بهزاد غریب‌پور گرافیست معروف درگذشت [+جزئیات]

بهزاد غریب‌پور درگذشت ؛  غریب‌پور تصویرگر و گرافیست در ۶۵ سالگی دار فانی را وداع گفت. در ادامه مطلب همراه رسانه فیگار ما بمانید.

بهزاد غریب پور گرافیست پیشکسوت و تصویرگر در خارج از ایران درگذشت. در ادامه با خبر بیوگرافی بهزاد غریب پور همراه ما بمانید.

بهزاد غریب‌پور درگذشت

  • درگذشت بهزاد غریب‌ پور

بهروز غریب‌پور ـ برادر این هنرمند و هنرمند تئاتر ـ با اعلام این خبر نوشته است:

«برادر عزیزمان، بهزاد هنرمند گرافیست و تصویرگر نام‌آور بین‌المللی از میانمان به لطافت یک پرنده پر کشید و رفت. جایش تا ابد خالی خواهد ماند.» «بهزاد غریب‌پور، برادر، استاد و جانم، دیشب (سه‌شنبه، ۲۲ آذرماه) در غربت، به دیدار آشنایان آسمان رفت. روح مهربانش تابان»

درگذشت بهزاد غریب پور گرافیست

بهزاد غریب‌پور متولد سال ۱۳۳۶ در شهر سنندج و دانش‌آموخته رشته گرافیک دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران بود و با تاسیس استودیوی «تینو گرافیک» در سال ۱۳۶۳، فعالیت‌ خود در حیطه تصویرگری و طراحی گرافیک و تبلیغات را پی‌گرفت که تا ۱۳۹۴ ادامه داشت.

«راز آبگیر « «سبزپوش مهربان»، «چهل قصه»، «ترانه‌های کودکان»، «بزبزقندی»، «پرنده طلایی» و «همه حق» دارند، از جمله کتاب‌هایی هستند که غریب‌پور تصویر کرده است.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *