رکورد تاریخی کارت زرد در جام جهانی شکسته شد! [+جزئیات]

رکورد کارت زرد در جام جهانی ؛ اثری ماندگار از متئو لاهوز، 48 خطا، 16 کارت زرد و 1 کارت قرمز در دیدار هلند و آرژانتین. در ادامه همراه ما بمانید.

 ماتئو لاهوز داور بازی میان تیم ملی آرژانتین و تیم ملی هلند رکورد عجیب و غریبی را از خودش در جام جهانی بر جای گذاشت؛ رکوردی که باید دید اصلا قابل شکستن هست یا نه! در ادامه با خبر کارت زرد آرژانتین همراه ما بمانید.

رکورد کارت زرد در جام جهانی

به گزارش منابع خبری:

 در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 2022 قطر تیم ملی آرژانتین و هلند به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی را تیم ملی آرژانتین در ضربات پنالتی به سود خود به پایان برد.

خشن ترین بازی جام جهانی 2022 قطر شب گذشته میان آرژانتین و هلند برگزار شد و در نهایت با پیروزی آرژانتینی ها به پایان رسید. متئو لاهوز در این بازی نقش آفرینی پررنگی داشت و به 9 بازیکن آرژانتین کارت زرد نشان داد. این موضوع باعث نگرانی هواداران آرژانتین شد اما مشخصا جای نگرانی چندانی نیست؛ قانونی که به کمک کروات ها هم می آید.

کارت زرد بازی آرژانتین و هلند

ماتئو لاهوز در این بازی 15 کارت زرد داد که رکورد تاریخ جام جهانی در یک بازی است. او در طول 120 دقیقه بازی، 43 بار اعلام خطا کرد و 13 کارت زرد نشان داد. لاهوز در ضربات پنالتی پایان بازی هم 2 کارت زرد دیگر نشان داد تا رکورد ویژه ای به نام خود ثبت کند.

البته این 15 کارت زرد فقط به بازیکنان درون زمین و یا بازیکنان نیمکت نشینی بوده که بعدا وارد زمین شده اند، چرا که او در مجموع 19 کارت زرد داد که دو تا به مربی های آرژانتین (اسکالونی و ساموئل) و دو کارت زرد پس از سوت پایان بازی (لانگ و دومفریس) داده است.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *