گوشی شیائومی ۱۳ پرو ؛ گوشی‌های جذاب ضد آب با دوربین سه گانه

گوشی شیائومی ۱۳ پرو (Xiaomi 13 pro) که در ماه نوامبر توزیع خواهد شد، ضد آب و ضد گرد و غبار است و دوربین سه گانه بر روی آن تعبیه شده است.

گوشی Xiaomi 13 pro نسل جدیدی از گوشی‌های Xiaomi است که از شرایط سخت افزاری بسیار خوبی برخوردار خواهد بود. شیائومی 12 پرو سال گذشته با قیمت 999 یورو عرضه شد و در حال حاضر در بازار ایران حدود 26 میلیون تومان قیمت دارد. هنوز نمی‌توان قیمت گوشی شیائومی 13 pro را تخمین زد.

سری شیائومی ۱۳ قرار است در رویداد سخت‌افزاری پیش رو به همراه ساعت هوشمند واچ S2 و شیائومی بادز ۴ پرو رونمایی شوند. رنگ اصلی این محصولات سبز است که شیائومی آن را ویلدرنس گرین (سبز صحرایی) می‌نامد.

لیست قیمت گوشی های گیمینگ امروز 20 آذر 1401 [شیائومی، سامسونگ، آیفون]

سخت افزار شیائومی 13 Pro

شیائومی 13 پرو
مشخصات ظاهری موبایل شیائومی 13 Pro, سخت افزار شیائومی 13 Pro

پرازنده موبایل Xiaomi 13 Pro اسنپدراگون 8 نسل 2 است. طراحی متفاوت به نسبت پردازنده های مشابه سبب خواهد شد تا کارایی و ویژگی‌های بهتری را در اختیار داشته باشید. سی پی یو هشت هسته ای Cortex-X3، 2 Cortex-A720، 2 Cortex-A710 و 3 Cortex-A510 میتواند سرعت و کارایی بسیار خوبی را در اختیار شما قرار دهد.

درنظر داشتن پردازنده گرافیکی قدرتمند Adreno 740 میتواند یکی دیگر از عوامل این گوشی به سمت پرچمداری باشد که براساس آن میتوانید هر ابزار و بازی که در دنیای گوگل پلی موجود است را بدون محدودیت روی گوشی خود نصب کنید.

استفاده از 12 گیگابایت رم و حداکثر 512 گیگابایت حافظه داخلی در کنار باتری 4800 میلی‌آمپری با پشتیبانی از شارژ 120 وات، از فاکتورهایی هستند که می‌توانند شیائومی 13 پرو را به یکی از با ارزش‌ترین پرچم‌داران سال 2023 تبدیل کنند.

مشخصات ظاهری موبایل شیائومی 13 Pro

شیائومی 13 پرو
گوشی Xiaomi 13 pro, گوشی شیائومی ۱۳ پرو

13 پرو صفحه نمایش 6.7 اینچی دارد که از مدل AMOLED است. این ویژگی با نرخ تازه سازی 120 هرتز همراه بوده که رزولوشن ۳۲۰۰ * ۱۴۴۰ پیکسل می‌تواند تراکم پیکسلی 512 ppi را برای شما به نمایش بگذارد.

دوربین اصلی قرار است از سنسور 1 اینچی سونی IMX989 که پیشتر در شیائومی 12S اولترا استفاده شده بود، بهره ببرد. دوربین های قوی و کارآمدی که در این گوشی تعبیه شده اند سبب کارایی بهتر و افزایش سطح قطعات دیگر نیز خواهند شد.

دوربین سلفی شیائومی 13 پرو 32 مگاپیکسل کیفیت خواهد داشت که این مورد در شرایطی قرار است پیاده سازی شود که از ویژگی های نرم افزاری متعدد جهت ارتباط مستقیم دوربین سلفی و اصلی استفاده خواهد شد.

در واقع این موضوع میتواند تهیه تصاویر 360 درجه را آسان تر نماید که جدا از ساده تر شدن این بخش کارایی های بهتری را در اختیار خواهید داشت که از اصلی ترین آنها میتوان به کیفیت بالاتر به نسبت گوشی های پرچم‌دار دیگر اشاره داشت.

بیشتر بخوانید:

گوشی شیائومی ۱۳ پرو


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *