اطلس، ماشین جدید سایپا با ظاهر متفاوت بهار 1402 به بازار می‌آید! [+عکس]

خودروی جدید اطلس سایپا ؛ تصاویر رسمی و مشخصات فنی سایپا اطلس منتشر شد. این محصول جدید سایپا در اردیبهشت سال ۱۴۰۲ تولید و به بازار عرضه می‌شود.

خبر مهم درباره تولید جدید سایپا بالاخره پیشرانه اطلس سایپا مشخص شد. در ادامه با خبر خودروی جدید سایپا اطلس همراه ما بمانید.

خودروی جدید اطلس سایپا

  • عکس خودروی اطلس سایپا

به گزارش منابع خبری:

علیرضا مصدقی، مدیر پروژه خودرو اطلس سایپا عنوان کرد تولید آزمایشی این خودرو برای انجام تست‌های مختلف از جمله تست‌های تصادف و عابر پیاده آغاز شده تا مجوزهای رسمی را دریافت کند.

وی افزود این خودرو در اردیبهشت سال ۱۴۰۲ به تولید انبوه خواهد رسید و مدتی بعد نیز روانه بازار خواهد شد. مدیر پروژه اطلس سایپا در ادامه گفته‌های خود بیان کرد قصد داریم خودرو اطلس را در چهار تیپ مختلف به بازار عرضه کنیم. در واقع این خودرو در ۲ تیپ با گیربکس دستی به شکل ساده و آپشن‌دار و همچنین در ۲ تیپ با گیربکس اتوماتیک به شکل ساده و آپشن‌دار روانه بازار خواهد شد.

مشخصات فنی سایپا اطلس

سایپا اطلس قرار است با یک موتور 1.5 لیتری 4 سیلندر با نام M15-GSI تولید و به بازار عرضه شود. این پیشرانه می‌تواند قدرتی برابر با 92 اسب بخار و گشتاور 137 نیوتن‌متر را به تولید برساند. از ویژگی‌های این پیشرانه می‌توان به استاندارد آلایندگی یورو 5، هدرز و زمان‌بندی متغیر سوپاپ‌های ورودی یا VVT-i اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *