قتل او و دزدیدن این میوه تلف نکرد.

سپس ریش سیاه به دنبال لوفی رفت تا او را در ازای مکانی در شیچیبوکای به تفنگداران دریایی تحویل دهد. آس تلاش کرد تا نقشه ریش سیاه را از مسیر خارج کند، اما ریش سیاه ثابت کرد که بسیار قدرتمند است. پس از واگذاری آس به تفنگداران دریایی، ریش سیاه به آنچه می‌خواست رسید و از وضعیت جدید خود برای حمله به ایمپل داون و آزادی زندانیان استفاده کرد. همه این موارد ثابت می‌کند که او فردی بسیار باهوش است.

Vinsmoke Judge

باهوش ترین شخصیت های وان پیس
باهوش ترین شخصیت های وان پیس, باهوش ترین شخصیت های One Piece

سال‌ها پیش، Vinsmoke Judge بخشی از MADS، یک گروه علمی غیرقانونی بود. Vegapunk و Judge در حال تحقیق در مورد Lineage Factor بودند که به آنها اجازه می‌داد بفهمند زندگی چگونه ایجاد می‌شود. تنها همکاری او با Vegapunk هوش زیاد او را ثابت می‌کند.

حتی پس از انحلال تیم، جاج به تحقیقات خود ادامه داد و در نهایت موفق شد از Lineage Factor برای ایجاد ابرانسان‌ها و کلون‌ها استفاده کند. جاج همچنین برای خانواده‌اش لباس‌های تهاجمی ایجاد کرد که قدرت جنگی آنها را بسیار بیشتر کرد. همه این کارها بدون هوش او غیرممکن بود. جاج یکی از باهوش ترین کاراکترهای One Piece است.

Vegapunk

باهوش ترین شخصیت های وان پیس
باهوش ترین شخصیت های وان پیس, باهوش ترین شخصیت وان پیس

Vegapunk بدون شک باهوش ترین شخصیت وان پیس است. در حالی که هوش او در بحبوحه نبرد مورد آزمایش قرار نگرفته است، اما می‌توان حدس زد که فردی که حداقل 500 سال جلوتر از هر فرد دیگری در نظر گرفته می‌شود، مشکلی برای استفاده از آن در نبرد نخواهد داشت.

Vegapunk حتی بدن‌های مختلفی برای خود ساخته است تا به او کمک کند تا کار خود را سریعتر انجام دهد و آنها اساساً او را جاودانه می‌کنند. او توانسته است به تکنولوژی‌های برسد که دولت جهانی را بسیار قدرتمندتر از همیشه کرده است.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار باهوش ترین شخصیت های وان پیس سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *