فوری: علیرضا نجاتی با قید وثیقه آزاد شد! [+علت بازداشت]

بازداشت علیرضا نجاتی کشتی گیر ؛  علیرضا نجاتی عضو تیم ملی کشتی فرنگی ایران با احضار نیروهای امنیتی بازداشت شده بود. در ادامه همراه ما بمانید.

طبق گفته علیرضا نجاتی، او به اطلاعات نیروی انتظامی و دادسرا احضار شده است در ادامه با خبر علت دستگیری علیرضا نجاتی کشتی گیر همراه ما بمانید.

بازداشت علیرضا نجاتی کشتی گیر

  • علت بازداشت علیرضا نجاتی چه بود ؟!

علیرضا نجاتی، عضو تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان که در ماه‌های اخیر فعالیت‌هایی در صفحه اینستاگرامش داشت پس از چند روز بی‌خبری، دنبال‌کنندگانش را از شرایط جدید خود مطلع کرد.

دوبنده‌پوش ۶۰ کیلوگرم کشورمان از بازداشت خود خبر داد و اعلام کرد در حال حاضر به قید وثیقه بیرون است.  او در استوری صفحه شخصی خود نوشت:

صبح از اطلاعات نیروی انتظامی با من تماس گرفتند، به آنجا رفتم و بعد مرا به دادسرا بردند. الان هم با سند آزاد هستم تا بعد ببینم چی میشه. ممنون از همه کسانی که نگرانم بودند.

علیرضا نجاتی متولد 21 آبان 1377 در زنجان ، کشتی گیر فرنگی کار است. دانشجوی تربیت بدنی از دانشگاه آزاد قم می باشد که از 11 سالگی وارد کشتی شد و از مقطع نونهالی به تیم ملی راه یافت و حالا در وزن 60 کیلوگرم نفر 1 ایران است. در زنجان به دنیا آمده اما در محله محروم نیروگاه قم بزرگ شد ، پدرش شغل آزاد و مادرش خانه دار است و پنج برادر و یک خواهر دارد که برادر بزرگترش نیز فرنگی کار بود.

اینستاگرام علیرضا نجاتی کشتی گیر

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *