انتقال ۱۷ میلیون پوندی مهدی طارمی به آرسنال؟! [+جزئیات]

جذب مهدی طارمی توسط آرسنال ؛ مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو بار دیگر مورد توجه باشگاه آرسنال قرار گرفته است. در ادامه همراه ما بمانید.

آیا مهدی طارمی در نقل و انتقالات زمستانی راهی آرسنال خواهد شد؟ باشگاه آرسنال می‌تواند با پرداخت ۱۷ میلیون پوند مهدی طارمی را به خدمت بگیرد. در ادامه با خبر مهدی طارمی آرسنال همراه ما بمانید.

جذب مهدی طارمی توسط آرسنال

  • آرسنال مهدی طارمی

به گزارش منابع خبری:

مهدی طارمی که پیش از این بحث علاقه‌مندی باشگاه آرسنال به جذب او مطرح شده بود، بار دیگر نامش به عنوان یکی از اصلی‌ترین اهداف این باشگاه برای پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی پیش‌ رو مطرح شده است.

مهدی طارمی به آرسنال می‌پیوندد ؟!

آنطور که سایت footballtoday با استناد به گزارش رسانه‌های پرتغالی نوشته، این انتقال در صورتی رخ خواهد داد که طارمی با پیشنهاد پورتو برای تمدید قراردادش مخالفت کند و در صورتی که او قید تمدید قراردادش را بزند، مدیران باشگاه پرتغالی، گزینه فروش او در نقل و انتقالات زمستانی را بررسی خواهند کرد.

«اُ ژوگو» در بخشی از گزارش خود آورده است؛ آرسنال به دنبال جانشینی کم‌هزینه برای ژسوس است و به همین خاطر دوباره سراغ به خدمت گرفتن طارمی است. با این حال اگر باشگاه پورتو تمایلی به از دست دادن مهاجم گلزن خود نداشته باشد، عملی شدن این انتقال ساده نخواهد بود.

مهدی طارمی در آرسنال

طارمی که وارد 18 ماه پایانی قراردادش با پورتو شده است و بند فسخ 60 میلیون یورویی هم در قراردادش دارد، این فصل در 20 بازی برای این تیم پرتغالی به میدان رفته و آمار 13 گل‌زده و 8 پاس‌گل را از خود برجای گذاشته است.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *