پخش زنده بازی فرانسه و مراکش 22 آذر در جام جهانی 2022 قطر [بدون سانسور]

تیم ملی مراکش با پیروزی مقابل پرتغال و فرانسه با غلبه بر انگلیس به مرحله بعدی راه یافتند. پخش زنده بازی فرانسه و مراکش 22 آذر 1401 را درادامه مطلب ببینید.

زمان بازی مراکش فرانسه به گونه ای برنامه ریزی شده که دو تیم فرصت استراحت کافی بعد از بازی یک چهارم نهایی را داشته باشند.

پخش زنده بازی فرانسه و مراکش 22 آذر 1401

  • پخش زنده بازی فرانسه و مراکش

در پایان زنده بازی فرانسه مراکش، برای کسانی که فرصت تماشای پخش زنده بازی را نداشتند این امکان را فراهم می کند که فوتبال زنده فرانسه و مراکش را آنلاین ببینند. برای تماشای بازی زنده فوتبال فرانسه مراکش، شما می توانید بازی فرانسه و مراکش زنده را در همین صفحه دنبال کنید. در ادامه میتوانید لینک های پخش زنده فوتبال فرانسه و مراکش را مشاهده کنید:

پخش زنده بازی فرانسه مراکش 22 آذر 1401

پخش زنده بازی فرانسه و مراکش 22 آذر 1401

پخش زنده بازی فرانسه مراکش 22 آذر 1401

پخش زنده بازی فرانسه و مراکش 22 آذر 1401

این دیدار در حالی انجام میگیرد که تیم ملی مراکش ، تیم شگفتی ساز بزرگ این تورنمنت ، با پیروزی مقابل پرتغال به نیمه نهایی رسید و فرانسه با غلبه بر انگلیس به مرحله بعدی راه یافت.

با رسیدن فرانسه به نیمه نهایی جام جهانی، شورش‌هایی در این کشور آغاز شد. هزاران هوادار تیم ملی مراکش بلافاصله پس از پایان بازی بین مراکش و پرتغال در خیابان‌های پاریس تجمع کردند و در میان استقرار گسترده نیروهای پلیس، پرچم مراکش را به اهتزاز در آوردند و بوق زدند. امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه قصد دارد این بازی را از نزدیک نگاه کند و به همین خاطر راهی قطر خواهد شد.

پخش زنده بازی فرانسه مراکش

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *