پخش زنده بازی آرژانتین و کرواسی 22 آذر در جام جهانی 2022 قطر [بدون سانسور]

تیم ملی آرژانتین و کرواسی در دیدارهای مرحله نیمه نهایی جام جهانی به مصاف هم خواهند رفت. پخش زنده بازی آرژانتین و کرواسی 22 آذر 1401 را درادامه مطلب ببینید.

بازی زنده آرژانتین و کرواسی امشب از فیگار. شما می توانید به صورت زنده گزارش بازی آرژانتین و کرواسی را از سایت فیگار مشاهده کنید.

پخش زنده بازی آرژانتین و کرواسی 22 آذر 1401

  • پخش زنده بازی آرژانتین و کرواسی

دو تیم آرژانتین و کرواسی روز سه شنبه ۲۲ آذر ساعت ۲۲:۳۰ در چارچوب رقابتهای مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ دیدار خواهند کرد. اگر شما هم از تماشای بازیهای فوتبال زنده لذت می برید و طرفدار تیم خاصی هستید . اگر دنبال سایتی هستید که پخش زنده فوتبال روز دنیا را رایگان و آنلاین در اختیار شما قرار دهد ، در فیگار به تمام خواسته های خود خواهید رسید! در ادامه میتوانید لینک های پخش زنده فوتبال آرژانتین و کرواسی را مشاهده کنید:

پخش زنده بازی آرژانتین و کرواسی 22 آذر 1401

پخش زنده بازی آرژانتین و کرواسی 22 آذر 1401

پخش زنده بازی آرژانتین و کرواسی 22 آذر 1401

پخش زنده بازی آرژانتین و کرواسی 22 آذر 1401

دو تیم آرژانتین و کرواسی در چارچوب رقابتهای مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ دیدار خواهند کرد. حالا چشمان فوتبالدوستان به رقابت لیونل مسی و مودریچ است تا ببینند کدام یک از این دو تیم راهی فینال جام جهانی ۲۰۲۲ می شوند. آرژانتینی ها هر چند جام جهانی را با شکست مقابل عربستان آغاز کردند اما رفته رفته توانستند خود را به جمع ۴ تیم برتر جام بکشانند.

انگیزه بالای لیونل مسی برای رسیدن به قهرمانی جام جهانی از جذابیت های تیم آلبی سلسته است. در مقابل کرواسی که در سالهای اخیر نشان داده تیمی جنگنده و با برنامه است حالا به مصاف آرژانتین می رود تا توانایی های خود را به رخ بکشد.

پخش زنده بازی آرژانتین کرواسی

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *