دانلود رایگان و بدون سانسور پارت 2 فصل 1 مانی هیست کره ای

دانلود رایگان و بدون سانسور پارت 2 فصل 1 مانی هیست کره ای یکی از آن دسته از مطالبی است که طرفداران سریال مانی هیست دنبالش هستند؛ همراه با فیگار بمانید.

نتفلیکس در 24 ژوئن به دنیای مغز متفکران جنایی بازگشت، با Money Heist: Korea – Joint Economic Area که قسمت اول فصل اول آن را منتشر کرد و ما هم در کانال تلگرامی فیگار آپلود کردیم.

دانلود رایگان و بدون سانسور پارت 2 فصل 1 مانی هیست کره ای

تاریخ انتشار پارت 2 فصل 1 مانی هیست کره ای

زمان پخش پارت 2 فصل 1 سریال مانی هیست کره ای, تاریخ انتشار پارت 2 فصل 1 مانی هیست کره ای
دانلود رایگان پارت 2 فصل 1 مانی هیست کره ای

بازسازی سریال پرطرفدار اسپانیایی گروهی از دزدان را دنبال می‌کند که سعی می‌کنند از یک ضرابخانه دزدی کنند. در آینده‌ای نزدیک، جنگ بین کره شمالی و کره جنوبی هر دو منطقه را در معرض فروپاشی قرار داده است و آن را به فرصتی عالی برای سرقت تبدیل کرده است.

اما طبق برنامه پیش نمی‌رود؛ گروه در نهایت گروگان گیری می‌کند. در حالی که پلیس در تلاش است تا سارقان را دستگیر کند، آنها هم در تلاش هستند معمار مرموز این سرقت جدید را ردیابی کنند. فصل 1 شامل 12 قسمت است. شش قسمت اول در 24 ژوئن عرضه شد و در مورد پارت دوم سریال کره ای مانی هیست، مخاطبان باید کمی صبر کنند.

شایان ذکر است که سری جدید یک اسپین آف نیست بلکه یک بازسازی واقعی است. برخی از بینندگان ممکن است انتظار سریالی را داشته باشند که در همان دنیای Money Heist ساخته شده باشد، اما همانطور که از تریلر می‌توان فهمید، این سریال اقتباسی واقعی از نسخه اسپانیایی است و برخی از شخصیت‌ها و رویدادهای کلیدی سری اصلی را دوباره به تصویر می‌کشد.

اولین قسمت پارت دوم فصل 1 مانی هیست کره ای چه زمانی پخش خواهد شد؟

زمان پخش پارت 2 فصل 1 سریال مانی هیست کره ای, تاریخ انتشار پارت 2 فصل 1 مانی هیست کره ای
دانلود پارت 2 فصل 1 مانی هیست کره ای

دانلود رایگان و بدون سانسور پارت 2 فصل 1 مانی هیست کره ای

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار دانلود رایگان پارت 2 فصل 1 مانی هیست کره ای سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *