یازدهمین نمایشگاه صنعت هوایی و فضایی در کیش برگزار شد! [+جزئیات]

یازدهمین نمایشگاه هوایی کیش ؛ یازدهمین نمایشگاه بین­ المللی صنایع هوایی و هوانوردی ایران از ۲۲ تا ۲۵ آذر ۱۴۰۱ در جزیره کیش برگزار می‌شود.

یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع هوایی و هوانوردی ایران در جزیره کیش با حضور شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور این حوزه آغاز به کار کرد. در ادامه با خبر یازدهمین نمایشگاه بین­ المللی صنایع هوایی و هوانوردی همراه ما بمانید.

یازدهمین نمایشگاه هوایی کیش

  • نمایشگاه صنایع هوایی کیش

به گزارش منابع خبری:

این نمایشگاه روز سه شنبه با حضور رئیس سازمان فضایی جمهوری اسلامی، مدیرعامل سازمان هواپیمایی کشور، رئیس سازمان فضایی و معاون وزیر صنعتِ کشور فدراسیون روسیه گشایش یافت.

۸۰ شرکت داخلی و ۱۰ شرکت خارجی از کشور های روسیه، چین و اتیوپی با هدف ارایه آخرین دستاوردهای زمینه صنعت هوای در یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع هوایی و هوانوردی ایران در جزیره کیش حضور دارند.

این نمایشگاه حاصل همکاری‌های مشترک صنایع هوایی ایران و روسیه در زمینه‌هایی چون MRO هواپیماهای تجاری، همکاری مشترک در ساخت اجزاء هواپیماهای ۱۰۰ و ۱۵۰ نفره که توسط اتحادیه هواپیمایی روسیه ساخته شده و طراحی و تولید هواپیماهای ۷۰ تا ۱۰۰ نفره و همکاری مشترک در تولید بالگرد Ka226 در ایران است.

زمان برگزاری نمایشگاه صنایع هوایی در کیش

انواع هواپیما، بالگرد و پهپاد، انواع تجهیزات و قطعات صنعت هوایی ساخت داخل و خارج، معرفی و ارائه انواع خدمات هوایی و هوانوردی، تجهیزات فرودگاهی، اقلام مربوط به ساخت پله و صندلی هواپیما، نرم افزارهای هوایی، طراح های دانش بنیان هوایی، شبیه سازهای پروازی، امور خدمات بالگردها، انواع محصولات فرهنگی هوایی از جمله محصولاتی است که در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *